DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 30)

150 503 zobrazení 794 odpovědí |
před 3 roky
|
1...29 30 31...41
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Bez pádných důkazů?


Všechna vlákna na tomto kasinovém fóru mají stovky stížností. Stovky.


Měsíce a měsíce neplaceno. Této skupině kasin jste dali hodnocení 9,1.


Zbláznili jste se? Jak vás to vůbec napadlo? Z jakého důvodu byste měli dát kasinu jedno z nejvyšších možných hodnocení? Uveďte prosím jeden důvod.


Kousl jsi se do ruky, protože teď je celé tohle fórum a jeho členové extrémně naštvaní, že nás kasino všechny naprosto okradlo, tlačil jsi na to a dal jsi i obrovské vysoké hodnocení.


Zaregistroval jsem se kvůli vašemu webu, který nabízí vysoké hodnocení.


Co se stalo? Okradli mě o vklad 200 dolarů a výhru 4000 dolarů? 200 dolarů mi bylo ukradeno přímo.


Kdo to zaplatí? Vy?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážený uživateli,

Myslím, že jsem již ve svých předchozích odpovědích vysvětlil vše, co jsem mohl. Chápu, že tyto informace pro vás nemusí být dostatečné. Víte konkrétně, že kvůli takovým emocionálním situacím nejsou příspěvky na fóru důkazem. To jsou jen slova; nemůžeme je použít přímo proti provozovatelům kasin, pokud nechceme, aby vás, hráče, ve stížnostech zcela ignorovali.

Pokud máte problémy, podejte prosím stížnost, protože ne všechno se dá vyšetřit nebo prokázat jen na fóru. Jak jsem již vysvětlil.

Samozřejmě jste všichni blázni a samozřejmě máte pocit, že my, administrátoři fóra, musíme reagovat na všechna vaše naprosto zřejmá varování. Pravda ale je, že s tím, jak systém funguje, nemáme nic společného. Můžeme vám pouze vysvětlovat logiku a metody našich kolegů. Doufám, že chápete, že za těchto okolností se na fóru nikdy nebudete cítit spokojeni, dokud nebudete připraveni akceptovat, jak moji kolegové pracují.

Takhle to je.

Každá stížnost, která prokáže, že kasino nejedná v souladu s kodexem Fair Gambling, může snížit skóre. „Problém" spočívá v konkrétních aspektech přístupu kasina. Jak jsem vysvětlil.

Promiňte, nemůžu to změnit, i když bych moc rád.

Říkáte, že kasino přestalo reagovat? Měl jsem jiné informace než ve čtvrtek, ale pokud máte pravdu, dostanete, co chcete: žádné další výplaty a zničený Index bezpečnosti. Je tohle způsob, jak pomoci hráčům, kteří si už stěžují? Tato situace je plná kruté ironie. Myslím, že jsem to taky vysvětlil.

Takže s tebou soucítím, ale nedokážu ti dát uspokojení, které si přeješ.

Automaticky přeloženo:
Anonymized910 příspěvek smazal/a
Leoca79 příspěvek smazal/a
Romi
před 5 měsíci

Jasně, ale na tomto fóru nevidím nikoho, kdo by měl co říct dobrého, a kasino považuji za podvodné. Takže by ho měli hodnotit ŠPATNĚ a ne jako jejich podivných 8,9/10 😉

To, jak se pořád snaží bránit kasino, je vtip, ti nechutní klauni ze Snatche MUSÍ být v prdeli!


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

@Všichni. Budu se opakovat, ale aby tohle viděly i ty nové stížnosti tady: Po vyřešení tvého případu (doufejme) ohodnoť tyhle parchanty ze Snatche 1/10 a napiš všechno negativní, co se stalo!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Páni, ybets je zase tady. To by mohla být dobrá zpráva.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Ne na mé straně. Webové stránky jsou stále offline.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zkoušel jsem ybets a je zpátky... Snatch ještě není tady, omlouvám se. Ale pokud ybets ano, tak je to dobrá zpráva.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je docela vtipné, jak téměř všechna kasina, která se na Casino Guru chlubí skóre 9,0+, vlastní Rusko a také se snaží ze všech sil podvádět zákazníky.


Skvělým příkladem je skupina, do které patří Gama Casino a Cat Casino; tato kasina používají „technické problémy" jako výmluvu, proč lidem neplatí už léta. Je to tak očividné, že to už ani není vtipné. Platí pouze v případě stížnosti. Navíc Casino Guru se ve většině případů (a nemyslím tím jen výše zmíněná kasina) staví na stranu kasina jen tak. I kdyby Obchodní podmínky byly na straně hráče, Casino Guru ho obvykle jen podvede.


Většina finských hráčů a finské komunity si už myslí, že Casino Guru je jen oslavovaná affiliate stránka bez spolehlivosti, a já si to upřímně myslím taky. V zjevných případech se i tak postavili na stranu kasina, a to je jeden skvělý příklad, proč jim nelze věřit.


Měl jsem případ, kdy rozhodli ve prospěch kasina „kvůli nedostatku důkazů z mé strany", ale poté, co jsem kontaktoval ThePogg, to prohlásili za jasný případ porušení sebevyloučení a donutili kasino zaplatit. S naprosto stejnými důkazy. Casino Guru je na nic.


Naštěstí už existují lepší a spolehlivější stránky.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A pořád jsou offline bez jakékoli aktualizace... Šílené

Automaticky přeloženo:
Anonymized910 příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Ano. Ale stále ty samé kecy odpovědi od podpory.


12 týdnů pro kontrolu KYC. Prosím, nikdy nehrajte v tomto kasinu!


Automaticky přeloženo:
Anonymized910 příspěvek smazal/a
Anonymized910
před 5 měsíci

Páni... Takže ti zakázali přihlášení?!


Automaticky přeloženo:
Anonymized910 příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Je docela vtipné, jak téměř všechna kasina, která se na Casino Guru chlubí skóre 9,0+, vlastní Rusko a také se snaží ze všech sil podvádět zákazníky.


Skvělým příkladem je skupina, do které patří Gama Casino a Cat Casino; tato kasina používají „technické problémy" jako výmluvu, proč lidem neplatí už léta. Je to tak očividné, že to už ani není vtipné. Platí pouze v případě stížnosti. Navíc Casino Guru se ve většině případů (a nemyslím tím jen výše zmíněná kasina) staví na stranu kasina jen tak. I kdyby Obchodní podmínky byly na straně hráče, Casino Guru ho obvykle jen podvede.


Většina finských hráčů a finské komunity si už myslí, že Casino Guru je jen oslavovaná affiliate stránka bez spolehlivosti, a já si to upřímně myslím taky. V zjevných případech se i tak postavili na stranu kasina, a to je jeden skvělý příklad, proč jim nelze věřit.


Měl jsem případ, kdy rozhodli ve prospěch kasina „kvůli nedostatku důkazů z mé strany", ale poté, co jsem kontaktoval ThePogg, to prohlásili za jasný případ porušení sebevyloučení a donutili kasino zaplatit. S naprosto stejnými důkazy. Casino Guru je na nic.


Naštěstí už existují lepší a spolehlivější stránky.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Yoyeli ,

Pokud jde o konkrétní skupinu kasin s vysokým indexem bezpečnosti a nízkými postupy KYC neboli „vyšetřování", souhlasím s vámi; nicméně, pokud víme, začalo to změnou v partnerské skupině, takže z mého pohledu mluvíme o měsících. V případě, že index bezpečnosti v této konkrétní situaci poslouží jako poslední „zbraň" proti vedení kasina, máte v úmyslu ho použít, pokud úplně přestanou vyplácet. I když chápu, že z vašeho pohledu to není ideální.

My jsme na druhou stranu vázáni transparentností, takže nemůžeme nastavit Index na nulu a očekávat, že všechna kasina budou stížnosti i nadále řešit. Vím, že mnoho hráčů se rozhoduje důvěřovat kasinům na základě pouze jedné číselné hodnoty, a proto požadují okamžitou akci, protože si jich tolik stěžuje, ale v tom je háček – pravdou je, že to nestačí k informovanému rozhodnutí. Fóra a stížnosti nabízejí komplexní pohled na potenciální problémy, které jedno číslo nemůže vyjádřit.

To je alespoň moje zkušenost a soucítím i s vašimi.


V každém případě byste mohl/a odpovědět řešiteli stížností a poskytnout životopis ThePogga? Myslím, že konstruktivní kritika stojí za to se o ni podělit v plném znění. Možná se nám podaří něco změnit.


Moc vám děkuji za vaše úsilí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Teď mě zablokovali v živém chatu, protože jsem se příliš často ptal na KYC Progress... banda klaunů v tom kasinu, šílení!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To ano, ale abych byl upřímný, vždycky je to rozhodnutí založené na datech; data se shromažďují hlavně prostřednictvím stížností a jak jste asi předpokládali, vyřizování stížností trvá poměrně dlouho. Záludné je, že víceméně nejsme schopni shromáždit důkazy ani data o tom, zda byl například KYC prodloužen záměrně, či nikoli. Index bezpečnosti zůstává neovlivněn argumenty „možná" nebo „myslíme si to". Abychom zachovali nestrannost, musíme také jasně sdělit každou změnu kasinu.

Tady podle mého názoru začíná ta nejproblematičtější část. Chápu, že pro hráče je vše jasné a dává to smysl, protože jakmile se problém vyřeší nebo nevyřeší, účet se uzavře a odejde.

Naším úkolem je však i nadále pomáhat ostatním hráčům, což vyžaduje otevřenou komunikaci s oběma stranami a „tresty" založené na pádných důkazech. Pokud začneme měnit indexy bez pádných důkazů nebo prohlášení, kasina mohou jednoduše říct: „Dobře, je to vaše rozhodnutí." Své jednání nemůžete ospravedlnit; vaše centrum pro stížnosti nás už nezajímá.

To je docela omezující pozice. Jen říkám, že si všichni uvědomujeme situaci.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nikdy jsem nemluvil o změně indexů bez spolehlivých důkazů nebo prohlášení. Samozřejmě, že tímto způsobem nebudou vaše indexy nikdy důvěryhodné. Naopak, mluvím o situacích, kdy máte dostatek dat pro změnu indexů, ale nemáte je, protože váš datový tým shledá, že data nejsou dostatečně důležitá pro změnu kritérií. Váš datový tým by to měl brát vážněji a přísněji. Kromě toho by se kasina měla bát casino.guru, ale zdá se, že casino.guru se jich „bojí" víc.


Vidím, že si casino.guru neuvědomuje velkou zodpovědnost, kterou by mělo mít za tolik zákazníků. Pamatujte, že jde o drahocenný čas a peníze, které mohou zákazníci kasina a VAŠI zákazníci ztratit, když jsou dezorientováni informacemi, které VY poskytujete.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 5 měsíci

Rozumím vám a souhlasím s tím, že odpovědnost za informace, na které se ostatní spoléhají, nebereme na lehkou váhu. Nicméně musíme fungovat v rámci, který je konzistentní a dlouhodobě opodstatněný – i když se nám může zdát pomalý nebo nedostatečně přísný.

Upřímně věřím, že jsem otevřeně sledoval všechny obavy a přidal i své názory. Mějte ale prosím na paměti, že nejsem společnost Casino Guru. Jsem jen jedna osoba, která se snaží sledovat situaci a zůstat v kontaktu s týmem pro vyřizování stížností, abych vám mohl smysluplně odpovědět. Všichni si jsme vědomi problémů a moji kolegové aktivně jednají s kasinem, aby zajistili platbu hráče. Nejvyšší priorita.

To znamená, že vždycky budu reagovat stejně, když hlavní problém zůstane stejný, protože se v průběhu procesu nic nového nezměnilo. Pokud se to někdy změní, bude to od datového týmu nebo prostřednictvím skutečné aktualizace v průběhu procesu.

Chápu vaše očekávání, ale můžeme se jednoduše lišit v tom, jak přistupujeme k roli hodnocení a jak by se měla změna dít.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Když píšu „Vy", myslím tím casino.guru. A stále doufám, že se brzy dočkáme nějakých vylepšení v systému hodnocení casino.guru.

Automaticky přeloženo:
1...29 30 31...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.