DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 32)

150 502 zobrazení 794 odpovědí |
před 3 roky
|
1...31 32 33...41
Přidat příspěvek
sdexcid
před 5 měsíci

Také předpokládám, že peníze jsou pryč. Ani nereagovali na tlak ze strany Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zpracoval jsem stížnost přes jiné fórum, protože casinoguru jim nechávalo 4 měsíce, než vůbec začali s vyřizováním všech svých stížností zde.


To druhé fórum je místo sprosté, takže mám podezření, že se dostanou na černou listinu a hodí je do jámy darebáků, což bude mít dominový efekt a kasinový guru je nakonec bude muset dát na černou listinu a pak se kasina pravděpodobně do pár měsíců zavřou.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Odpověděli na vaši stížnost v tom druhém fóru? Asi ne?


Vtipné je, že povolují vstup hráčům z Německa, ale požadují bankovní doklady, faktury atd. v angličtině. Tady je v angličtině nedostanete. Dumbass Casino.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Velmi pěkné

Děkuju

To byla dobrá práce a vaši zákazníci od vás očekávají reakci. Přejí si ještě víc - rychlou reakci a větší přísnost pro pachatele. Máte k dispozici nástroje. Fungovalo to skvěle - viděl jsem výsledky. Vybrali si peníze okamžitě, dnes jsem dostal své peníze. Jasně, to je lepší než jen tiše čekat, až kasino bude tak laskavé, že vám peníze vyplatí a označí případ jako "vyřešený". Teď jste v očích svých zákazníků výše a silnější. To byl cíl, o kterém jsem s vámi mluvil a o kterém jsem s vámi diskutoval.

Děkuju.

Jsem si JISTÝ, že i kasina si vás budou více vážit, když ukážete svou sílu, když to bude potřeba.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 5 měsíci

Pořád si hrávají s mým KYC. Takže se nic nezměnilo. Asi jim to vůbec nevadí.

Automaticky přeloženo:
seanlinden
před 5 měsíci

Myslím, že to budou velmi brzy. Počkejte si na to 1-2 pracovní dny.

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 5 měsíci

Doufám...

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 5 měsíci

Díky, opravdu.

Víš, že si tím procházím s tebou (a asi deseti dalšími) už celou věčnost. Takže jo, upřímně jsem rád, že se konečně něco hýbe. I nám došla trpělivost a kasino to cítilo. To pomohlo.

Tlak rozhodně může fungovat. Ale abych byl spravedlivý, my jako administrátoři fóra toho na samotném fóru moc nenaděláme, když jsme tam sami, že? Co tady vlastně změnilo, byly stížnosti. Když hráči v procesu podávání stížností jasně a pevně formulují věci, vyvíjí se tlak na lidi, kteří mohou něco skutečně změnit. A přesně to se tady stalo. Stížnost dávala smysl, napětí tam bylo a zodpovědní lidé začali hledat cestu ven.

Prozatím jsem jen rád, že fórum není plné nezaplacených případů a že kasino stále, alespoň pokud vím, reaguje na stížnosti podané prostřednictvím nás. Doufejme, že to tak vydrží.

Ještě jednou díky, že jste tohle nevzdal/a.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Pořád od nich nedostávám žádnou odpověď a oni můj problém nevyřeší😕


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino se vůbec nikde nezabývá stížnostmi. Na odpověď jim trvá maximálně 7 dní, takže každý případ zůstává otevřený i několik měsíců.


Tato webová stránka jim v podstatě umožňuje lidi okrádat.

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 5 měsíci

Die Beschwerde endet morgen. Dies kam soeben. Také alles beim alten:


Vážený hráči


Vaše dokumenty byly přijaty a odeslány k posouzení.


Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení v této době.


V případě jakýchkoli aktualizací budete neprodleně informováni e-mailem, děkujeme předem za strpení.




S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je jim úplně jedno hodnocení a fórum Casino Guru. Pořád jen podvádějí.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pořád od nich nedostávám žádnou odpověď a oni můj problém nevyřeší😕


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Bohužel, jak vidím, kasino přestalo komunikovat.

Náš tým se s nimi snaží spojit, a proto jsme pro ně také zveřejnili, jak bychom to mohli nazvat, varování, že jejich hodnocení výrazně klesne, pokud nám nebudou reagovat a nezačnou se všemi stížnostmi zabývat tak, jak by měli.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino se vůbec nikde nezabývá stížnostmi. Na odpověď jim trvá maximálně 7 dní, takže každý případ zůstává otevřený i několik měsíců.


Tato webová stránka jim v podstatě umožňuje lidi okrádat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Určitě nenecháme nikoho okrádat hráče, jak jste naznačil. Jen musíte pochopit, že i my máme svázané ruce a děláme vše pro to, abychom se věci pohnuly. Bohužel jsme tu ale pouze prostředníci a nemáme žádné vyšší moci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Určitě nenecháme nikoho okrádat hráče, jak jste naznačil. Jen musíte pochopit, že i my máme svázané ruce a děláme vše pro to, abychom se věci pohnuly. Bohužel jsme tu ale pouze prostředníci a nemáme žádné vyšší moci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ocenil bych, kdyby se v tomto případě vina vzala na sebe Casino Guru.


Toto kasino jste udrželi na vysokém bezpečnostním indexu 9,1, přestože se jedná o velmi vážný problém již mnoho měsíců.


Chovat se, jako byste za nic nemohli, je absurdní. To je vaše vina. Kdybyste varovali komunitu a snížili jim hodnocení, nebyly by žádné problémy. Nikdo by tam nehrál. Ale místo toho jste jim dali jedno z nejvyšších hodnocení v oboru, zatímco oni lidi okrádali.


A i tak je to hodnocení 7,4, když kasino nereaguje, neplatí a je neuctivé k vám i všem členům.


Už nikdy v životě nebudu věřit těmto webovým stránkám. To jste ale pořádně zmeškali metu.


Měli byste zaplatit každému hráči, který byl okraden, z vlastní kapsy.


Tohle je na tobě.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Přátelé, jen abych všechny informoval/a, právě mi najednou vyplatili posledních 2000 eur, takže teď je vyplaceno všech 7000 eur 🙏 Trvalo to sice strašaaak dlouho, ale aspoň jsem to dostal/a 🤷‍♂️

A teď, když jsem tuhle noční můru přežila a čekala 3-4 měsíce, je zažaluju a dokonce dostanu peníze, o které jsem tam v minulosti přišla... Mějte se lidi, přeji vám jen to nejlepší ✌️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Odpověděli na vaši stížnost v tom druhém fóru? Asi ne?


Vtipné je, že povolují vstup hráčům z Německa, ale požadují bankovní doklady, faktury atd. v angličtině. Tady je v angličtině nedostanete. Dumbass Casino.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ne, neudělali to.


Jsou v naprosto darebáckém a loupežnickém režimu.


Nikde se vůbec nikomu neplatí

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Dostal jsem odpověď a výběry jsou konečně povoleny. Ale jakmile jsem se pokusil vybrat, peníze byly pryč a v požadavcích se nic nezobrazovalo. Řekli mi, že dostali platby. Problémy s poskytovatelem. Hahahaha

Takže stále probíhá, a to i po dokončení kontroly KYC.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jo, to taky už nějakou dobu dělají.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

To je moc šílené.


Automaticky přeloženo:
1...31 32 33...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.