FórumKasinaRoman Casino - všeobecná diskuze

Roman Casino - všeobecná diskuze

před 3 týdny od Romi
|
365 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Roman Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 týdny

Ahoj všichni V římském kasinu jsem vložil přes kartu MasterCard, podporují pouze bankovní převod sepa pro výběr prostřednictvím karty, vzal jsem své peníze pomocí Iban I, který používám v každém jiném kasinu, ale vždy můj výběr zruší, mluvím každý den s a oni neposkytují žádnou důležitou podporu, žádají mě, abych to zkusil znovu a znovu nebo změnil způsob stažení, ale selhání přetrvává. Měl tam někdo stejný problém?

Automaticky přeloženo:
focaras
před 3 týdny

Z vaší stížnosti jsem se právě dozvěděl, že se už měsíc snažíte odvolat!

To je jistě opravdu dlouhá doba, takže jste udělali právo podat stížnost zde.

Existuje však od nich nějaké vysvětlení, proč se to děje? Určitě musí mít tušení, věřím.🤔

No, jen doufám, že společně s naším týmem budete schopni zjistit, co se přesně děje, a problém co nejdříve vyřešit.

Dejte nám vědět, kdykoli bude něco nového, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Neznají procesy na svých vlastních stránkách. žádají mě, abych udělal ty samé věci znovu a znovu, chtějí, abych uvedl „správnou adresu", ale neuvedete adresu, když žádáte o výběr. Ukazuji jim snímky obrazovky a říkají mi, abych vytvořil účet Skrill a vložil další peníze (Nikdy bych to na tomto webu neudělal) a zkuste výběr pomocí Skrill, už jsem to zkoušel s nettellerem Dal jsem velké úsilí a nefungovalo to. Jen mi řekli, že to samé nefungují znovu a znovu navrhují řešení, která teď od začátku, že nebudou fungovat.

Ponechal jsem si celý e-mail a chatovou konverzaci. tohle je mučení!

Když se zeptám na důvod zrušení, nevědí, nejdřív adresu (že nějak uvedli) poté to byl IBAN a řekli jste, že problém s adresou byl poté vyřešen, byl to bankovní převod sepa, který má problém, takže po pokusu se 3 různými IBAN mi řekli, abych zkusil netteller, poté, co mi řekli, že mohu vybrat pouze bankovním převodem kvůli mému vkladu kartou, a teď mi znovu říkají, abych zkontroloval adresu (KTEROU NEDÁVÁM A JE TO SPRÁVNÉ A OVĚŘENÉ V MÉM ÚČTU)

Automaticky přeloženo:
focaras
před 3 týdny

Věřím, že je to pro vás opravdu frustrující a cítil by se tak jistě každý.

Opravdu potřebujeme zjistit, kde je problém a proč to tak komplikují, pokud jste s tím nikdy neměli problémy v jiných kasinech, jak jste řekl.

Náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, jako vždy, aby to rozlouskl a vyřešil tento problém co nejdříve.

Rád bych vám dal nějaký tip, pokud mohu. Pište dál ve svém jazyce a auto-překladač, který používáme i zde, jak jsme ho implementovali do stížností, udělá své. Je to lepší pro komunikaci, víte, a tak se v překladu nic neztratí, doufám.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Považuji za extrémně urážlivé, po tom všem, co jsem na jejich stránkách prošel, být požádán o vytvoření účtu na platformě, kterou neznám, a vložení dalších 20 EUR v naději, že by se tím mohl problém konečně vyřešit. Zejména s ohledem na to, že všechna ostatní řešení, která dosud navrhli, selhala. Dokud mi nevrátí peníze, není možné, abych jejich stránce svěřil další prostředky. Laskavě jsem je požádal, aby mi ručně vrátili peníze nebo použili jinou metodu, kterou považují za vhodnou; již mají můj IBAN, údaje o mé kartě a všechny mé certifikované osobní údaje, které jsou funkční v každém jiném kasinu, a znovu mi řekli, abych zkusil Skrill, jako by nečetli mé zprávy, ani se nesnažili problém vyřešit bankovním převodem nebo deaktivovat tuto kontrolu pro Skrill.


Automaticky přeloženo:
focaras
před 3 týdny

Promiň, ale opravdu tě o to požádali?🤔

Na kterou platformu jste měli vložit těch 20 EUR, pokud se mohu zeptat, a jaký důvod vám k tomu uvedli?

Opravdu jsem se s ničím takovým předtím nesetkal.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mají svůj důvod, ale zůstává absurdní,

Požádali mě, abych zkusil výběr pomocí Skrill, a upozornili mě, že aby to fungovalo, musím nejprve provést vklad u Skrill, minimální částka je 20 EUR.


Řekl jsem jim, že ani nevím, co je Skrill, můžu si založit účet a zkusit to, ale nejsem ochoten jim dát více peněz, požádal jsem je, aby tento šek odstranili a oni řekli, že to nelze udělat a já muset složit zálohu.

Ale i když jsem dělal ten účet nebo nettler, kterého se mě předtím zeptali, což jsem udělal a taky to selhalo. Vyžaduje to z mé strany úsilí, zatímco za problém nenesu odpovědnost.

Vzali mi peníze hned, když byly uloženy, a tvrdili, že můžu vybírat, místo toho jsem s nimi mluvil každý den už týdny a je to, jako by se mě pokaždé jen snažili zbavit, říkají mi stejné věci. a znovu a je mi to úplně jedno. Oni ne. Nikdy se mi nic podobného nestalo.

Jak jsem uvedl výše, mé vklady byly provedeny kartou a kasino údajně podporuje bankovní převody.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
focaras
před 3 týdny

Určitě bych doporučil už tam žádné vklady nedělat.

Pokud uvedli, že bankovní převod je k dispozici pro výběry, nevidím žádný důvod, abyste si zakládali Skrill účet.

Raději počkejte, až náš tým pro stížnosti pokročí s vaším případem, a doufejme, že bude brzy vyřešen.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Děkuji moc, budu vděčný, pokud něco dokážete.

Automaticky přeloženo:
focaras
před 3 týdny

Pokud existuje způsob, jak vám pomoci, buďte si jisti, že naši specializovaní specialisté na stížnosti ho najdou. Vím, že je to obtížná situace, takže se zkuste rozptýlit něčím jiným, pokud můžete. Snažte se trochu snížit stres. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,

Máte nějaké aktualizace týkající se mého problému?

Automaticky přeloženo:
focaras
před 2 týdny

Jak vidím, náš tým pro stížnosti na vašem případu pracuje, takže prosím počkejte na další odpověď ve lhůtě uvedené ve vaší stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,

Máte nějaké aktualizace týkající se mého problému?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den!

Doufal jsem, že problém může kasino vyřešit, a tak jsem stížnost krátce zkontroloval. Někdy je bohužel k vyřešení případu potřeba mnohem víc. Chtěl jsem jen tobě a Petrovi hodně štěstí při řešení případu.

Doufám, že nejste příliš frustrovaní; budeme tu, pokud budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky