DomůFórumKasinaRaze Casino - všeobecná diskuze

Raze Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od andandjonnyx
|
340 zobrazení 12 odpovědí |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Raze Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Za poslední dva měsíce jsem z tohoto kasina neobdržel žádné výběry.

Také jsem podal stížnost, ale mám potíže, protože odpovědná osoba si myslí, že je to stejný příběh jako předchozí stížnosti.

Propadnutí bonusu a opožděný výběr spolu vůbec nesouvisí.

Existuje nějaký způsob, jak kontaktovat osobu, která má na starosti toto kasino?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před měsícem

Dobrý den!

Mluvíte o další stížnosti podané prostřednictvím Casino Guru, která však s touto stížností nesouvisí, prosím?

Nebo se snad vyjadřujete k jinému problému, o kterém diskutujete se zaměstnancem kasina?

Bohužel nemám jak kontaktovat odpovědnou osobu; tak nemohu poskytnout kontakt. je mi to líto.

Co se zdá, že se teď vlastně děje?

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ano. Tady jde o další stížnost, která s tou stížností nemá nic společného.

Když jsem však podal tuto stížnost, zaměstnanec kasina guru se mylně domníval, že je stejná jako předchozí stížnost, a zamítl ji.


Nemůžete kontaktovat zaměstnance Casino Guru? To je absurdní.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před měsícem

Ok, jednoduchá pomoc, myslím. Doporučuji zaslat vysvětlení zpět na e-mail, který jste obdrželi od zprostředkovatele stížností. Dejte dotyčnému vědět, co si o jeho rozhodnutí myslíte, prosím.

Pokud jde o žádost o kontakt, musím vám s lítostí oznámit, že vaše požadavky jsou pevně zakódované, takže pokud jste například napsali: " Existuje nějaký způsob, jak kontaktovat osobu, která má na starosti toto kasino ?" Netušil jsem, že máte na mysli člena Casio Guru. 🙂



Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Obdržený e-mail byl ve formátu bez možnosti odpovědi.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před měsícem

Opravdu? V tom případě se obávám, že pro vás nemohu moc udělat....

Vidíte, když pošlete stížnost jako:

„Část zůstatku neoprávněně zabaveného z tohoto kasina byla vrácena.

Dosud však nebyla vrácena celá částka.

Také jsem požádal o výběr části vrácených peněz, ale neobdržel jsem je déle než dva měsíce.

Žádná odpověď na žádné pokusy kontaktovat podporu."

NEBO

„Tato pohledávka do značné míry nesouvisí s dříve předloženou reklamací.

Odeslal jsem žádost o výběr v tomto kasinu a více než 2 měsíce jsem neobdržel své peníze.

Také jsem kontaktoval podporu a nemohu se s ní spojit."

Myslím, že to ve skutečnosti o problému vypovídá velmi málo. Navíc refundace naznačuje, že se kasino rozhodlo kompenzovat vás, což pouze podporuje teorii, že to má něco společného s nevyřešenou stížností.

Můžete mi prosím říci, co se stalo poté, co byla poslední stížnost uzavřena jako „proti poctivému hazardu" až do dnešního dne? Pokud budete chtít, pokusím se vám pomoci sestavit vhodnější popis. Jen potřebuji pochopit všechny události.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Odeslal jsem žádost o výběr z tohoto kasina a po 2 měsících nebyl dokončen.


Jen to.


Moje poslední stížnost byla, zda bylo propadnutí bonusu oprávněné,

Tato stížnost je prostým zpožděním při odstoupení od smlouvy.


Nejprve jsem podal stížnost na podrobné vysvětlení a vy jste jej odmítli poskytnout.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před měsícem

Víte, nedávno jsem měl velmi podobnou diskusi s druhým hráčem v téměř identické situaci se zamítnutou stížností – žádostí o znovuotevření spojené s dříve uzavřenou stížností ve stejném kasinu. v kombinaci s možností nové reklamace.

Rád bych vám pomohl, stejně jako jsem doufal, že pomůžu druhému hráči, takže si prosím poslechněte můj tip:

Druhé osobě to nepomohlo, takže podle mého názoru vám takový stručný popis nepomůže k přijetí další stížnosti. 🙁

Pamatujete si, jak jsem se ptal, co se stalo po uzavření předchozí stížnosti?

Nejdůležitější součástí každého pokusu o podání stížnosti je přesný popis událostí, které se staly před, po nebo přímo v době vzniku problému. Domnívám se, že je jaksi logické používat více než pár jednoduchých vět, nemluvě o tom, že polovina z nich jen říká, že jde o nové téma, ale nic víc.

Mějte prosím na paměti, že hlavním cílem při psaní textu na přihlašovací formulář je vysvětlit váš problém někomu, kdo není o událostech zcela informován. Přirozeně jste si vědomi každého detailu, ale například člen týmu první reakce o tom vůbec neví a spoléhá se pouze na vámi zaslaný popis. Představte si, že text je stručný, nejednoznačný a nějak podobný stížnosti, která byla dříve uzavřena. Už tomu rozumíte lépe?

Pokuste se poskytnout co nejpodrobnější popis všeho, co se stalo, zejména pokud často znovu otevíráte uzavřené stížnosti nebo chcete podat novou stížnost týkající se stejného kasina.

Pokud podáte stížnost, abyste od nás dostali vysvětlení, rychle zjistíte, že bez ohledu na problém kasina musíte vždy poskytnout první důkladné vysvětlení.

Zkuste to udělat, prosím.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obrazovka pro podání stížnosti neumožňuje podrobnosti.

Počet znaků je omezen a ani přikládání obrázků není možné kvůli chybě.

Proto nám bylo doporučeno poskytnout podrobnosti po schválení stížnosti.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před měsícem

Chápu.

Na druhou stranu vyhovující formulář pro odeslání stále umožňuje zadat 5 000 znaků:

file

Doporučuji je použít všechny k co nejlepšímu popisu problému. Podle mého názoru je docela riskantní předložit něco vágního a očekávat, že to bude schváleno, aby se problém později upřesnil. Touhle cestou bych nešel.

Pokud však budete mít stejný problém:

Zašlete laskavě e-mail se snímkem obrazovky zobrazujícím celý problém a úplnou adresu URL webu . Udělám vše, abych věc vyřešil. Viděli jste mimochodem něco jako „neúspěšná captcha" při odeslání stížnosti týkající se připojených souborů? Kapacita připojení je omezená. Pro úvodní popis použijte pouze nejplatnější přílohy; zbytek můžete přidat po schválení stížnosti. Na rozdíl od psaného popisu mohou přílohy počkat.

Mohu prosím vědět, na jakou chybu jste narazili?

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Jak můžete očekávat, že vysvětlím jednoduchou stížnost, že po dobu dvou měsíců nebyly provedeny žádné výběry?

Je to jednoduchá stížnost bez podrobností.


Formulář, na kterém podáváte svou stížnost, vás nabádá, abyste byli struční, protože odpovědná osoba vám po odeslání stížnosti položí řadu otázek a vy na ně budete muset odpovědět, abyste získali úplný obrázek.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Raze Casino nabízí elektrizující herní zážitek s hrou Fantasy Universe, která hráče vtáhne svým živým tématem inspirovaným Asií a odměňujícími prvky. Poutavá bonusová kola a časté výplaty vytvářejí vzrušující atmosféru a umocňují vzrušení. Je to ideální volba pro ty, kteří hledají dobrodružnou a potenciálně lukrativní herní cestu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky