FórumKasinaProblém s odnětím

Problém s odnětím

před 8 měsíci od arismagas7
|
3491 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Dobrý den, chtěl bych se na něco zeptat předevčírem jsem hrál v sázkové kanceláři a vybral si částku, kterou jsem vybral a ta byla včera zrušena uzavřeli můj účet a dnes ho otevřeli a zůstatek, který jsem vyhrál, je stále tam, o kterém bych se měl zmínit že peníze, které jsem vyhrál, jsem vyhrál na aviator, protože mi hra nevezme hashuru a vyhrál jsem, až když jsem chytil multiplikátor. Proto chci, aby mi někdo známý řekl, jestli budu moci získat peníze, které jsem vyhrál, protože jsem v podmínkách neviděl, že pokud se nějaké ovoce zkazí, zisky zákazníka jsou zrušeny. Díky za váš čas

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nejprve mi řekněte, ve kterém kasinu jste hráli?

Automaticky přeloženo:
catwagumut
před 8 měsíci

U Joker8

Automaticky přeloženo:
arismagas7
před 8 měsíci

Ahoj. Jste si jisti, že ani po znovuotevření účtu jste neobdrželi žádné varování nebo informace týkající se vašeho herního stylu? Možná jste hráli s bonusem? 🤔 Měli byste zkusit požádat podporu, aby vám to vyčistilo, řekl bych, protože jinak nebudeme moci vědět, zda si budete moci vybrat své výhry. Mohl byste je zkusit kontaktovat a dát nám prosím vědět, pokud máte nějaké další podrobnosti o své situaci? 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nejprve mi řekněte, ve kterém kasinu jste hráli?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkujeme za pomoc 👌.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

ne, dnes to nebyl bonus, viděl jsem, že to všechno vzali zpět, protože jsem právě vyhrál velkou částku a ani mi nevrátili můj počáteční vklad nejhorší kasino nikdo nehraje, pokud vyhrajete peníze a jste rádi, že to neuděláte dostat cokoliv, protože berou jen to, co vědí

Automaticky přeloženo:
arismagas7
před 8 měsíci

Víte, tady vidím problém. Řekl jste, že jste udělali chybu, možná tato chyba byla jako porušení pravidel kasina, a proto byly vaše výhry zrušeny.

Myslím, že byste se měli spojit s pracovníky chatu nebo podpory a zeptat se na několik otázek týkajících se kroků, které kasino vůči vám podniklo. Jejich pohled je důležitý, jakmile se seznámíme se všemi detaily, můžeme předpokládat, zda byl přístup spravedlivý.

Můžete tedy konzultovat svou situaci s kasinem, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ne, neřekl jsem, že jsem udělal něco špatně. Už jsem vám psal e-mail 4 dny a žádná odpověď, a když mluvím s živou podporou, stále mi říkají, že váš problém je posuzován, a pokud vytrvám a řeknu jim, že už čekám tolik dní, vykopnou mě z mého hmotného účtu ( udělali to zatím téměř 10krát) podezřelé, že? Jak také řeknou, že můj účet je kontrolován, a oni přijdou a vezmou si všechny mé výhry předem? Myslíte, že mám šanci tyto peníze získat nebo ne jako zkušenější. Ještě jednou děkuji za váš čas

Automaticky přeloženo:
arismagas7
před 8 měsíci

Dobrý den, dostali jste nějaké vysvětlení od kasina nebo podpory nebo jste se stále nikam nedostali? V tomto případě, pokud jsou na vašem účtu nějaké kontroly, budete muset být trpěliví.

Pokud jde o vaše výhry, také jste neobdrželi žádnou odpověď, proč byly zrušeny? Myslím, že by bylo užitečné dostat z kasina na tyto věci odpověď, abychom měli o situaci lepší přehled.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Poslali mi e-mail a řekli mi, že poskytovatel měl nějakou chybu a dělají vše, co je v jejich silách, aby tento problém vyřešili přednostně, ale nezmiňují, že dostanu zpět svůj zůstatek a teď čekám, až uvidím. Živá podpora mi včera řekla, že dostanu poslední e-mail o této situaci, takže chci věřit, že mi vrátí zůstatek.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Došlo nyní k výplatě? Chtěl jsem vědět nejnovější stav.


Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
gurge55
před 7 měsíci

Dobrý den, pokud chcete odpovědět konkrétnímu hráči, bylo by fajn použít tlačítko "odpovědět", protože příjemce dostane upozornění, že jste mu napsali do příspěvku.

Každopádně, proč se ptáte, máte výběr nebo byste zde chtěli hrát? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Aha, dobře . Jsem tu nový. Děkuji za pomoc s tlačítkem odpovědět. Ano, mám zájem o výplatu na Joker8. Protože jsem si tam trochu vyhrála 🙂 . Po 7 dnech byl můj výběr zpracován a zrušen. Zákaznický servis mi řekl, abych požádal o jiný způsob výběru. Včera jsem o to požádal. Teď se těším, co se stane.

Automaticky přeloženo:
gurge55
před 7 měsíci

Nemáš zač, rád jsem pomohl.

Pokud jde o váš výběr, vidím, že vám kasino řeklo, abyste použili alternativu, jakou metodu jste použili dříve a jakou metodu vám řekli, abyste nyní vybrali?

Pokud se vyskytnou další problémy, můžete mi dát vědět a uvidíme, co můžeme udělat, abychom vám pomohli. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Vložil jsem u Visa. Zřejmě tam znovu nedostanete výplatu. Podpora mi právě řekla, že bych měl použít jiný způsob výběru. Nebylo mi řečeno, který přesně. Určitě mít historii chatu.

Vrátím se k tomu, pokud budou nějaké potíže, děkuji. 🙂

Automaticky přeloženo:
gurge55
před 7 měsíci

Domnívám se, že byste se měli zeptat podpory, jakou platební metodu můžete použít, abyste předešli případným budoucím problémům. Budeme čekat na jakékoli novinky týkající se tohoto, informujte nás prosím.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

1Joker vyplacen bankovním převodem. Kromě dlouhé doby vyřízení si momentálně nemůžu na nic stěžovat. Slíbené 3 pracovní dny nejsou dodrženy. Jsou asi 7-10 pracovních dnů. Her je k dispozici dostatek. Až na to, že web je čas od času přetížený. Ale po 30 minutách to zase funguje.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
gurge55
před 7 měsíci

To je opravdu dobrá zpráva ohledně výplaty, jsem opravdu rád. Jo, někdy může dojít ke zpoždění a asi se to nedá předvídat, počítám. Hlavní věc je, že jste s tímto kasinem docela spokojeni, že? Pokud byste chtěli napsat recenzi o své zkušenosti, jednoduše tak udělejte kliknutím na tento odkaz 👈😉.

Automaticky přeloženo:
gurge55
před 7 měsíci

Ahoj, mám úplně stejný problém. Týden se nic neděje. E-maily nejsou zodpovězeny a chat říká vždy to samé, ale nic se neděje. Teď jsou to 3 pracovní dny, protože mezitím byly prázdniny. Mám šanci to získat?

Automaticky přeloženo:
joker8casino
před 7 měsíci

Rozhodně. Bohužel musíte počkat 7-10 pracovních dnů, jinými slovy to může trvat 2 týdny. Ale nechte peníze čekat na výběr a nesázejte je. To je to, čeho chtějí dosáhnout.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky