DomůFórumKasinaSpilleboden Casino - všeobecná diskuze

Spilleboden Casino - všeobecná diskuze

před 2 dny od LONN
|
146 zobrazení 3 odpovědi |
|
před 2 dny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spilleboden Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 dny

Nyní je 5. den bez peněz na mém bankovním účtu. Posílám výpis z účtu každý den, protože musím prokázat, že jsem peníze nedostal, ale oni mi na druhou stranu nic neposlali! Zmeškal jsem 5 dní v práci kvůli stresu a nemoci způsobené touto noční můrou. Dne 16. prosince jsem obdržel 20 000 DKK z prvních 3 „dokončených" výplat v celkové výši 30 000 DKK. Od pondělí jsem 16krát požadoval transakční čísla pro vklady Trustly a nedostal jsem ani tak e-mail. Všechno, co neustále opakují, je „velmi tvrdě pracujeme na vyřešení vaší situace a je nám opravdu líto, že se to stalo" bla bla. Pořád dokola to samé. Pokud skutečně poslali peníze, čísla transakcí jsou na dosah ruky! Začal jsem případ s DGA (Dánský úřad pro hazardní hry), což se mi opravdu nechce a nemám na to čas. Tohle je noční můra jako žádná jiná!! Ukradli mi 70 000 DKK! Protože falešně změnili můj stav výplaty z „Čeká na vyřízení" na Dokončeno, aniž by mi poslali nějaké skutečné peníze kromě 20 000 DKK. Jak to, že to prošlo úplně bez problémů, ale stejný postup pro zbytek výplat magicky zmizel! Nemají žádné telefonní číslo, jejich chatovací agenti jsou méně než vzdělaní v čemkoli, co se týká tohoto kasina. Kopírují a vkládají skriptované odpovědi, jako bych byl nějaký idiot!! Ale teď to převezmou profesionálové. MGA mi bylo doporučeno, abych okamžitě kontaktoval úřady a oni provádějí své vlastní soukromé interní vyšetřování, protože nemohou nikde najít vaši licenci pomocí svých vyhledávacích procesů, které jsou mnohem sofistikovanější než cokoli, co mohu udělat. Nemohou mě ani nasměrovat na správný úřad, protože vás nikde v Evropě ani mimo Evropu nenajdete. To je vše, co k tomu musím říct. Jsem vyčerpaný ze všech těch podvodů a podvodů.

Automaticky přeloženo:
LONN
před 2 dny

Je mi opravdu líto, že jste se ocitli v této situaci, zvláště když online hry by měly být zábavné. Právo?

Doufám, že náš tým vám bude schopen pomoci s vaší stížností , pokud bude situace přetrvávat, a to i po uplynutí 14denního časového rámce, kdy musíme počkat, než budeme moci zasáhnout.

Mohu se však zeptat, jestli vám k tomu všemu dali nějaký důvod, nějaké vysvětlení? 🤔

Nebo s vámi kasino už nekomunikuje?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 dny

Právě zrušili všechny výplaty, vrátili 70 000 na můj hráčský účet a já jsem vyplácel znovu pomocí bankovní karty a hrozil soudními spory, všech 70 000 mám na účtu! Ale jakkoli je to dobré, už to nikdy neprojdu! Stále to není dobré kasino.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky