FórumKasinaSlotoRush Casino - všeobecná diskuze

SlotoRush Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od jheymesmoreira66
|
755 zobrazení 14 odpovědí |
|
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SlotoRush Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

dobrý večer, zaregistroval jsem se u něj a dalšího cazzina, který s ním souvisí, byl jsem schopen dokončit převrácení a nezaplatit 20 $ eur, omezil jsem to na 100 r $, zjistil jsem, že je to velmi dobré + ověření účtu trvá dlouho aby se mohl stáhnout

Automaticky přeloženo:
jheymesmoreira66
před 4 měsíci

Dobrý den, takže podle toho, co říkáte, se vám líbí kasino, ano? Ověřovací proces byl dlouhý, jak jste zmínil, jak dlouho to trvalo? Byl problém s dokumenty? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Líbilo se mi to, ještě to není ověřeno, přišel mi proces ověření pomalý, 30 hodin a žádná odezva. Ale jinak je to v pohodě, jediný problém vidím v tom, že pokud se to neověří napoprvé, tak si na ověření budu muset počkat minimálně 3 až 5 dní.

Automaticky přeloženo:
jheymesmoreira66
před 4 měsíci

Je zřejmé, že kasina se snaží brát tento proces vážně a vše důkladně kontrolovat. Někde to může jít rychleji, někde pomaleji, určitě záleží na více faktorech. Pokud by to mělo trvat jen 3-5 dní, tak bych nebyl nervózní.

Nicméně předpokládám, že jste peníze ještě nedostali, protože jste neprošli ověřením, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Guru používám 2 roky a nikdy jsem si tím nemusel projít kvůli doporučení odtud. alias dnes celý den hlásil chybu při pokusu o vstup do účtu nechce vstoupit, existuje nějaký způsob, jak ověřit toto partnerství, protože jsem začal věřit, že kasino slotorush nějak jedná ve zlé víře a nezaplatí a bude pouze shromažďovat uživatelská data, uvědomil jsem si, že s tím přišla síť kasin, která musí patřit stejné společnosti, kde pro novou kasino společnost nemá velký smysl spouštět několik platforem a žádná nemá dobrý standard, kde není chat, Založil jsem si účet 30. před 4 dny a ani mi neodpovídají na e-mail a teď mi kasino vypisuje chybu, když se snažím přihlásit k účtu, prosím, jestli můžete znovu zkontrolovat legitimitu kasino, aby nikdo jiný neprošel touto nepříjemností a ztrátou času, kromě toho, že ztratím veškerou chuť tam v budoucnu provést vklad „za takové ignorování

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

teď můj dokument ověřili, ale nemůžu se vůbec dostat do účtu, vypisuje mi to chybu přihlášení, všechna kasina v této společnosti jsou teď taková. Když se přihlásím, zobrazí se mi chyba captcha a tento kód se zobrazí Neočekávaný token '<', "


Automaticky přeloženo:
jheymesmoreira66
před 3 měsíci

Napsal jste jim o tomto problému, který máte také ve vámi uvedeném emailu? Nic ti neodepsali a nedali ti vědět co se děje a co za tím může být?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ola jaro, napsal jsem ano a neinformovali mě, prozatím to vzdávám, omlouvám se, že jsem ti musel problém přinést vím, že chyba je výhradně z kasina a děkuji za pozornost, kterou jsi mi věnoval

Automaticky přeloženo:
jheymesmoreira66
před 3 měsíci

Nemáš zač, ale ještě bych to nechtěl vzdát. Pokud tam máte peníze, není od kasina fér, aby vás neinformovalo, pokud jste se pokusili problém vyřešit.

Doporučil bych Vám zahájit reklamaci u nás a náš tým se Vám pokusí s celou situací pomoci.

Stačí kliknout sem a vysvětlit, co se děje, a uvidíme, co můžeme dělat.

Co myslíš, jsi v tom?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

děkuji, otevřel jsem stížnost, ale nemám naději, že se problém vyřeší komukoli, kdo vidí a sleduje chat, NEVYTVOŘUJTE si účet na slotorush, nevytvářejte, šetřete své duševní zdraví, neztrácejte čas s posraným kasinem takhle

Automaticky přeloženo:
jheymesmoreira66
před 3 měsíci

Pokud se kasino nebude snažit situaci řešit a náš tým zjistí, že máte právo dostat své peníze a nic jste neporušili, tak alespoň malým zadostiučiněním bude, že dostanu černé body a index bezpečnosti bude být změněn. Ale nepředbíhejme a podívejme se, jak naše vyšetřování dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

opět mě okrádá slottorussh Musel jsem vložit, abych mohl vybrat, a nedovolí mi to Vaše žádost o výplatu není zaregistrována! Byl dosažen minimální limit výběru



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

144,75 brl uvízlých na tomto místě za měsíc promarněných pokusy o vyřešení

Automaticky přeloženo:
jheymesmoreira66
před 3 měsíci

Vidím, že stížnost byla ponechána otevřená. Což se zdá být překážkou v stažení. Chápu, že kasino zřejmě řeklo, že musíte provést vklad, ale nerozumím tomu, že vaše výplata není zaregistrována. Znamená to, že to vypadá, že jste neodstoupili, nebo jak tomu mám rozumět?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky