FórumKasinaRaze Casino - všeobecná diskuze

Raze Casino - všeobecná diskuze

před 3 dny od andandjonnyx
|
135 zobrazení 9 odpovědí |
|
před 3 dny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Raze Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 dny

Za poslední dva měsíce jsem z tohoto kasina neobdržel žádné výběry.

Také jsem podal stížnost, ale mám potíže, protože odpovědná osoba si myslí, že je to stejný příběh jako předchozí stížnosti.

Propadnutí bonusu a opožděný výběr spolu vůbec nesouvisí.

Existuje nějaký způsob, jak kontaktovat osobu, která má na starosti toto kasino?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 2 dny

Dobrý den!

Mluvíte o další stížnosti podané prostřednictvím Casino Guru, která však s touto stížností nesouvisí, prosím?

Nebo se snad vyjadřujete k jinému problému, o kterém diskutujete se zaměstnancem kasina?

Bohužel nemám jak kontaktovat odpovědnou osobu; tak nemohu poskytnout kontakt. je mi to líto.

Co se zdá, že se teď vlastně děje?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 dny

Ano. Tady jde o další stížnost, která s tou stížností nemá nic společného.

Když jsem však podal tuto stížnost, zaměstnanec kasina guru se mylně domníval, že je stejná jako předchozí stížnost, a zamítl ji.


Nemůžete kontaktovat zaměstnance Casino Guru? To je absurdní.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 2 dny

Ok, jednoduchá pomoc, myslím. Doporučuji zaslat vysvětlení zpět na e-mail, který jste obdrželi od zprostředkovatele stížností. Dejte dotyčnému vědět, co si o jeho rozhodnutí myslíte, prosím.

Pokud jde o žádost o kontakt, musím vám s lítostí oznámit, že vaše požadavky jsou pevně zakódované, takže pokud jste například napsali: " Existuje nějaký způsob, jak kontaktovat osobu, která má na starosti toto kasino ?" Netušil jsem, že máte na mysli člena Casio Guru. 🙂



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 dny

Obdržený e-mail byl ve formátu bez možnosti odpovědi.

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 2 dny

Opravdu? V tom případě se obávám, že pro vás nemohu moc udělat....

Vidíte, když pošlete stížnost jako:

„Část zůstatku neoprávněně zabaveného z tohoto kasina byla vrácena.

Dosud však nebyla vrácena celá částka.

Také jsem požádal o výběr části vrácených peněz, ale neobdržel jsem je déle než dva měsíce.

Žádná odpověď na žádné pokusy kontaktovat podporu."

NEBO

„Tato pohledávka do značné míry nesouvisí s dříve předloženou reklamací.

Odeslal jsem žádost o výběr v tomto kasinu a více než 2 měsíce jsem neobdržel své peníze.

Také jsem kontaktoval podporu a nemohu se s ní spojit."

Myslím, že to ve skutečnosti o problému vypovídá velmi málo. Navíc refundace naznačuje, že se kasino rozhodlo kompenzovat vás, což pouze podporuje teorii, že to má něco společného s nevyřešenou stížností.

Můžete mi prosím říci, co se stalo poté, co byla poslední stížnost uzavřena jako „proti poctivému hazardu" až do dnešního dne? Pokud budete chtít, pokusím se vám pomoci sestavit vhodnější popis. Jen potřebuji pochopit všechny události.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 dny

Odeslal jsem žádost o výběr z tohoto kasina a po 2 měsících nebyl dokončen.


Jen to.


Moje poslední stížnost byla, zda bylo propadnutí bonusu oprávněné,

Tato stížnost je prostým zpožděním při odstoupení od smlouvy.


Nejprve jsem podal stížnost na podrobné vysvětlení a vy jste jej odmítli poskytnout.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 14 hodinami

Víte, nedávno jsem měl velmi podobnou diskusi s druhým hráčem v téměř identické situaci se zamítnutou stížností – žádostí o znovuotevření spojené s dříve uzavřenou stížností ve stejném kasinu. v kombinaci s možností nové reklamace.

Rád bych vám pomohl, stejně jako jsem doufal, že pomůžu druhému hráči, takže si prosím poslechněte můj tip:

Druhé osobě to nepomohlo, takže podle mého názoru vám takový stručný popis nepomůže k přijetí další stížnosti. 🙁

Pamatujete si, jak jsem se ptal, co se stalo po uzavření předchozí stížnosti?

Nejdůležitější součástí každého pokusu o podání stížnosti je přesný popis událostí, které se staly před, po nebo přímo v době vzniku problému. Domnívám se, že je jaksi logické používat více než pár jednoduchých vět, nemluvě o tom, že polovina z nich jen říká, že jde o nové téma, ale nic víc.

Mějte prosím na paměti, že hlavním cílem při psaní textu na přihlašovací formulář je vysvětlit váš problém někomu, kdo není o událostech zcela informován. Přirozeně jste si vědomi každého detailu, ale například člen týmu první reakce o tom vůbec neví a spoléhá se pouze na vámi zaslaný popis. Představte si, že text je stručný, nejednoznačný a nějak podobný stížnosti, která byla dříve uzavřena. Už tomu rozumíte lépe?

Pokuste se poskytnout co nejpodrobnější popis všeho, co se stalo, zejména pokud často znovu otevíráte uzavřené stížnosti nebo chcete podat novou stížnost týkající se stejného kasina.

Pokud podáte stížnost, abyste od nás dostali vysvětlení, rychle zjistíte, že bez ohledu na problém kasina musíte vždy poskytnout první důkladné vysvětlení.

Zkuste to udělat, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 13 hodinami

Obrazovka pro podání stížnosti neumožňuje podrobnosti.

Počet znaků je omezen a ani přikládání obrázků není možné kvůli chybě.

Proto nám bylo doporučeno poskytnout podrobnosti po schválení stížnosti.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky