Ahoj,
Myslím, že můžu říci, že týmy pro stížnosti a dat si toho jsou vědomy, a to proto, že se stále snažíme co nejlépe pracovat na konkrétních stížnostech a situacích, které přímo ovlivňují bezpečnostní indexy. Hráči, které jste zmínil, jistě podali stížnosti, aby nám pomohli získat vhled do toho, jak efektivně řešit jakékoli problémy s kasiny a zároveň zachovat otevřenou komunikaci a spolupráci. Z mé pozice mohu říci, že chápu, co říkáte. Nicméně očekávám, že si toho nejste vědom. Hlavní je zajistit alespoň nějakou komunikaci s kasinem, abychom mohli stížnosti hráčů vyřešit.
(přečtěte si mé příspěvky ve vláknech Immerion a Ybet) To vše přímo souvisí s indexem bezpečnosti.
Musíme určit vhodné snížení Indexu bezpečnosti na základě vyhodnocených faktů a jasně to sdělit kasinu. Tvrzení, že „vaše oddělení vyšetřilo příliš mnoho hráčů", nemusí být nejlepším přístupem. Kromě toho celé hodnocení závisí na komunikaci s kasinem.
Takové situace podle mého názoru ukazují, jak moc se Index bezpečnosti spoléhá na data a ověřená fakta a naopak nevyvozuje závěry z uživatelských zkušeností.
Souhlasím, že z pohledu hráče to není moc přesvědčivé, ale ne každá stížnost je stejná a pokud nejsou všechny v určité fázi, nemůžeme kasino potrestat, aniž bychom měli něco v rukou.
Můžeme diskutovat o konkrétních situacích. Myslím, že tohle všechno je jen obecná konverzace.
Hello,
I think I can say that the Complaint and Data Teams are both aware of that and that's because we still try to work best on concrete complaints and situations that directly affect the Safety Indexes. The players you mentioned have certainly submitted complaints to help us gain insight into how to effectively address any issues with casinos while maintaining open communication and cooperation. From my position, I can say that I understand what you're saying.However, I expect you to be unaware of this. The main thing is to ensure at least some communication with the casino so we can resolve player complaints.
(read my posts in Immerion and Ybet threads) It is all directly related to the Safety Index.
We must determine the appropriate reduction in the Safety Index, based on evaluated facts, and clearly communicate this to the casino. Claiming that "your department has investigated too many players" may not be the best approach. besides the whole evaluation depends on communication with the casino.
Such situations, in my opinion, show how much the Safety Index relies on data and proven facts and, on the contrary, how it does not conclude user experiences.
I agree that, from the player's point of view, it is not very convincing, but not every complaint is the same, and unless they are all at a certain stage, we just can't punish the casino without having something in our hands.
We can discuss concrete situations. I believe this all is just a general conversation.
Automaticky přeloženo: