Ahoj, vidím, že vás kasino obvinilo z používání bonusů na více účtech. Pokud říkáte, že máte jen jednu a nejste si toho vědomi, nehraje někdo doma nebo na stejné IP adrese také v tomto kasinu? To by také mohl být problém, o kterém jsem si myslel, že se může stát, protože to tak zdůvodnili.
Byli jste také ověřeni v kasinu nebo ne?
Navíc jsem si všiml, že jste otevřeli i stížnost , takže se vám náš tým pokusí pomoci, pokud jste nic neporušili, ale potřebuje zjistit více informací. Doufám, že se to spravedlivě vyřeší a dobře dopadne.
Pokud budou nějaké nové informace, rád se o ně podělím.
Držíme palce.🤞
Hi, I see the casino accused you of using bonuses on multiple accounts. If you say you only have one and you are not aware of it, isn't someone playing at home or on the same IP address also in this casino? That could also be a problem that I thought could happen, since they reasoned it that way.
Were you also verified in the casino or not?
In addition, I noticed that you also opened a complaint, so our team will try to help you if you have not violated anything, but they need to find out more information. I hope this will be resolved fairly and turn out well.
If there is any new information, I would be happy to share it.
Fingers crossed.🤞
Automaticky přeloženo: