Samozřejmě, pokud jsou problémy, není nic špatného na sdílení, alespoň bude mít přehled více hráčů.
Někdy si však hráči vytvářejí zbytečné starosti, pokud jsou netrpěliví. Myslím si, že dokud kasino komunikovalo a řeklo, v čem je problém, musí dostat nějaký čas na vyřešení problému. Pokud pak přestane mluvit a nic nevyřeší, je zde prostor pro obavy.
Nicméně naprosto chápu, že pokud jste takovou zkušenost nikdy nezažili, máte strach o své peníze. Nakonec vše skončilo pozitivně a jsem rád, že jste dostali své peníze. Myslím, že před prázdninami určitě udělá radost. Přeji vše dobré a ať máte i nadále zážitky příjemného charakteru. 🙂
Of course, if there are problems, there is nothing wrong with sharing it, at least more players will have an overview.
However, sometimes players create unnecessary worries for themselves if they are impatient. I think that as long as the casino has communicated and told what the problem is, they need to be given some time to solve the issue. If it then stops talking and doesn't resolve anything then there is room for concern.
Nevertheless, I completely understand that if you have never had such an experience you are worried about your money. In the end everything ended positively and I am glad you got your money. I think it will definitely make you happy before the holidays. I wish you all the best and that you continue to have experiences of a pleasant nature. 🙂
Automaticky přeloženo: