Milá Romi,
Je jasné, že se záměrně vyhýbají komunikaci, pravděpodobně proto, že věří, že jejich offshore status a nedostatek fyzické přítomnosti jim poskytují imunitu vůči odpovědnosti. To jim umožnilo pokračovat v těchto podvodných praktikách beze strachu.
Jejich zástupce, XCM BV v Curaçao, s Christopherem Van Rosbergem jako jeho ředitelem, by měl převzít odpovědnost za tyto akce, zejména proto, že také zastupuje Eight Central NV. Je však frustrující, že neřeší problémy vznesené svými zákazníky.
Jsem uživatelem více než rok a mé pokusy získat odpověď se setkaly s další nepoctivostí. Když jsem se prostřednictvím živého chatu PremiumBet zeptal, proč neodpověděli Casino Guru, nepravdivě tvrdili, že neobdrželi žádnou oficiální komunikaci. Zdá se, že tuto taktiku používají, aby se vyhnuli výplatě mých výher.
Žádám o jakoukoli pomoc, kterou by mohl váš tým poskytnout, protože mě to dostalo do značného finančního a psychického stresu.
Dear Romi,
It is clear that they are deliberately avoiding communication, likely because they believe their offshore status and lack of physical presence provide them with immunity from accountability. This has allowed them to continue these deceptive practices without fear.
Their agent, XCM B.V. in Curaçao, with Christopher Van Rosberg as its director, should be taking responsibility for these actions, especially since they also represent Eight Central N.V. However, it’s frustrating that they’re not addressing the issues raised by their customers.
I’ve been a user for over a year, and my attempts to get a response have been met with further dishonesty. When I inquired through PremiumBet’s live chat about why they hadn’t responded to Casino Guru, they falsely claimed they hadn’t received any official communications. It feels like they’re using these tactics to avoid paying out my winnings.
I kindly request any assistance your team might provide, as this has placed me under significant financial and mental stress.
Automaticky přeloženo: