DomůFórumKasinaPlayWise365 Casino - všeobecná diskuze

PlayWise365 Casino - všeobecná diskuze

3 664 zobrazení 25 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s PlayWise365 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Je tento web skutečný, jak věřím, stále jsem neviděl žádné doklady o platbě od nikoho z těchto webů, kontaktujte mě @playwise365

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je tento web skutečný, jak věřím, stále jsem neviděl žádné doklady o platbě od nikoho z těchto webů, kontaktujte mě @playwise365

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, z toho co píšeš mám pocit, že máš problém s výběrem peněz v kasinu. Je to správně ?

Jak dlouho vaše situace trvá, případně jak dlouho se vám nedaří odstoupit? Řekněte nám více, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj ,


Už nějakou dobu používám playwise 365, obvykle vkládám peníze bankovním převodem, ale tentokrát jsem se rozhodl použít jejich možnost platby kryptoměnami

file

(Toto byla faktura, kterou vygenerovali za platbu)


Celková částka faktury byla = 234,29 dolarů (19 500 rs)

Celková odeslaná částka byla = 237,29 dolarů (19 749,50 rs)


Faktura byla zaseknutá v potvrzení na 24 hodin, poté vypršela, ale BTC opustil mou peněženku a byl převeden do jejich peněženky


Toto je transakce TXN:- e3b47cf30468b6cbebed6b05f0811904d71ebfb7e4d05df501bfc40fe9af66ee


Na oplátku převedli stejnou částku do jiné peněženky, kterou lze vidět na blockchainu


Snažil jsem se je kontaktovat prostřednictvím jejich chatové podpory, VIP whatsapp manažera a dokonce i e-mailu


Mají pouze 1 věc, kterou mohou říci, transakce se nezdařila a neobdrželi peníze.


Je jasné, že mají a já jsem teď bezmocný.


Pouze mě žádají , abych počkal a řekli , že mi vrátí peníze , až je obdrží .


Má tady někdo nějaké tipy, co se dá dělat?


Automaticky přeloženo:
harshbasur
před 2 roky

Dobrý den, přesunul jsem vaši pozici pod kasino, o kterém mluvíte. Dostali jste se do politováníhodné situace a rozhodně není příjemné, když podpora dává stále stejnou odpověď. Pokud ale kasino peníze neobdrží, musí také počkat. Jak dlouho tato situace trvá? Pokud přetrvává a nedostanete své peníze zpět, dejte nám prosím vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Už je to týden, jejich agenti mi neustále volají každý den a ptají se mě, proč už nehraju, nechápu, jak nemohou sledovat bitcoinové transakce, data jsou dostupná pro každého.


Když jsem na ně v této záležitosti naléhal, jejich agent mi poslal hlasovou zprávu v hindštině, že jejich společnost má milionový obrat a že nemají zájem ukrást můj nepatrný vklad.


Mohu něco udělat nebo mám zapomenout na částku a jít dál?

Automaticky přeloženo:
harshbasur
před 2 roky

Ahoj.

Opravdu vám volají agenti? To je skutečně velmi nešťastný postup.

Jak reagují na váš problém s vkladem, když jim sdělíte důvod? Musí to být trapné. 🙁

Řekl bych, že týden je vlastně docela dost času na sledování běžné bitcoinové transakce, takže by mě zajímalo, v čem se zdá být problém?

Odpusťte mi hloupou otázku; Jsem si jistý, že jsi zkontroloval blockchain, že? co jsi našel?

V každém případě si myslím, že nastal čas dozvědět se více o bezplatné funkci reklamace, kterou nabízíme hráčům v podobných situacích. Tato příručka poskytuje skvělý přehled , takže bych byl rád, abyste si ji prohlédli.

Dejte mi vědět, pokud máte zájem o odeslání, ano?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Playwise365 neschválil můj výběr již déle než 12 hodin...Po opakované interakci s jejich zákaznickou podporou říkají, že to bude brzy provedeno...Patetická služba kasinové platformy Playwise 365...Doporučuji, aby nikdo nehrál jejich...Říkají jen zachovat trpělivost… Dost

Automaticky přeloženo:
sanjeevgogoi
před rokem

Ahoj. Mohu se vás zeptat, zda máte nějaké aktualizace z kasina? Byli jste v tomto kasinu plně ověřeni?

Ptám se, protože v online kasinech je zcela běžné, že proces výběru může trvat o něco déle, zvláště pokud jde o první výběr hráče a musí ho nejprve ověřit. Takže někdy by mohlo být opravdu zbytečné být podezřelý, řekl bych. 🤷‍♀️ Vraťte se prosím s případnými aktualizacemi z kasina, počkáme na vaši odpověď.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Proces výběru a výběr neodesílejte dnes všechny. dokončeno téměř 8 dní

Automaticky přeloženo:
kapiljain557
před rokem

Opravdu budeme potřebovat nějaké další podrobnosti týkající se tohoto problému, o kterém jste psali.

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Měli jste tam předtím nějaké úspěšné výběry, nebo je to váš první?

Poskytla vám podpora nějaké informace o tomto zpoždění?

Odpovězte nám prosím, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tato stránka čůrá moje id kasina při prvním výběru, že výběr čeká na vyřízení od 12/09/24 do 15/09/24, pak jsme ho zrušili a provedli nový výběr, který by trval 3 dny plus, ale nedostali jsme to playwise365

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje ID ověřuje e-mailové ID a telefonní číslo můj 1. výběr na této stránce

Automaticky přeloženo:
kapiljain557
před rokem

Takže teď čekáte na svůj výběr 3 dny, že?

Myslím, že to není tak špatné, a jak to Kristina vysvětlila ve vaší stížnosti , obvykle dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby provedli platbu, než zasáhneme.

Počkejme ještě pár dní a doufejme, že peníze brzy obdržíte. Informujte nás o všech novinkách, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Doposud nepřipsali můj výběr.…uplynulo 24 hodin.…Jejich maximální časový rámec je 24 hodin…nechutné Playwise365

Automaticky přeloženo:
sanjeevgogoi79
před rokem

Dobrý den, nemyslím si, že čekání den je něco, co by v kasinu bylo moc. Jsou kasina, kde byste na svůj výběr mohli čekat mnohem déle a já dodávám, že může být mnoho dalších věcí, které mohou výběry zpomalit.

Ale za prvé, hráli jste s nějakým bonusem? Potřebovali jste kasinu poskytnout nějaké dokumenty nebo ne?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
harshbasur
před 5 měsíci

Dostal jsi?

Automaticky přeloženo:
sanjeevgogoi79
před 5 měsíci

Myslím, že je to falešné, brácho.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Zmrazili mi účet, nejdřív na něm mám 2,56 libry rupií, zablokovali mi výběr na 52 dní a pak mi zmrazili účet, všechny peníze jsou pryč. file

Automaticky přeloženo:
ankit883
před týdnem

Vysvětlili ti to ale nějak?

Pokud mohu navrhnout, měli byste podat stížnost zde , aby náš tým mohl věc prošetřit a doufejme zjistit, jaký je důvod jejich jednání.

Zkusíš to?

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.