DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 28)

150 577 zobrazení 794 odpovědí |
před 3 roky
|
1...27 28 29...41
Přidat příspěvek
Radka
před 5 měsíci

To je opravdu škoda. Doufám, že moje stížnost bude konečně vyřízena a já si budu moci konečně po téměř čtyřech měsících vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
seanlinden
před 5 měsíci

Omlouvám se, že jsem měl poslední dva dny tolik práce, nevěnoval jsem těmto zprávám moc pozornosti…

Souhlasím s tím, co Radka napsala v jejím posledním komentáři, myslím, že to děláme všichni 🤷‍♂️

Jen doufám, že ti taky začnou vyplácet peníze. Dnes jsem si připsal třetí výběr 1000 eur… Což znamená, že každou středu dostávám 1000 eur…

Myslím, že to je nějaké minimum, které můžou udělat, nebo se jim nějakým zázrakem podaří provést dvě platby…

Tolik k jejich limitům, rychlosti procesu a ověřování a pochopení pro lidi hrající na jejich stránkách 😔


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je opravdu škoda. Doufám, že moje stížnost bude konečně vyřízena a já si budu moci konečně po téměř čtyřech měsících vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Já vím. Přál bych si, abych mohl být nápomocnější... Alespoň můžu potvrdit, že kasino nakonec platí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Omlouvám se, že jsem měl poslední dva dny tolik práce, nevěnoval jsem těmto zprávám moc pozornosti…

Souhlasím s tím, co Radka napsala v jejím posledním komentáři, myslím, že to děláme všichni 🤷‍♂️

Jen doufám, že ti taky začnou vyplácet peníze. Dnes jsem si připsal třetí výběr 1000 eur… Což znamená, že každou středu dostávám 1000 eur…

Myslím, že to je nějaké minimum, které můžou udělat, nebo se jim nějakým zázrakem podaří provést dvě platby…

Tolik k jejich limitům, rychlosti procesu a ověřování a pochopení pro lidi hrající na jejich stránkách 😔


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To jsem nemohl říct lépe a neodpovídám jen proto, že jsi řekl/a, že se mnou souhlasíš. Počkej!

Doufám, že tahle noční můra brzy skončí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A od chvíle, kdy jsem odeslal požadovaný dokument, uplynulo dalších pět dní. Vstupujeme do desátého týdne... šílené.

Automaticky přeloženo:
seanlinden
před 5 měsíci

To je vážně šílené. Přála bych si, abych mohla vymyslet něco skutečného a pozitivního. Ale asi víme, že to my víme lépe... 🙁

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

V mém případě se věci stávají čím dál bizarnějšími. Kasino tvrdí, že mi poslalo e-maily s dalšími žádostmi. Casinoguru potvrzuje, že viděli screenshoty těchto e-mailů. Ale já jsem tyto e-maily NIKDY nedostal. A odmítají mi screenshoty ukázat. Je to šílené. A pokaždé, když odpoví, to trvá týden. Chtějí vás unavit, dokud se nevzdáte svých peněz.

Automaticky přeloženo:
Mask1
před 5 měsíci

Hej,


Od KYC nepřicházejí žádné informace. E-maily nedostáváte. Musíte napsat na podporu. Obvykle vám v údajném e-mailu řeknou, co KYC požadoval... Je to všechno velmi složité a promyšlené.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

V mém případě se věci stávají čím dál bizarnějšími. Kasino tvrdí, že mi poslalo e-maily s dalšími žádostmi. Casinoguru potvrzuje, že viděli screenshoty těchto e-mailů. Ale já jsem tyto e-maily NIKDY nedostal. A odmítají mi screenshoty ukázat. Je to šílené. A pokaždé, když odpoví, to trvá týden. Chtějí vás unavit, dokud se nevzdáte svých peněz.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jsi si jistý/á, že ty e-maily nejsou ve složce Nevyžádaná pošta nebo Koš? Mohly by se skrývat v propagačních sekcích? Mně se to obvykle stává. 🙁 Vím, že to zní hloupě, jen říkám, že někdy ani Outlook nepřijímá zprávy kvůli problémům s IP adresou nebo doménou odesílatele; je ale velmi těžké to zjistit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Takže jsem si naprosto jistý a přesto bych rád viděl ten snímek obrazovky. Proč mi ho prostě neukážou? Každopádně jsem už požadovaný dokument poslal oddělení KYC a e-mail přeposlal Casinoguru.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to čím dál směšnější. Požadovali fakturu k potvrzení mé adresy. Poslal jsem jim účet od svého poskytovatele internetu. Teď po mně chtějí anglický dokument nebo oficiální překlad... Snatch Casino je naprosto troufalé. Stěžovat si u Casino Guru je také naprosto zbytečné.

Kasino i nadále okrádá tisíce hráčů svými pozitivními recenzemi a ani stížnost nepřináší žádné řešení. Styďte se, Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Měli by se prostě přejmenovat na Snitch Casino. Bylo by to transparentnější.

Automaticky přeloženo:
Mask1
před 5 měsíci

Řekl jsem, že to bude asi znít hloupě. Promiňte, vždycky to tak zní.

Jsem rád, že jste si jistý/á, a co je důležitější, je skvělé, že jste dokumenty poslal/a oběma stranám. Chytrý tah. Jsem si jistý/á, že oba doufáme v nejlepší a nejrychlejší řešení, takže uvidíme, kam se to ve stížnosti skutečně dostane.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to čím dál směšnější. Požadovali fakturu k potvrzení mé adresy. Poslal jsem jim účet od svého poskytovatele internetu. Teď po mně chtějí anglický dokument nebo oficiální překlad... Snatch Casino je naprosto troufalé. Stěžovat si u Casino Guru je také naprosto zbytečné.

Kasino i nadále okrádá tisíce hráčů svými pozitivními recenzemi a ani stížnost nepřináší žádné řešení. Styďte se, Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chápu vaše pocity, ale nikdo neříká, že řešení bude rychlé nebo snadné. Kasino vzneslo tyto požadavky z důvodů, které nám nejsou jasné, a i když vám tato situace může připadat absurdní, ujišťuji vás, že spolupráce je nejlepší přístup. Chápu, že jste ve velkém stresu; stalo se něco neočekávaného, ​​což ve vás vyvolává pocit, jako by Index bezpečnosti souvisel s vaším zdlouhavým procesem KYC. To není pravda.

Stížnost stále probíhá a bez ohledu na vaše pocity z ní musíte dokončit proces KYC. Jinak neexistuje způsob, jak dosáhnout schválení výběru. Zkuste prosím vydržet.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Měli by se prostě přejmenovat na Snitch Casino. Bylo by to transparentnější.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To bylo dobré. Zkuste být prosím trpěliví. I když vím, jak to za takových okolností může znít, kasino platí; jinak by byl Index bezpečnosti v troskách.

Ani jedna stížnost zatím neskončila jako nevyřešená. Věřím, že po dokončení KYC dostanete zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A pro každého, kdo má/měl problémy: Nezapomeňte, že až bude váš případ (doufejme) vyřešen, dáte tomuto nechutnému kasinu to nejnižší možné hodnocení!

Takže si to možná alespoň pár hráčů uvědomí, než vloží peníze. A doufejme, že si prohlédnou recenze z posledních několika týdnů a na domovské stránce neuvidí jen to podivné, podvodné hodnocení 8,9/10 od Casino Guru.


Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 5 měsíci

Nejlepší způsob, jak napsat uživatelskou recenzi, je psát o hráčově zkušenosti přesně tak, jak se tam skutečně odehrála. Ostatní tak získají lepší představu o tom, jak kasino funguje.

Nemyslíš si to?

Také mějte prosím na paměti, že všechna hodnocení, nebo lépe řečeno indexy bezpečnosti, na našich webových stránkách jsou pro každé kasino v naší databázi vypočítávány naším specializovaným datovým týmem stejně. Více si o tom můžete přečíst zde , pokud si to přejete.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Čekal jsem 3 týdny, než to poskytovatel hry zpracoval. Konečně to bylo hotové, ale neinformovali mě o tom, i když to slíbili. Musel jsem se sám zeptat přes chat. Vybral jsem peníze, které mi byly opět zadrženy kvůli aktivitě KYC. Přílohy jsem poslal před 3 týdny a oni tvrdili, že ověření KYC není nutné. Teď potřebují dokumenty. Odpověděli, že ověření KYC může trvat několik dní.

Automaticky přeloženo:
Anonymized910
před 5 měsíci

Připravte se na to, že to bude boj, který potrvá týdny, ne-li měsíce! Ověření mého poskytovatele (to se i tady stává extrémně často. Náhoda? Myslím, že ne) bylo dokončeno na konci dubna. Od té doby čekám na kontrolu KYC.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Čekal jsem 3 týdny, než to poskytovatel hry zpracoval. Konečně to bylo hotové, ale neinformovali mě o tom, i když to slíbili. Musel jsem se sám zeptat přes chat. Vybral jsem peníze, které mi byly opět zadrženy kvůli aktivitě KYC. Přílohy jsem poslal před 3 týdny a oni tvrdili, že ověření KYC není nutné. Teď potřebují dokumenty. Odpověděli, že ověření KYC může trvat několik dní.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nemysli si, že je to normální. Zvlášť když ti jednou řeknou, že dokumenty posílat nemusíš, a pak ti řeknou opak.

Ve vaší otevřené stížnosti jsem viděl, že se Pavel snaží dostat od kasina odpověď. Trvá to už docela dlouho a rád bych, aby to pro vás skončilo, takže doufám, že to tak bude dříve.

Automaticky přeloženo:
1...27 28 29...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.