DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 27)

150 647 zobrazení 794 odpovědí |
před 3 roky
|
1...26 27 28...41
Přidat příspěvek
DjadjaTravar
před 6 měsíci

Dostal/a jsi mezitím něco dalšího?

Automaticky přeloženo:
seanlinden
před 6 měsíci

Ne, jen ten první výběr 11.06. 😡 Můžete sledovat mou stížnost a sledovat, co se tam děje.

Automaticky přeloženo:
DjadjaTravar
před 6 měsíci

To je šílené, kámo... Čekám od 15. března a nedostávám ani cent. Snatch býval důvěryhodný, ale teď je to jen podvod.

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 6 měsíci

Myslím, že to je vše. Zatímco jiné weby se spoléhají na zpětnou vazbu od uživatelů hned od prvního dojmu, my volíme jiný přístup a zaměřujeme se na stížnosti a konfrontace. Není to vždy efektivní.

Měli jsme však interní diskusi a já jsem uvedl, že z pohledu hráče se několik kasin s závratně vysokými indexy bezpečnosti v poslední době chová přinejmenším trochu zvláštně. Shodli jsme se, že stížnosti se hromadí, a pokud vím, chceme se obrátit na nejvyšší manažery kasin, abychom se s nimi podělili o náš postoj a položili jim pár otázek.

Není to tak, že by nám to bylo jedno; je to prostě pomalé.

Náš datový tým však neplánuje měnit kritéria indexu. Problém přetrvává; nemáme v úmyslu ukládat žádné sankce, dokud nebude vše důkladně prošetřeno a projednáno s oběma stranami.

Jak jsem řekl, chápu ten rozpor; pokud hledáte jiný přístup, chápu, že s tím sotva můžete být spokojeni.


Automaticky přeloženo:
seanlinden
před 6 měsíci

Úžasný chlape, znám ten pocit 😔 Doufám, že ti začnou vyplácet peníze stejně jako v mém případě 🙏

Právě jsem dostal svůj druhý výběr přesně týden po tom prvním, uvidíme, jak to půjde dál 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
DjadjaTravar
před 6 měsíci

To mi dává trochu naděje. 😀 Počkejme si... Moje stížnost stále probíhá a čekám na zpětnou vazbu od Snatche.

Automaticky přeloženo:
DjadjaTravar
před 6 měsíci

Je to opravdu neuvěřitelné. Už jsem na požádání poslal fotku své bankovní karty a teď po mně chtějí toto:


„Musíte zaslat potvrzení o vlastnictví vašeho bankovního účtu, na kterém bude viditelné vaše celé jméno. Zaslali jste dokument v řádné formě, na kterém bude vaše celé jméno viditelné, od 18. června?"


Myslím, že toto je už desátý požadovaný dokument. Toto kasino mohu doporučit pouze těm, kteří si skutečně chtějí udržet své výhry.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kde se dá získat tento certifikát? Znamená to výpis z bankovního účtu, výpis z bankovního účtu s adresou? Je prostě ostuda, jak se jim tady dává za pravdu, ať už úmyslně nebo neúmyslně, na tom nezáleží. Tolik nevyřešených případů a přesto si udržují své špičkové hodnocení a mohou tak i nadále lákat peníze od nic netušících zákazníků.

Automaticky přeloženo:
Mask1
před 6 měsíci

Dobrá otázka. Naposledy, když jsem posílal bankovní výpis, požadovali ho v angličtině. Ale Sparkasse nemá anglické webové stránky. Prostě jsem si vytiskl PDF s údaji o svém účtu a odeslal ho.


Ale ano, je ostuda, že si toto kasino stále užívá špičkového hodnocení. Čekám na výplatu od poloviny března. Můj kamarád také čeká v SnatchCasinu od poloviny března.

Automaticky přeloženo:
seanlinden
před 6 měsíci

Dlouho jsem se sem nedíval, protože můj případ byl vyřešen.

Ptal ses, co jsem dělal. Prostě jsem čekal a musel jsem jen jednou poslat svůj průkaz totožnosti. Takže díkybohu jsem nemusel prožívat stres jako někteří ostatní tady, kteří dělali stojky s jejich průkazem totožnosti a webovou stránkou na projektoru v pozadí atd. (ironické) kvůli ověření. Musel jsem 'prostě' vydržet těch devět týdnů nicnedělání. Doufám, že to taky zvládneš.

Opravdu doufám, že s tím tým Guru něco udělá; pomocníci tady zřejmě kontaktovali šéfy. Ti nechutní parchanti ze Snatche už nikdy nesmí být nikde ohodnoceni jako „dobří".

Tohle klaunské kasino si zaslouží jen nenávist a uzavření, nic víc!


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kde se dá získat tento certifikát? Znamená to výpis z bankovního účtu, výpis z bankovního účtu s adresou? Je prostě ostuda, jak se jim tady dává za pravdu, ať už úmyslně nebo neúmyslně, na tom nezáleží. Tolik nevyřešených případů a přesto si udržují své špičkové hodnocení a mohou tak i nadále lákat peníze od nic netušících zákazníků.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, pokud mohu na chvilku zasáhnout, domnívám se, že toto „potvrzení o vlastnictví vašeho bankovního účtu, kde by bylo viditelné vaše celé jméno", je standardní bankovní dokument s uvedením celé adresy a jména majitele a také úplných bankovních údajů – konto, IBAN, oficiální adresy banky a přihlašovacích údajů. Všechny tyto informace mám například na první stránce svého pravidelného měsíčního bankovního výpisu.

Případně si ho můžu kdykoli stáhnout ze svého internetového bankovnictví.

Tato část ověřování je běžná. Chápu samozřejmě, že ostatní okolnosti jsou vůči hráčům systematicky velmi nespravedlivé, přesto se nám nepodařilo získat důkaz, že se jedná o oficiální taktiku kasina.

Alespoň se snažíme spojit naše vedoucí s jejich odpovědnými přidruženými osobami, abychom si k tomu jasně vyjádřili svůj postoj – mluvíme zde o celé skupině.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Je hezké slyšet, že se snažíte starat o hráče. Je smutné vědět, že Data Team neplánuje změnit kritéria indexu. Riskujete, že se všechny indexy stanou pro hráče zbytečnými. Jakmile budou zklamáni jako já a mnoho dalších hráčů, pak jim sotva začnou věřit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pořád jsem nedostal ani cent a KYC mě nadále ignoruje. Je to šílené. Čekám už od poloviny března... Prosím, nehrajte tu. Zadržování výher hráčů je naprosté obtěžování. Pokud své výhry někdy obdržím, už nikdy na tenhle web nevstoupím.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je hezké slyšet, že se snažíte starat o hráče. Je smutné vědět, že Data Team neplánuje změnit kritéria indexu. Riskujete, že se všechny indexy stanou pro hráče zbytečnými. Jakmile budou zklamáni jako já a mnoho dalších hráčů, pak jim sotva začnou věřit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Myslím, že se všichni snažíme, ale někdy prostě není možné vyhovět všem hráčům a všechno bude podle nich.

Chápeme, když někdo s něčím nesouhlasí, ale vždy se snažíme najít tu nejuniverzálnější a osvědčenou cestu, kterou už nějakou dobu máme.

Nemusí to být tak, že se nikdy nic nezmění, jen se to musí před implementací promyslet.

Ale vždycky se najde někdo proti.

Přesto doufám, že se všem bude dařit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pořád jsem nedostal ani cent a KYC mě nadále ignoruje. Je to šílené. Čekám už od poloviny března... Prosím, nehrajte tu. Zadržování výher hráčů je naprosté obtěžování. Pokud své výhry někdy obdržím, už nikdy na tenhle web nevstoupím.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vidím, že kasino stále nereagovalo na vaši stížnost, ale už na to moc času nezbývá. Doufám, že brzy jasně oznámí svůj postup a doufám, že tato noční můra pro vás skončí pozitivně a vy dostanete své peníze.

Nevím, kdy to bude, a i když to nerad říkám, budeme si na to muset počkat.😕

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Musel jsem se přihlásit, abych vám řekl, že své peníze nikdy neuvidíte a že udělají vše pro to, abyste si nemohli vybrat peníze. A je NEVRATNÉ, že Casinoguru nedokáže snížit svůj index. Casinoguru se nedokáže postavit za své hráče. Tohle je tak NEVRATNÉ. Vidíte, že Snatchcasino ÚMYSLNĚ nedovoluje hráčům vybrat peníze, a přitom JEDINÁ VĚC, CO CASINOGURU DĚLÁ, je, že si stěžuje, ale co to je? Nejste transparentní a o hráče se nestaráte, dokud si sami nestěžují, jako třeba: „Co to je?" Proč jim prostě nemůžete snížit index na základě skutečných příběhů? Opravdu nechutné. A pokud si myslíte, že je v pořádku, když kasino neplatí 2–3 měsíce, pak je tento web naprosto k ničemu. Protože co dělají lidé, kteří tento web řídí? Asi jen berou peníze.

Automaticky přeloženo:
KennyCZ
před 5 měsíci

Někteří kluci tady dostanou své peníze. I když to trvá velmi dlouho. Já se nevzdám, i kdyby to bylo to poslední, co udělám! 😀

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to opravdu neuvěřitelné... Bohužel stížnost nepomohla. Požadují nový dokument potvrzující mou adresu.


Celkem bylo vyžádáno nejméně sedm různých dokumentů v různých formátech. Od doby, kdy bylo kasino převzato, se jedná o mafiánské obchodní praktiky.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Musel jsem se přihlásit, abych vám řekl, že své peníze nikdy neuvidíte a že udělají vše pro to, abyste si nemohli vybrat peníze. A je NEVRATNÉ, že Casinoguru nedokáže snížit svůj index. Casinoguru se nedokáže postavit za své hráče. Tohle je tak NEVRATNÉ. Vidíte, že Snatchcasino ÚMYSLNĚ nedovoluje hráčům vybrat peníze, a přitom JEDINÁ VĚC, CO CASINOGURU DĚLÁ, je, že si stěžuje, ale co to je? Nejste transparentní a o hráče se nestaráte, dokud si sami nestěžují, jako třeba: „Co to je?" Proč jim prostě nemůžete snížit index na základě skutečných příběhů? Opravdu nechutné. A pokud si myslíte, že je v pořádku, když kasino neplatí 2–3 měsíce, pak je tento web naprosto k ničemu. Protože co dělají lidé, kteří tento web řídí? Asi jen berou peníze.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, chápu, že to vidíte tímto způsobem; existuje však i jiný úhel pohledu. Ten se týká otevřených stížností a jejich možného řešení s kasinem. Tato situace brzdí náš pokrok. Každopádně v příštích několika hodinách probereme celou skupinu, její chování vůči hráčům, efektivitu vyřizování stížností a všechny záležitosti související s aktuálně vysokým indexem bezpečnosti. To vše s našimi špičkovými specialisty a datovým týmem.

Mám docela vysoká očekávání; na druhou stranu se stále trochu obávám dopadu, který by rozhodnutí mohlo mít na stěžující si hráče a ty, kteří přijdou po...

No, to se teprve uvidí, myslím.

Automaticky přeloženo:
KennyCZ
před 5 měsíci

Ahoj znovu. Bohužel situace se Snatchem a tím druhým, Iwild, je víceméně stejná. Kontakt sporadicky reaguje; byl vlastně na dovolené, takže se kvůli tomu nikdo jiný nemohl stížnostem věnovat. Nakonec ale kasino zaplatí. Zbytek je pořád stejný: nepříliš efektivní správa kasina.

Dokud kasino platí, nebo hráči buď přijdou o peníze, nebo se rozhodnou nepodávat stížnosti, moc se s tím nedá dělat. Jak mi bylo řečeno. 🙁

Automaticky přeloženo:
1...26 27 28...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.