Vážení všichni,
Rád bych se s vámi podělil o nejnovější informace od týmu pro stížnosti ohledně probíhajících problémů. Jednotlivci, kteří mají stížnosti, tam pravděpodobně také najdou potřebné informace.
„ Vážený Kasino, "
Chci vás informovat, že toto je vaše poslední příležitost k vyřešení stížnosti podané hráčem. Navzdory naší předchozí komunikaci zůstává problém nevyřešen.
Také bych rád zdůraznil, že řešení případů týkajících se vašeho kasina trvá neobvykle dlouho. To vytváří frustrující a negativní zážitek pro hráče, což se v konečném důsledku negativně odráží jak na vašem fungování, tak na naší platformě.
Vzhledem k rostoucímu počtu probíhajících stížností byla tato záležitost projednána na naší nedávné interní schůzi, kde bylo rozhodnuto, že vyžaduje okamžitou pozornost.
Pokud do 7 dnů nedosáhneme uspokojivého řešení, stížnost uzavřeme jako nevyřešenou.
Dále mějte prosím na paměti, že pokud tento problém nevyřešíte, bude to mít negativní dopad na váš bezpečnostní index, což ovlivní vaše celkové postavení na naší platformě.
Naléhavě vás žádáme, abyste se této situaci věnovali prioritně a bez dalšího odkladu podnikli nezbytné kroky k jejímu vyřešení. "
I když ultimátum viselo ve vzduchu, nemohl jsem se o něj s vámi podělit dříve. Nyní doufám, že stížnosti budou řešeny, nikoli ignorovány...
Dear all,
I would like to share the latest update from the Complaint Team about the ongoing struggles. Individuals who have complaints will likely find the information there as well.
"Dear Casino,
I want to inform you that this is your final opportunity to resolve the pending complaint submitted by the player. Despite our previous communications, the issue remains unresolved.
I would also like to highlight that cases involving your casino have been taking an unusually long time to reach resolution. This creates a frustrating and negative experience for the players, which ultimately reflects poorly on both your operation and our platform.
Due to the growing number of ongoing complaints, this matter was discussed during our recent internal meeting, where it was decided that it requires immediate attention.
If we do not reach a satisfactory resolution within the next 7 days, we will proceed to close the complaint as unresolved.
Additionally, please be aware that failure to address this issue will result in a negative impact on your safety index, which will affect your overall standing on our platform.
We urge you to prioritize dealing with this situation and take the necessary steps to resolve it without further delay."
Although the ultimatum was in the air, I was unable to share that sooner with you. Now I hope the complaints will be addressed, not ignored....






