Abych to shrnul. Každý měsíc přidáváme na web přibližně 100+ nových kasin. Někdy najdeme nové kasino sami, někdy nám hráči pošlou odkaz na kasino, jindy nás kasina informují samy. Takže jsme udělali první recenzi pro Scatterhall. V jejich podmínkách jsme nenašli žádné problémy, webová stránka fungovala, měli mnoho aktivních poskytovatelů her, neexistoval žádný jasný vztah k jiným kasinům, takže byly označeny jako čerstvé kasino a dostaly hodnocení 7,2, což je to, co každý čerstvé kasino obdrží, pokud neexistují žádné jasné problémy. Připomínám, že nedostali 10/10, ale 7,2. Poskytli jsme také informace, že kasino je čerstvé, takže informace, které o nich máme, jsou velmi omezené.
Vzali jste si své vlastní peníze a rozhodli jste se hrát v kasinu, které nebylo ověřeno časem, místo hraní u spolehlivých značek. Vložili jste své peníze do kasina, vyhráli jste a pak se ukázalo, že kasino je (pravděpodobně) podvod. Předpokládáte, že my (databáze online kasina) bychom měli hráčům vyplatit částečnou náhradu na základě čeho? Protože je kasino v naší databázi, kde najdete více než 5000 dalších kasin?
Ještě jedna otázka: Pokud jste také měli problém se Scatterhall, proč jste nepodali stížnost jako mnoho dalších v období, kdy to jen vypadalo, že mají nějaké problémy s poskytovatelem plateb?
Just to sum it up. We add approximately 100+ new casinos on the website every month. We sometimes find the new casino on our own, sometimes, the players send us the link to the casino, in other cases, the casinos inform us on their own. So we did the initial review for Scatterhall. We didn't find any issues in their terms and conditions, the website was working, they had many active game providers, there was no clear relationship to other casinos so they were labelled as a fresh casino and got 7.2 rating, which is what every fresh casino receives if there are no clear issues. I'd like to remind you that they didn't get 10/10, they got 7.2. We also provided the information that the casino is fresh, thus the information we have about them are very limited.
You took your own money and decided to play in a casino that hasn't been proven by time instead of playing in reliable brands. You deposited your money into the casino, you won and then it turned out that the casino is (probably) a scam. You assume that we (the online casino database) should pay players a partial refund based on what? Because the casino is in our database where you find over 5000 other casinos?
One more question: If you also had an issue with Scatterhall, why didn't you submit a complaint as many others during the period when it only looked like they have some issues with the payment provider?
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: