Víte, nedávno jsem měl velmi podobnou diskusi s druhým hráčem v téměř identické situaci se zamítnutou stížností – žádostí o znovuotevření spojené s dříve uzavřenou stížností ve stejném kasinu. v kombinaci s možností nové reklamace.
Rád bych vám pomohl, stejně jako jsem doufal, že pomůžu druhému hráči, takže si prosím poslechněte můj tip:
Druhé osobě to nepomohlo, takže podle mého názoru vám takový stručný popis nepomůže k přijetí další stížnosti. 🙁
Pamatujete si, jak jsem se ptal, co se stalo po uzavření předchozí stížnosti?
Nejdůležitější součástí každého pokusu o podání stížnosti je přesný popis událostí, které se staly před, po nebo přímo v době vzniku problému. Domnívám se, že je jaksi logické používat více než pár jednoduchých vět, nemluvě o tom, že polovina z nich jen říká, že jde o nové téma, ale nic víc.
Mějte prosím na paměti, že hlavním cílem při psaní textu na přihlašovací formulář je vysvětlit váš problém někomu, kdo není o událostech zcela informován. Přirozeně jste si vědomi každého detailu, ale například člen týmu první reakce o tom vůbec neví a spoléhá se pouze na vámi zaslaný popis. Představte si, že text je stručný, nejednoznačný a nějak podobný stížnosti, která byla dříve uzavřena. Už tomu rozumíte lépe?
Pokuste se poskytnout co nejpodrobnější popis všeho, co se stalo, zejména pokud často znovu otevíráte uzavřené stížnosti nebo chcete podat novou stížnost týkající se stejného kasina.
Pokud podáte stížnost, abyste od nás dostali vysvětlení, rychle zjistíte, že bez ohledu na problém kasina musíte vždy poskytnout první důkladné vysvětlení.
Zkuste to udělat, prosím.
You know, just recently I had a very similar discussion with the other player in an almost identical situation with a rejected complaint - a reopen request associated with a previously closed complaint at the same casino. combined with the possibility of a new complaint.
I would love to help you, as I hoped to help the other player, so please listen to my tip:
It did not help the other person, so in my opinion, a brief description like that will not help you get another complaint accepted. 🙁
Remember me asking what has transpired after the previous complaint was closed?
The most important part of every attempt at submitting a complaint is a precise description of the events that happened before, after, or right in the time the issue occurred. I believe it is somehow logical to use more than a few simple sentences, not to mention half of them just say it is a new issue, yet nothing more.
Please keep in mind that explaining your issue to someone who is totally uninformed about the events is the main goal when writing the text on the submission form. Naturally, you are aware of every detail, but the member of the first response team, for example, is completely unaware of it and is only relying on the description you sent. Imagine that the text is brief, ambiguous, and somehow similar to the complaint that was previously closed. Do you have a clearer understanding now?
Try to provide as detailed a description of everything that happened as you can, particularly if you frequently reopen closed complaints or want to file a new one regarding the same casino.
If you file a complaint to receive an explanation from us, you will quickly discover that, regardless of the casino issue, you must always provide the first thorough explanation.
Try to do that, please.
Automaticky přeloženo: