DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 29)

150 578 zobrazení 794 odpovědí |
před 3 roky
|
1...28 29 30...41
Přidat příspěvek
Leoca79 příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Má někdo přístup na webové stránky kasina Snatch? Zobrazuje se mi chyba, chyba na webových stránkách

Automaticky přeloženo:
Anonymized910
před 5 měsíci

Mám stejný problém. Dnes ráno to fungovalo. Webové stránky jsou pravděpodobně offline a peníze jsou pryč. Ošidili už dost lidí...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nejhorší kasino vůbec.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Má někdo další tenhle problém, nebo nás zablokovali?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pořád offline. To je blbost. Asi peníze došly.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Má někdo přístup na webové stránky kasina Snatch? Zobrazuje se mi chyba, chyba na webových stránkách

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Právě jsem se dozvěděl o webových stránkách Immerion a Snatch. I když nemohu potvrdit souvislost, ostatní hráči hlásili podobné vzorce při výběrech. Zdá se mi to poněkud náhodné. Právě jsem o obou stránkách informoval náš datový tým.

Snatch ukazuje chybu

Immerion nyní zobrazuje „údržbu".

Pokud narazím na něco, co by stálo za to se s námi podělit, tak se sem určitě vrátím...

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj

Myslíte si, že většina vašich zákazníků je spokojena s vašimi bezpečnostními indexy a já jsem ten, kdo v nich shledává špatně? Jste tak naivní? Jsem si jistý, že velké množství vašich zákazníků vám už nevěří a nejsou spokojeni s vašimi nepřiměřeně vysokými hodnoceními. A co například účastníci tohoto konkrétního vlákna? Jsem si jistý, že většina z nich už vašim hodnocením prostě nevěří. Zeptáme se jich.

Shledává někdo, kdo si přečetl tuto zprávu, že bezpečnostní indexy na casino.guru jsou spravedlivé? Prosím o odpověď.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Teď jsou dole. Nebudu se toulat, pokud se nikdy nevrátí. Přesto doufám, že se vrátí.

Brzy nebo později se toto podvodné kasino s tímto hrozným chováním a i s jeho reputací zničí. Přeji jim, aby co nejdříve zkrachovali, i kdybych přišel o svých 900 EUR.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 5 měsíci

Naprostý souhlas s vašimi názory! Je to nesmysl.


Snatch Casino dělá vše pro to, aby zpozdilo výběry a zadrželo výhry hráčů. Nejhorší zážitek z kasina vůbec.

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 5 měsíci

Ahoj,

Myslím, že můžu říci, že týmy pro stížnosti a dat si toho jsou vědomy, a to proto, že se stále snažíme co nejlépe pracovat na konkrétních stížnostech a situacích, které přímo ovlivňují bezpečnostní indexy. Hráči, které jste zmínil, jistě podali stížnosti, aby nám pomohli získat vhled do toho, jak efektivně řešit jakékoli problémy s kasiny a zároveň zachovat otevřenou komunikaci a spolupráci. Z mé pozice mohu říci, že chápu, co říkáte. Nicméně očekávám, že si toho nejste vědom. Hlavní je zajistit alespoň nějakou komunikaci s kasinem, abychom mohli stížnosti hráčů vyřešit.

(přečtěte si mé příspěvky ve vláknech Immerion a Ybet) To vše přímo souvisí s indexem bezpečnosti.

Musíme určit vhodné snížení Indexu bezpečnosti na základě vyhodnocených faktů a jasně to sdělit kasinu. Tvrzení, že „vaše oddělení vyšetřilo příliš mnoho hráčů", nemusí být nejlepším přístupem. Kromě toho celé hodnocení závisí na komunikaci s kasinem.

Takové situace podle mého názoru ukazují, jak moc se Index bezpečnosti spoléhá na data a ověřená fakta a naopak nevyvozuje závěry z uživatelských zkušeností.

Souhlasím, že z pohledu hráče to není moc přesvědčivé, ale ne každá stížnost je stejná a pokud nejsou všechny v určité fázi, nemůžeme kasino potrestat, aniž bychom měli něco v rukou.

Můžeme diskutovat o konkrétních situacích. Myslím, že tohle všechno je jen obecná konverzace.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Vidím, že jste si situace vědom/a a máte určité pochybnosti. Přál/a bych si, aby se i váš datový tým alespoň trochu zajímal o poskytování spolehlivých a důvěryhodných informací vašim zákazníkům. Doufám, že si konečně uvědomí a pochopí, že kritéria stanovená před 9–10 lety někdy potřebovala aktualizovat, aby zůstala aktuální a poskytovala zákazníkům pravdivé informace.

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 5 měsíci

To ano, ale abych byl upřímný, vždycky je to rozhodnutí založené na datech; data se shromažďují hlavně prostřednictvím stížností a jak jste asi předpokládali, vyřizování stížností trvá poměrně dlouho. Záludné je, že víceméně nejsme schopni shromáždit důkazy ani data o tom, zda byl například KYC prodloužen záměrně, či nikoli. Index bezpečnosti zůstává neovlivněn argumenty „možná" nebo „myslíme si to". Abychom zachovali nestrannost, musíme také jasně sdělit každou změnu kasinu.

Tady podle mého názoru začíná ta nejproblematičtější část. Chápu, že pro hráče je vše jasné a dává to smysl, protože jakmile se problém vyřeší nebo nevyřeší, účet se uzavře a odejde.

Naším úkolem je však i nadále pomáhat ostatním hráčům, což vyžaduje otevřenou komunikaci s oběma stranami a „tresty" založené na pádných důkazech. Pokud začneme měnit indexy bez pádných důkazů nebo prohlášení, kasina mohou jednoduše říct: „Dobře, je to vaše rozhodnutí." Své jednání nemůžete ospravedlnit; vaše centrum pro stížnosti nás už nezajímá.

To je docela omezující pozice. Jen říkám, že si všichni uvědomujeme situaci.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino teď ani nereaguje na stížnosti. Dostal tu někdo nějaké peníze za poslední dva týdny?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj

Myslíte si, že většina vašich zákazníků je spokojena s vašimi bezpečnostními indexy a já jsem ten, kdo v nich shledává špatně? Jste tak naivní? Jsem si jistý, že velké množství vašich zákazníků vám už nevěří a nejsou spokojeni s vašimi nepřiměřeně vysokými hodnoceními. A co například účastníci tohoto konkrétního vlákna? Jsem si jistý, že většina z nich už vašim hodnocením prostě nevěří. Zeptáme se jich.

Shledává někdo, kdo si přečetl tuto zprávu, že bezpečnostní indexy na casino.guru jsou spravedlivé? Prosím o odpověď.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Casinoguru ničí veškerou svou pověst.


Dávání vysokého hodnocení naprosto nepoctivým kasinům je naprosto šokující chování a teď nás tato skupina všechny okradla.


Všechny ostatní affiliate weby hodnotí tyto typy kasin mezi 1 a 4,9. 4,9, pokud platí... zpožděně, ale platí. 1, pokud jsou nepoctiví a neplatí. 7 a výše je pro kasina, která vykazují vysoký index důvěryhodnosti, platí rychle, mají velmi aktivní zástupce a nejsou žádné problémy.


Tato webová stránka, fórum a internet jsou zaplaveny stovkami stížností.


Co dělá casinoguru? Dejte jim hodnocení nad 9.


I když casinoguru pomáhá hráčům hrát, kdykoli může, způsobuje si vlastní problémy tím, že nedůvěryhodným kasinům dává obrovská a masivní bezpečnostní hodnocení.


To je ale vtip.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To ano, ale abych byl upřímný, vždycky je to rozhodnutí založené na datech; data se shromažďují hlavně prostřednictvím stížností a jak jste asi předpokládali, vyřizování stížností trvá poměrně dlouho. Záludné je, že víceméně nejsme schopni shromáždit důkazy ani data o tom, zda byl například KYC prodloužen záměrně, či nikoli. Index bezpečnosti zůstává neovlivněn argumenty „možná" nebo „myslíme si to". Abychom zachovali nestrannost, musíme také jasně sdělit každou změnu kasinu.

Tady podle mého názoru začíná ta nejproblematičtější část. Chápu, že pro hráče je vše jasné a dává to smysl, protože jakmile se problém vyřeší nebo nevyřeší, účet se uzavře a odejde.

Naším úkolem je však i nadále pomáhat ostatním hráčům, což vyžaduje otevřenou komunikaci s oběma stranami a „tresty" založené na pádných důkazech. Pokud začneme měnit indexy bez pádných důkazů nebo prohlášení, kasina mohou jednoduše říct: „Dobře, je to vaše rozhodnutí." Své jednání nemůžete ospravedlnit; vaše centrum pro stížnosti nás už nezajímá.

To je docela omezující pozice. Jen říkám, že si všichni uvědomujeme situaci.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Bez pádných důkazů?


Všechna vlákna na tomto kasinovém fóru mají stovky stížností. Stovky.


Měsíce a měsíce neplaceno. Této skupině kasin jste dali hodnocení 9,1.


Zbláznili jste se? Jak vás to vůbec napadlo? Z jakého důvodu byste měli dát kasinu jedno z nejvyšších možných hodnocení? Uveďte prosím jeden důvod.


Kousl jsi se do ruky, protože teď je celé tohle fórum a jeho členové extrémně naštvaní, že nás kasino všechny naprosto okradlo, tlačil jsi na to a dal jsi i obrovské vysoké hodnocení.


Zaregistroval jsem se kvůli vašemu webu, který nabízí vysoké hodnocení.


Co se stalo? Okradli mě o vklad 200 dolarů a výhru 4000 dolarů? 200 dolarů mi bylo ukradeno přímo.


Kdo to zaplatí? Vy?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to šílené... Kasino se k mé stížnosti nemohlo vyjádřit, měli na to 7 dní. Čekám 11 týdnů na KYC check a teď mají prostě dalších 7 dní na odpověď. Připadá mi, že to nikoho nezajímá.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to šílené... Kasino se k mé stížnosti nemohlo vyjádřit, měli na to 7 dní. Čekám 11 týdnů na KYC check a teď mají prostě dalších 7 dní na odpověď. Připadá mi, že to nikoho nezajímá.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasina zavřela a zase se rozběhla, tak se svým penězům rozlučte

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Jo, myslím si to taky.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Páni… Jen si přečtu všechny tyhle zprávy a nemám slov 😔

Doufejme, že je to jen malá údržba, ale kdo ví 🤞

Lidi, nevím jak a proč, ale už 4 týdny dostávám každou středu výběr 1000 eur, mám jich už 4 a zbývají mi 3...

Nevzdávej to, vydrž ještě chvilku, všichni jsme čekali 3+ měsíce, někteří i déle, ale zkus zachovat klid a neztratit to, co jsi vyhrál…

Nikdy jsem nevydržel 2-3 měsíce bez hraní, zabili mou vůli hazardu a za to jim z celého srdce děkuji, na každé stránce se dočkají zasloužených recenzí!!!

Automaticky přeloženo:
1...28 29 30...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.