FórumKasinaPro hráče, kteří vědí

Pro hráče, kteří vědí

před 11 měsíci od maattajaakko1
|
1431 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Bylo fajn poznat další hráče, protože tahle práce je dost osamělá, takže mi kamarádi hodně chyběli. Máme také zisk, ale toto doggocasino zamrzí můj výběr a zprávy.



Automaticky přeloženo:
maattajaakko1
před 11 měsíci

Dobrý den, mohl byste prosím říci trochu více o tom, co se vám stalo v kasinu? Vidím, že máte problém s výběrem. Jak dlouho to trvá ? Máte ověřený kasino účet? Řekni mi trochu víc.

Také vidím, že jste nám podali stížnost a náš tým se vám bude snažit ve vaší situaci pomoci, tak snad se vše co nejdříve vyřeší. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Před dvěma dny jsem vyhrál více než 2 tisíce eur a provedl dva samostatné výběry. Menší výběr kolem 300 eur byl úspěšný, ale Casino oznámilo, že u většího výběru 1750 eur došlo k technickým problémům s poskytovatelem platebních služeb. Můj účet v kasinu je plně ověřen. Kasino e-mailem oznámilo, že se o věc postará. Z nějakého důvodu se výběr nezdaří a peníze jsou opět vráceny na můj herní účet. Dnes jsem provedl další výběr, protože se to stalo. Věc dosud není vyřešena.

Automaticky přeloženo:
maattajaakko1
před 11 měsíci

Děkuji za popis situace. Ze stavu i z toho, co popisujete, jsem viděl, že kasino doporučilo po technických problémech znovu požádat o výběr. Budeme trpěliví a počkáme, zda bude tentokrát vše v pořádku a výběr bude úspěšný. Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Věc byla vyřešena a peníze se mi podařilo úspěšně vybrat, takže už je vše v pořádku. Pochyboval jsem o tomto kasinu možná příliš pro nic za nic, protože normálně jsou výběry velmi rychlé a nyní se poprvé vyskytly technické problémy s výběrem ze strany kasina. Koneckonců je to dobré a naprosto poctivé kasino. Pokud se vyskytnou nějaké problémy, je samozřejmě dobré se sem v budoucnu hlásit. 🙂

Automaticky přeloženo:
maattajaakko1
před 11 měsíci

Samozřejmě, pokud jsou problémy, není nic špatného na sdílení, alespoň bude mít přehled více hráčů.

Někdy si však hráči vytvářejí zbytečné starosti, pokud jsou netrpěliví. Myslím si, že dokud kasino komunikovalo a řeklo, v čem je problém, musí dostat nějaký čas na vyřešení problému. Pokud pak přestane mluvit a nic nevyřeší, je zde prostor pro obavy.

Nicméně naprosto chápu, že pokud jste takovou zkušenost nikdy nezažili, máte strach o své peníze. Nakonec vše skončilo pozitivně a jsem rád, že jste dostali své peníze. Myslím, že před prázdninami určitě udělá radost. Přeji vše dobré a ať máte i nadále zážitky příjemného charakteru. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky