DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 31)

150 213 zobrazení 794 odpovědí |
před 3 roky
|
1...30 31 32...41
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Vážení všichni,

Rád bych se s vámi podělil o nejnovější informace od týmu pro stížnosti ohledně probíhajících problémů. Jednotlivci, kteří mají stížnosti, tam pravděpodobně také najdou potřebné informace.


Vážený Kasino, "

Chci vás informovat, že toto je vaše poslední příležitost k vyřešení stížnosti podané hráčem. Navzdory naší předchozí komunikaci zůstává problém nevyřešen.

Také bych rád zdůraznil, že řešení případů týkajících se vašeho kasina trvá neobvykle dlouho. To vytváří frustrující a negativní zážitek pro hráče, což se v konečném důsledku negativně odráží jak na vašem fungování, tak na naší platformě.

Vzhledem k rostoucímu počtu probíhajících stížností byla tato záležitost projednána na naší nedávné interní schůzi, kde bylo rozhodnuto, že vyžaduje okamžitou pozornost.

Pokud do 7 dnů nedosáhneme uspokojivého řešení, stížnost uzavřeme jako nevyřešenou.

Dále mějte prosím na paměti, že pokud tento problém nevyřešíte, bude to mít negativní dopad na váš bezpečnostní index, což ovlivní vaše celkové postavení na naší platformě.

Naléhavě vás žádáme, abyste se této situaci věnovali prioritně a bez dalšího odkladu podnikli nezbytné kroky k jejímu vyřešení. "


I když ultimátum viselo ve vzduchu, nemohl jsem se o něj s vámi podělit dříve. Nyní doufám, že stížnosti budou řešeny, nikoli ignorovány...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Konečně! Moc vám děkuji za tento krok z vaší strany. Doufejme, že teď zareagují. Je dobré vidět, že podnikáte kroky!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nebudou dělat nic. Je jim to jedno. Zjistí, že je to ziskové, takže dokud to tak nebude, budou v tom pokračovat.


Začínám vidět stížnosti a varování i na jiných fórech.


Takže tomu dám pár týdnů a budou všude na černé listině.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Konečně! Moc vám děkuji za tento krok z vaší strany. Doufejme, že teď zareagují. Je dobré vidět, že podnikáte kroky!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Myslím, že děkovat CasinoGuru není na místě. Z velké části si za to mohou oni, že nechali toto kasino volně plynout a dělat si, co chtějí.


Máme tu stížnosti desítek hráčů na neplacení po dobu 20-60 dnů, což znamená, že i přes všechny tyto stížnosti trvající měsíce Casinoguru nic neudělalo a udrželo si hodnocení nad DEVĚT. To lákalo hráče k vkladům, nechalo se ošálit a způsobilo další stížnosti.


Poděkuji jim, pokud se jim podaří dostat lidi zaplaceno. V tuto chvíli jsme všichni ošizeni, ve stresu a máme problémy kvůli hodnocení 9,1, a to i po desítkách dlouhých stížností.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Možná máš pravdu. Ale možná nám tlak od Casino Guru pomůže získat peníze...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Konečně! Moc vám děkuji za tento krok z vaší strany. Doufejme, že teď zareagují. Je dobré vidět, že podnikáte kroky!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Problém je v tom, že nové vedení, které je s největší pravděpodobností zdrojem těchto problémů, nemusí být k takovým požadavkům vstřícné. Doufám, že to bylo správné rozhodnutí, ale souhlasím, že alespoň něco se muselo zkusit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nebudou dělat nic. Je jim to jedno. Zjistí, že je to ziskové, takže dokud to tak nebude, budou v tom pokračovat.


Začínám vidět stížnosti a varování i na jiných fórech.


Takže tomu dám pár týdnů a budou všude na černé listině.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

I když s vaší frustrací upřímně soucítím, rád bych uvedl trochu kontextu. I když blacklisting může být účinným měřítkem, má i své nevýhody. Skutečnost, že toto kasino není na černé listině ani na jiných stránkách… Myslím, že to vypovídá za vše. Všichni čelíme stejné obtížné rovnováze.

Abych byl upřímný, obviňování jediného čísla (bezpečnostních indexů) jako hlavního důvodu celé této situace se zdá trochu nespravedlivé. Mnoho hráčů, kteří si skutečně věnují čas čtení fóra a procházení případů stížností, se často rozhoduje jinak. Nemyslím to jako kritiku, jen jako připomínku, že tato stránka nabízí mnohem více než jedno číslo a hráče opravdu povzbuzujeme, aby používali všechna.

Udržuje si kasino stále vysoké hodnocení? Ano, to je frustrující. Nejsme tak rychlí ani flexibilní s tresty, jak se očekávalo. Stížnosti jsou však navrženy tak, aby odhalily vzorce a možné strategie, které kasino používá proti hráčům, ale posun vpřed trvá nějakou dobu a já to otevřeně přiznávám.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

I když s vaší frustrací upřímně soucítím, rád bych uvedl trochu kontextu. I když blacklisting může být účinným měřítkem, má i své nevýhody. Skutečnost, že toto kasino není na černé listině ani na jiných stránkách… Myslím, že to vypovídá za vše. Všichni čelíme stejné obtížné rovnováze.

Abych byl upřímný, obviňování jediného čísla (bezpečnostních indexů) jako hlavního důvodu celé této situace se zdá trochu nespravedlivé. Mnoho hráčů, kteří si skutečně věnují čas čtení fóra a procházení případů stížností, se často rozhoduje jinak. Nemyslím to jako kritiku, jen jako připomínku, že tato stránka nabízí mnohem více než jedno číslo a hráče opravdu povzbuzujeme, aby používali všechna.

Udržuje si kasino stále vysoké hodnocení? Ano, to je frustrující. Nejsme tak rychlí ani flexibilní s tresty, jak se očekávalo. Stížnosti jsou však navrženy tak, aby odhalily vzorce a možné strategie, které kasino používá proti hráčům, ale posun vpřed trvá nějakou dobu a já to otevřeně přiznávám.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Začínám vidět varování i jinde od fór, kde berou bs vážně.


Dostanou se na černou listinu. V tuto chvíli to není nic špatného. Nebudou platit ani jednomu hráči celé měsíce.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Dobré pro ty, kteří se ještě nezaregistrovali, samozřejmě! My také, pokud do týdne neprokážou řádnou změnu ve svém chování. Mám obavy o hráče, kteří již mají spory a čekají na výplaty.

V každém případě si vážím vašeho úsilí a upozornění. Přál bych si, abych mohl udělat víc, ale přijde mi nevhodné tohle vyjadřovat. Doufám, že bitva ještě není prohraná.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Abych byl upřímný, nemyslím si, že někdy dostaneme své peníze. Pořád ignorují všechny e-maily a podpora dává stejné kecy jako vždy. Naše peníze jsou pryč, na 100 %.

Automaticky přeloženo:
oliviamartin
před 5 měsíci

Líbí se mi, jak nepatřičně se tento indický bot objevuje v diskusi, kde všichni označili kasino za nedůvěryhodné. 😀

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před 5 měsíci

Ach jo, to bylo vážně úžasné. Smazáno.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Myslí si někdo, že se kasino teď přestěhuje?

Automaticky přeloženo:
seanlinden
před 5 měsíci

Už vážně nevím, co říct, nechápu, jaký je rozdíl mezi mnou a ostatními hráči, ale chci vám jen dát vědět, že každou středu dostávám 1000 eur, 5000 eur už je vyplaceno a 2000 eur teprve přijde... Opravdu hodně lžou, vůbec žádný respekt k hráčům, pomalu jako hajzl, limity na blbosti, ale po těch 90 a více dnech čekání dostávám zaplaceno, takže se snažte být trpěliví, doufám, že i vy dostanete své výhry, neprohrajte je, hodně štěstí 🤞

Automaticky přeloženo:
DjadjaTravar
před 5 měsíci

Čekám už čtyři měsíce... 120 dní. Za tu dobu si jiní postaví dům nebo procestují svět. Je to šílené.

Automaticky přeloženo:
seanlinden
před 5 měsíci

Já vím, kámo, je to katastrofa, vůbec jim nerozumím, v čem může být problém, když jsi poslal tolik dokumentů 🤷‍♂️😔 Neskutečné…

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Přečtěte si zde 168 stížností.


Ybets se asi 4 měsíce zastaví, než se s něčím skutečně vypořádají. Některé z nich jsem si přečetl.


Ybets potřebuje přesně 7 dní na odpověď na každý problém. Ověření trvá podle všeho asi 4 měsíce, protože maximalizují každou odpověď, protože Casinoguru ponechává na odpověď celých 7 dní, což je absurdní.


Toto kasino by mělo být hozeno do pasti darebáků a zveřejněno varování, aby se hráčům zabránilo v vkládání peněz zde.


Stížnosti se budou jen hromadit, pokud Casinoguru nic neudělá a toto kasino prostě nechá. Navíc 7 dní na odpověď je příliš dlouhá lhůta. Dovolíte kasinu, aby se odklánělo celé měsíce.


Naprostý rozzuřený na Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Páni. Zvládl jsem to!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to opravdu šílené. Požádali mě o fakturu od mého poskytovatele internetu, dodavatele elektřiny nebo něčeho podobného. Všechny faktury jsou v němčině, protože se jedná o německé společnosti. Dokument jsem přeložil a po dvou týdnech mi KYC napsal, že trvají na anglické faktuře. Jsou snad mentálně postižení?


Kdy bude Snatch Casino konečně na černé listině???

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Už na tom nezáleží. Nikdo nedostává své peníze a tohle kasino je obrovský podvodník.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...30 31 32...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.