Vážený uživateli,
Myslím, že jsem již ve svých předchozích odpovědích vysvětlil vše, co jsem mohl. Chápu, že tyto informace pro vás nemusí být dostatečné. Víte konkrétně, že kvůli takovým emocionálním situacím nejsou příspěvky na fóru důkazem. To jsou jen slova; nemůžeme je použít přímo proti provozovatelům kasin, pokud nechceme, aby vás, hráče, ve stížnostech zcela ignorovali.
Pokud máte problémy, podejte prosím stížnost, protože ne všechno se dá vyšetřit nebo prokázat jen na fóru. Jak jsem již vysvětlil.
Samozřejmě jste všichni blázni a samozřejmě máte pocit, že my, administrátoři fóra, musíme reagovat na všechna vaše naprosto zřejmá varování. Pravda ale je, že s tím, jak systém funguje, nemáme nic společného. Můžeme vám pouze vysvětlovat logiku a metody našich kolegů. Doufám, že chápete, že za těchto okolností se na fóru nikdy nebudete cítit spokojeni, dokud nebudete připraveni akceptovat, jak moji kolegové pracují.
Takhle to je.
Každá stížnost, která prokáže, že kasino nejedná v souladu s kodexem Fair Gambling, může snížit skóre. „Problém" spočívá v konkrétních aspektech přístupu kasina. Jak jsem vysvětlil.
Promiňte, nemůžu to změnit, i když bych moc rád.
Říkáte, že kasino přestalo reagovat? Měl jsem jiné informace než ve čtvrtek, ale pokud máte pravdu, dostanete, co chcete: žádné další výplaty a zničený Index bezpečnosti. Je tohle způsob, jak pomoci hráčům, kteří si už stěžují? Tato situace je plná kruté ironie. Myslím, že jsem to taky vysvětlil.
Takže s tebou soucítím, ale nedokážu ti dát uspokojení, které si přeješ.
Dear user,
I believe I already explained all I could in my previous responses. I understand that this information may not be sufficient for you. You know, specifically, that due to such emotional situations, forum posts are not proofs. Those are just words; we can't use them directly against the casino operators if we do not want them to completely ignore you players in the complaints.
If you have issues, please submit the complaint because not all of that can be investigated or proven just on the forum. As I already explained.
Of course you are all mad, and of course you feel like we forum administrators must respond to all your absolutely obvious warnings. But the truth is that we have nothing to do with how the system works. We can only explain our colleagues' logic and methods to you. I hope you understand that given these circumstances, you won't ever feel satisfied on the forum until you are ready to accept how my colleagues work.
This is how it is.
Each complaint that proves the casino is not acting in accordance with the Fair Gambling Codex has the potential to lower the score. The "problem" lies in the concrete aspects of the casino's approach. As I explained.
Pardon me, I can't help change that, even though I would love to.
You're saying the casino stopped responding? I had different info from Thursday, but if you're right, you'll get what you want: no more payouts and a ruined Safety Index. Is this the way to help already complaining players? This situation is filled with cruel irony. I believe I explained that, too.
So, I empathize with you, but I can't give you the satisfaction you want.
Automaticky přeloženo: