FórumKasinaRushBet Casino CO - všeobecná diskuze

RushBet Casino CO - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od Radka
|
1279 zobrazení 6 odpovědí ||
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s RushBet Casino CO, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Dobrý den, dobré odpoledne přátelé. Dnes bych chtěl lidem sdělit, že Rushbet nevyplácí ceny, které člověk vyhraje. Hrál jsem blackjack a trefil jsem perfektní pár. Výhra se ukázala být 16 000 pesos, ale než jsem mohl hru dohrát, objevila se „technická chyba". Zkoušel jsem hru znovu načíst, ale už mi to nedovolí.


Problém hlásím již 2 měsíce a vždy mi říkají, že je to tím, že poskytovatel je mezinárodní. Nejhorší na tom všem je, že teď kontaktuji podporu a už mi ani neodpovídají.


Asi jsou to peníze, které už nikdy neuvidím. Účelem toho je v podstatě varovat, aby se to nestalo dalším lidem. Pravda rushbet nevyplácí ceny, jen se stanou sráči s penězi.

Pokud někdo ví, co mohu udělat, velmi bych ocenil, kdybyste mě navedli, jak tento problém vyřešit.

Automaticky přeloženo:
garcia1883omar
před 11 měsíci

Ahoj!

Vložili byste oficiální vysvětlení poskytnuté kasinem? Tedy informaci, že poskytovatel je mezinárodní, bych za řešení nebral.

Z mého pohledu to nedává smysl.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

🏹🍀 Vincent 🍀🏹 (Rushbet.mx)

11. června 2023 19:34 GMT-5

Ahoj Omare. Doufám, že máte skvělou noc! 🌕

Jsme rádi, že nás slyšíte, jsme moc rádi, že nám píšete. Při přezkoumání vaší žádosti náš poskytovatel potvrzuje, že případ je stále v šetření a že kvůli velkému toku žádostí to trvalo o něco déle než obvykle, protože jak jsme již uvedli, jsou mezinárodní. 🙏

Velmi si vážíme trpělivosti, kterou jste s případem doposud měli a děláme vše pro to, aby byl Váš případ prošetřen a vyřešen v co nejkratším čase.


To mi řekli.

Automaticky přeloženo:
garcia1883omar
před 11 měsíci

Aha! Děkuji, už to dává smysl.

Takže to neznamená, že vyšetřování skončilo - jak jste navrhoval. Jen to trvá déle, ale je stále v pohybu. Navrhuji, abychom všichni počkali na vyjádření konečného poskytovatele. Abych byl upřímný, bez ní není šance posunout se vpřed.

Zkuste být trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Něco podobného se mi stalo včera až na to, že v mém případě se poradce rozhodl zablokovat můj účet, že "vyšetřování probíhá a/nebo trvá déle" je typický způsob, jak říci, že uvedené vyšetřování nebude prosperovat, ne. Musí být na dobu neurčitou 🙄.

Automaticky přeloženo:
Hec7ors
před 2 měsíci

Ahoj. Můžu vám tu dát tip, prosím? Zkuste použít tlačítko "odpovědět" vždy, když budete chtít reagovat na konkrétní příspěvek, nebo uživatele, abychom věděli, na co/koho máte na mysli.🙏😉

Řekl bych, že to není nic neobvyklého, opravdu, že kasina mohou zablokovat účet, kdykoli je "ve vyšetřování". Nejdůležitější je podle mě informovat o tom své hráče, kdykoli se to může stát. Souvisí váš případ také s tímto konkrétním kasinem?🤔

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky