To zní vážně.
Byl vám k tomu sdělen důvod?
Obvykle v takových případech existuje něco, kvůli čemu si kasino myslí, že uzavření účtu je správná volba.🤔
Zkontroloval jsem stížnost a problém se zdá být ve vaší zemi pobytu nebo v pasu.
Nechceš to vysvětlit, prosím?
Napsal jste: "Ačkoli mám pasy několika zemí a žiji v různých zemích. Řekl jsem jim, že mohu poskytnout pas země v jurisdikci, ale nemají zájem."
Ve které zemi jste se tedy zaregistrovali jako zemi pobytu a jaký cestovní pas jste poskytli podle KYC?
Možná to nakonec má vysvětlení.
That sounds serious.
Have you been told a reason for that?
Usually, in such cases, there is something that makes the casino think that account closure is the correct option.🤔
I checked the complaint and the problem seems to be your country of residence or the passport.
Care to explain further, please?
You wrote "Although I have passports of several countries and live in different countries. I told them I can provide the passport of the country in the jurisdiction, but they are not interested."
So, which country did you register as your country of residence, and which passport did you provide per KYC?
Maybe there is an explanation after all.
Automaticky přeloženo: