před 6 měsíci
Dostal/a jsi mezitím něco dalšího?
Have you received anything else in the meantime?
Hast du inzwischen noch etwas überwiesen bekommen?
OdpovědětCitovat0
Dostal/a jsi mezitím něco dalšího?
Have you received anything else in the meantime?
Hast du inzwischen noch etwas überwiesen bekommen?
Ne, jen ten první výběr 11.06. 😡 Můžete sledovat mou stížnost a sledovat, co se tam děje.
No, just that first cashout on 11.06. 😡 You can follow my complaint and watch there whats happening.
To je šílené, kámo... Čekám od 15. března a nedostávám ani cent. Snatch býval důvěryhodný, ale teď je to jen podvod.
Thats crazy man... I am waiting since the 15th of March, without getting any Cent. Snatch used to be trustful, but now its just a scam.
Myslím, že to je vše. Zatímco jiné weby se spoléhají na zpětnou vazbu od uživatelů hned od prvního dojmu, my volíme jiný přístup a zaměřujeme se na stížnosti a konfrontace. Není to vždy efektivní.
Měli jsme však interní diskusi a já jsem uvedl, že z pohledu hráče se několik kasin s závratně vysokými indexy bezpečnosti v poslední době chová přinejmenším trochu zvláštně. Shodli jsme se, že stížnosti se hromadí, a pokud vím, chceme se obrátit na nejvyšší manažery kasin, abychom se s nimi podělili o náš postoj a položili jim pár otázek.
Není to tak, že by nám to bylo jedno; je to prostě pomalé.
Náš datový tým však neplánuje měnit kritéria indexu. Problém přetrvává; nemáme v úmyslu ukládat žádné sankce, dokud nebude vše důkladně prošetřeno a projednáno s oběma stranami.
Jak jsem řekl, chápu ten rozpor; pokud hledáte jiný přístup, chápu, že s tím sotva můžete být spokojeni.
I believe that's it. While other websites rely on user feedback from the very first impression, we take a different approach by focusing on complaints and confrontations. It is not always effective.
However, we had an internal discussion and I presented that, from a player's perspective, several casinos with sky-high Safety Indexes are acting at least a bit strangely lately. We agreed that complaints have been pilling up and as far as I can tell, we aim to push to the highest casino managers' rank to share our stance and ask a few questions.
It's not like we don't care; it just slow.
However, our Data Team does not plan to change the Index criteria. The problem remains; we do not intend to impose any penalties until everything is thoroughly investigated and discussed with both sides.
As I said, I understand the contradiction; if you seek a different approach, I get you can hardly be pleased here.
Úžasný chlape, znám ten pocit 😔 Doufám, že ti začnou vyplácet peníze stejně jako v mém případě 🙏
Právě jsem dostal svůj druhý výběr přesně týden po tom prvním, uvidíme, jak to půjde dál 🤷♂️
Amazing man, I know the feeling 😔 Hopefully they will start paying you prople out same as they doing with my case 🙏
I just got my 2nd cashout exactly 1 week after the first one, lets see how it goes further 🤷♂️
To mi dává trochu naděje. 😀 Počkejme si... Moje stížnost stále probíhá a čekám na zpětnou vazbu od Snatche.
That gives me some hope. 😀 Lets wait... My complaint is ongoing and i am waiting for Snatch feedback on the complaint.
Je to opravdu neuvěřitelné. Už jsem na požádání poslal fotku své bankovní karty a teď po mně chtějí toto:
„Musíte zaslat potvrzení o vlastnictví vašeho bankovního účtu, na kterém bude viditelné vaše celé jméno. Zaslali jste dokument v řádné formě, na kterém bude vaše celé jméno viditelné, od 18. června?"
Myslím, že toto je už desátý požadovaný dokument. Toto kasino mohu doporučit pouze těm, kteří si skutečně chtějí udržet své výhry.
It's truly unbelievable. I already sent a photo of my bank card upon request, and now they're asking for the following:
"You need to send a confirmation of ownership of your bank account, whereby your full name would be visible. Have you sent the document in a good form whereby your full name is visible since 18th June ?"
I believe this is the 10th document requested. I can only advise anyone against this casino if they truly want to keep their winnings.
Es ist wirklich unglaublich. Ich habe bereits auf Nachfrage ein Foto meiner Bankkarte zugeschickt und nun wird noch folgendes angefragt:
"You need to send a confirmation of ownership of your bank account, whereby your full name would be visible. Have you sent the document in a good form whereby your full name is visible since 18th June ?"
Ich glaube, dass es insgesamt das 10. Dokument ist, welches angefragt wird. Ich kann nur jedem von diesem Casino abraten, wenn man seine Gewinne wirklich erhalten möchte.
Kde se dá získat tento certifikát? Znamená to výpis z bankovního účtu, výpis z bankovního účtu s adresou? Je prostě ostuda, jak se jim tady dává za pravdu, ať už úmyslně nebo neúmyslně, na tom nezáleží. Tolik nevyřešených případů a přesto si udržují své špičkové hodnocení a mohou tak i nadále lákat peníze od nic netušících zákazníků.
Where does one get this certificate? Does it mean a bank statement, a bank statement with an address? It's simply shameful how they're being covered up here, whether intentionally or unintentionally, it doesn't matter. So many unsolved cases, yet they maintain their top rating and can thus continue to attract money from unsuspecting customers.
Wo bekommt man diese Bescheinigung denn her? Ist damit ein Bank Statement gemeint, also Kontoauszug mit Adresse? Einfach beschämend, wie sie hier gedeckt werden, ob bewusst oder unbewusst spielt keine Rolle. Soviel ungelöste Fälle, aber sie behalten ihr top Rating und können somit weiter Gelder von unwissenden Kunden anlocken.
Dobrá otázka. Naposledy, když jsem posílal bankovní výpis, požadovali ho v angličtině. Ale Sparkasse nemá anglické webové stránky. Prostě jsem si vytiskl PDF s údaji o svém účtu a odeslal ho.
Ale ano, je ostuda, že si toto kasino stále užívá špičkového hodnocení. Čekám na výplatu od poloviny března. Můj kamarád také čeká v SnatchCasinu od poloviny března.
Good question. The last time I sent a bank statement, they requested it in English. But the Sparkasse doesn't have an English website. I simply printed out a PDF of my account details and sent it.
But yes, it's shameful that this casino continues to enjoy a top rating. I've been waiting for a payout since mid-March. My friend has also been waiting at SnatchCasino since mid-March.
Gute Frage. Als ich das letzte Mal einen Bankauszug hingeschickt habe wurde er auf Englisch gefordert. Die Sparkasse bietet aber keine englische Website. Ich habe jetzt einfach einen PDF Ausdruck meiner Kontodetails ausgedruckt und hingeschickt.
Aber ja, es ist beschämend, dass dieses Casino weiterhin ein Top Rating genießt. Ich warte nun seit Mitte März auf eine Auszahlung. Mein Freund wartet bei SnatchCasino ebenfalls seit Mitte März.
Dlouho jsem se sem nedíval, protože můj případ byl vyřešen.
Ptal ses, co jsem dělal. Prostě jsem čekal a musel jsem jen jednou poslat svůj průkaz totožnosti. Takže díkybohu jsem nemusel prožívat stres jako někteří ostatní tady, kteří dělali stojky s jejich průkazem totožnosti a webovou stránkou na projektoru v pozadí atd. (ironické) kvůli ověření. Musel jsem 'prostě' vydržet těch devět týdnů nicnedělání. Doufám, že to taky zvládneš.
Opravdu doufám, že s tím tým Guru něco udělá; pomocníci tady zřejmě kontaktovali šéfy. Ti nechutní parchanti ze Snatche už nikdy nesmí být nikde ohodnoceni jako „dobří".
Tohle klaunské kasino si zaslouží jen nenávist a uzavření, nic víc!
I haven't looked here for a long time because my case has been resolved.
You asked what I did. I just waited and only had to send my ID once. So, thank goodness, I didn't have to go through the stress of some of the others here, doing handstands with their ID and the website on a projector in the background, etc. (ironic) for verification. I 'just' had to endure those nine weeks of doing nothing. I hope you get through it too.
I really hope the Guru team does something about this; the helpers here have apparently contacted the bosses about it. Those disgusting bastards at Snatch must never be rated 'good' anywhere again.
This clown casino deserves only hate and closure, nothing more!
Hab lange nicht hier reingeschaut weil mein Fall ja geklärt wurde.
Du hast ja gefragt was ich gemacht habe, habe auch nur gewartet und musste auch nur meinen Personalausweis einmal hinschicken. Also hatte Gott sein Dank nicht den Stress wie einige andere hier mit Handstand auf drei Fingern mit Perso & der Website auf Beamer im Hintergrund etc (Ironie) für Verifizierung..musste 'nur' diese 9 Wochen nichts tun durchhalten, ich hoffe ihr kommt da auch noch durch.
Ich hoffe wirklich, dass das Guru Team da was macht, die Helfer hier haben sich ja anscheinend an die Chefs gewandt deswegen. Diese widerlichen Schweine von Snatch dürfen nie wieder irgendwo als 'gut' bewertet werden.
Dieses Clowncasino hat nur Hass und die Schließung verdient, mehr nicht!
Kde se dá získat tento certifikát? Znamená to výpis z bankovního účtu, výpis z bankovního účtu s adresou? Je prostě ostuda, jak se jim tady dává za pravdu, ať už úmyslně nebo neúmyslně, na tom nezáleží. Tolik nevyřešených případů a přesto si udržují své špičkové hodnocení a mohou tak i nadále lákat peníze od nic netušících zákazníků.
Where does one get this certificate? Does it mean a bank statement, a bank statement with an address? It's simply shameful how they're being covered up here, whether intentionally or unintentionally, it doesn't matter. So many unsolved cases, yet they maintain their top rating and can thus continue to attract money from unsuspecting customers.
Wo bekommt man diese Bescheinigung denn her? Ist damit ein Bank Statement gemeint, also Kontoauszug mit Adresse? Einfach beschämend, wie sie hier gedeckt werden, ob bewusst oder unbewusst spielt keine Rolle. Soviel ungelöste Fälle, aber sie behalten ihr top Rating und können somit weiter Gelder von unwissenden Kunden anlocken.
Dobrý den, pokud mohu na chvilku zasáhnout, domnívám se, že toto „potvrzení o vlastnictví vašeho bankovního účtu, kde by bylo viditelné vaše celé jméno", je standardní bankovní dokument s uvedením celé adresy a jména majitele a také úplných bankovních údajů – konto, IBAN, oficiální adresy banky a přihlašovacích údajů. Všechny tyto informace mám například na první stránce svého pravidelného měsíčního bankovního výpisu.
Případně si ho můžu kdykoli stáhnout ze svého internetového bankovnictví.
Tato část ověřování je běžná. Chápu samozřejmě, že ostatní okolnosti jsou vůči hráčům systematicky velmi nespravedlivé, přesto se nám nepodařilo získat důkaz, že se jedná o oficiální taktiku kasina.
Alespoň se snažíme spojit naše vedoucí s jejich odpovědnými přidruženými osobami, abychom si k tomu jasně vyjádřili svůj postoj – mluvíme zde o celé skupině.
Hello, if I may step in for a sec, I believe this "confirmation of ownership of your bank account, whereby your full name would be visible" is a standard bank document showing the full address and name of the owner plus the full bank details—konto, IBAN, bank official address, and credentials. I have all this information, for example, on the first page of my regular monthly banking statement.
Alternatively, I can download it from my internet banking whenever needed.
This part of verification is common. I, of course, understand that the other circumstances are very systematically unfair towards players, yet we fail to get proof that this is the casino's official tactic.
At least we try to connect our leaders with their affiliates in charge to make our standpoint on this quite clear—talking about the whole group here.
Je hezké slyšet, že se snažíte starat o hráče. Je smutné vědět, že Data Team neplánuje změnit kritéria indexu. Riskujete, že se všechny indexy stanou pro hráče zbytečnými. Jakmile budou zklamáni jako já a mnoho dalších hráčů, pak jim sotva začnou věřit.
Nice to hear you try to take care about gamblers. Sad to know that Data Team does not plan to change the Index criteria. You risk that all the indexes will become useless for gamblers. Once they're disappointed like me and many gamblers then they'll hardly start to trust them.
Pořád jsem nedostal ani cent a KYC mě nadále ignoruje. Je to šílené. Čekám už od poloviny března... Prosím, nehrajte tu. Zadržování výher hráčů je naprosté obtěžování. Pokud své výhry někdy obdržím, už nikdy na tenhle web nevstoupím.
I still haven't received a cent and continue to be ignored by KYC. It's insane. I've been waiting since mid-March... Please don't play here. It's pure harassment to withhold players' winnings. If I ever receive my winnings, I'll never visit the site again.
Ich habe immernoch keinen Cent erhalten und werde weiterhin ignoriert seitens KYC. Wahnsinn. Seit Mitte März warte ich nun... Bitte spielt hier nicht. Es ist reine Schikane, um die Gewinne der Spieler zurückzuhalten. Wenn ich die Gewinne irgendwann bekomme, werde ich die Website nie wieder besuchen.
Je hezké slyšet, že se snažíte starat o hráče. Je smutné vědět, že Data Team neplánuje změnit kritéria indexu. Riskujete, že se všechny indexy stanou pro hráče zbytečnými. Jakmile budou zklamáni jako já a mnoho dalších hráčů, pak jim sotva začnou věřit.
Nice to hear you try to take care about gamblers. Sad to know that Data Team does not plan to change the Index criteria. You risk that all the indexes will become useless for gamblers. Once they're disappointed like me and many gamblers then they'll hardly start to trust them.
Myslím, že se všichni snažíme, ale někdy prostě není možné vyhovět všem hráčům a všechno bude podle nich.
Chápeme, když někdo s něčím nesouhlasí, ale vždy se snažíme najít tu nejuniverzálnější a osvědčenou cestu, kterou už nějakou dobu máme.
Nemusí to být tak, že se nikdy nic nezmění, jen se to musí před implementací promyslet.
Ale vždycky se najde někdo proti.
Přesto doufám, že se všem bude dařit.
I think we are all trying but sometimes it's just not possible to please all the players and everything will be according to them.
We understand when someone doesn't agree with something, but we always try to find the most universal and proven way, which we've had for some time.
It doesn't have to be that nothing will ever change, it just has to be thought through before it is implemented.
But there will always be someone against it.
Nevertheless, I hope that everyone will do well.
Pořád jsem nedostal ani cent a KYC mě nadále ignoruje. Je to šílené. Čekám už od poloviny března... Prosím, nehrajte tu. Zadržování výher hráčů je naprosté obtěžování. Pokud své výhry někdy obdržím, už nikdy na tenhle web nevstoupím.
I still haven't received a cent and continue to be ignored by KYC. It's insane. I've been waiting since mid-March... Please don't play here. It's pure harassment to withhold players' winnings. If I ever receive my winnings, I'll never visit the site again.
Ich habe immernoch keinen Cent erhalten und werde weiterhin ignoriert seitens KYC. Wahnsinn. Seit Mitte März warte ich nun... Bitte spielt hier nicht. Es ist reine Schikane, um die Gewinne der Spieler zurückzuhalten. Wenn ich die Gewinne irgendwann bekomme, werde ich die Website nie wieder besuchen.
Vidím, že kasino stále nereagovalo na vaši stížnost, ale už na to moc času nezbývá. Doufám, že brzy jasně oznámí svůj postup a doufám, že tato noční můra pro vás skončí pozitivně a vy dostanete své peníze.
Nevím, kdy to bude, a i když to nerad říkám, budeme si na to muset počkat.😕
I see that the casino still hasn't responded to your complaint, but they don't have much left to make it happen. I hope they will make their move clear soon and hopefully this nightmare will end positively for you and you will get your money.
I don't know when that will be and although I hate to say it, we will have to wait for it.😕
Musel jsem se přihlásit, abych vám řekl, že své peníze nikdy neuvidíte a že udělají vše pro to, abyste si nemohli vybrat peníze. A je NEVRATNÉ, že Casinoguru nedokáže snížit svůj index. Casinoguru se nedokáže postavit za své hráče. Tohle je tak NEVRATNÉ. Vidíte, že Snatchcasino ÚMYSLNĚ nedovoluje hráčům vybrat peníze, a přitom JEDINÁ VĚC, CO CASINOGURU DĚLÁ, je, že si stěžuje, ale co to je? Nejste transparentní a o hráče se nestaráte, dokud si sami nestěžují, jako třeba: „Co to je?" Proč jim prostě nemůžete snížit index na základě skutečných příběhů? Opravdu nechutné. A pokud si myslíte, že je v pořádku, když kasino neplatí 2–3 měsíce, pak je tento web naprosto k ničemu. Protože co dělají lidé, kteří tento web řídí? Asi jen berou peníze.
I just had to login to say that you guys will never see your money and they will do everything they can to stop you from withdrawing. And It is SICK that Casinoguru cant decrease their index Casinoguru cant stand up for their players this is so SICKENING you see that the snatchcasino is INTENTIONALLY not letting players withdraw and yet the ONLY THING CASINOGURU DOES is yap yap yap make an complaint but what is this? You guys are not transparent and you do not care about players until they make an complaint like what is this? Why cant you just decrease their based on true stories? Really sickening and if you think that it is okay for casino to not pay 2-3 months then this website is totally useless because what are the people in charge of this site do? I guess they just take money.
Někteří kluci tady dostanou své peníze. I když to trvá velmi dlouho. Já se nevzdám, i kdyby to bylo to poslední, co udělám! 😀
Some Guys here get their money. Even though it takes very long. I wont give up and if its the last thing i do! 😀
Je to opravdu neuvěřitelné... Bohužel stížnost nepomohla. Požadují nový dokument potvrzující mou adresu.
Celkem bylo vyžádáno nejméně sedm různých dokumentů v různých formátech. Od doby, kdy bylo kasino převzato, se jedná o mafiánské obchodní praktiky.
It's truly unbelievable... Unfortunately, the complaint didn't help. They're asking for a new document confirming my address again.
In total, at least seven different documents have been requested in various formats. These are mafia-like business practices since the casino was taken over.
Es ist wirklich unglaublich.... Die Beschwerde hat leider nichts gebracht. Es wird abermals nach einem neuen Dokument gefragt, auf welchem meine Adresse bestätigt wird.
Insgesamt wurden nun bestimmt schon 7 verschiedene Dokumente angefordert in verschiedenen Formaten. Das sind mafiöse Geschäftspraktiken, seitdem das Casino übernommen wurde.
Musel jsem se přihlásit, abych vám řekl, že své peníze nikdy neuvidíte a že udělají vše pro to, abyste si nemohli vybrat peníze. A je NEVRATNÉ, že Casinoguru nedokáže snížit svůj index. Casinoguru se nedokáže postavit za své hráče. Tohle je tak NEVRATNÉ. Vidíte, že Snatchcasino ÚMYSLNĚ nedovoluje hráčům vybrat peníze, a přitom JEDINÁ VĚC, CO CASINOGURU DĚLÁ, je, že si stěžuje, ale co to je? Nejste transparentní a o hráče se nestaráte, dokud si sami nestěžují, jako třeba: „Co to je?" Proč jim prostě nemůžete snížit index na základě skutečných příběhů? Opravdu nechutné. A pokud si myslíte, že je v pořádku, když kasino neplatí 2–3 měsíce, pak je tento web naprosto k ničemu. Protože co dělají lidé, kteří tento web řídí? Asi jen berou peníze.
I just had to login to say that you guys will never see your money and they will do everything they can to stop you from withdrawing. And It is SICK that Casinoguru cant decrease their index Casinoguru cant stand up for their players this is so SICKENING you see that the snatchcasino is INTENTIONALLY not letting players withdraw and yet the ONLY THING CASINOGURU DOES is yap yap yap make an complaint but what is this? You guys are not transparent and you do not care about players until they make an complaint like what is this? Why cant you just decrease their based on true stories? Really sickening and if you think that it is okay for casino to not pay 2-3 months then this website is totally useless because what are the people in charge of this site do? I guess they just take money.
Dobrý den, chápu, že to vidíte tímto způsobem; existuje však i jiný úhel pohledu. Ten se týká otevřených stížností a jejich možného řešení s kasinem. Tato situace brzdí náš pokrok. Každopádně v příštích několika hodinách probereme celou skupinu, její chování vůči hráčům, efektivitu vyřizování stížností a všechny záležitosti související s aktuálně vysokým indexem bezpečnosti. To vše s našimi špičkovými specialisty a datovým týmem.
Mám docela vysoká očekávání; na druhou stranu se stále trochu obávám dopadu, který by rozhodnutí mohlo mít na stěžující si hráče a ty, kteří přijdou po...
No, to se teprve uvidí, myslím.
Hello, I understand you see that that way; there is, however, another perspective. The viewpoint pertains to open complaints and their potential resolution with the casino. This situation has been hindering our progress. In any case, in the next few hours, we will discuss the entire group, its performance toward players, complaint handling effectiveness, and all matters related to the currently high safety index. All of that with our top specialists and the Data Team.
I have quite high expectations; on the other hand, I am still a bit concerned about the effect the decision may have on the complaining players and the ones who come after...
Well, remains to be seen, I guess.
Ahoj znovu. Bohužel situace se Snatchem a tím druhým, Iwild, je víceméně stejná. Kontakt sporadicky reaguje; byl vlastně na dovolené, takže se kvůli tomu nikdo jiný nemohl stížnostem věnovat. Nakonec ale kasino zaplatí. Zbytek je pořád stejný: nepříliš efektivní správa kasina.
Dokud kasino platí, nebo hráči buď přijdou o peníze, nebo se rozhodnou nepodávat stížnosti, moc se s tím nedá dělat. Jak mi bylo řečeno. 🙁
Hi again. Sadly, the situation with Snatch and the other one, Iwild, is more or less the same. The contact sporadically responds; he was actually on vacation, hence no one else could pay attention to the complaints due to that. However, the casino pays at the end. The rest is just still the same: not very effective casino management.
As long as the casino pays, or players either lose their money or choose not to submit complaints, there is not much that can be done. As I was told. 🙁
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.