FórumKasinaPlayWise365 Casino - všeobecná diskuze

PlayWise365 Casino - všeobecná diskuze

před rokem od mdkaifking6
|
1161 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s PlayWise365 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Je tento web skutečný, jak věřím, stále jsem neviděl žádné doklady o platbě od nikoho z těchto webů, kontaktujte mě @playwise365

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je tento web skutečný, jak věřím, stále jsem neviděl žádné doklady o platbě od nikoho z těchto webů, kontaktujte mě @playwise365

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, z toho co píšeš mám pocit, že máš problém s výběrem peněz v kasinu. Je to správně ?

Jak dlouho vaše situace trvá, případně jak dlouho se vám nedaří odstoupit? Řekněte nám více, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj ,


Už nějakou dobu používám playwise 365, obvykle vkládám peníze bankovním převodem, ale tentokrát jsem se rozhodl použít jejich možnost platby kryptoměnami

file

(Toto byla faktura, kterou vygenerovali za platbu)


Celková částka faktury byla = 234,29 dolarů (19 500 rs)

Celková odeslaná částka byla = 237,29 dolarů (19 749,50 rs)


Faktura byla zaseknutá v potvrzení na 24 hodin, poté vypršela, ale BTC opustil mou peněženku a byl převeden do jejich peněženky


Toto je transakce TXN:- e3b47cf30468b6cbebed6b05f0811904d71ebfb7e4d05df501bfc40fe9af66ee


Na oplátku převedli stejnou částku do jiné peněženky, kterou lze vidět na blockchainu


Snažil jsem se je kontaktovat prostřednictvím jejich chatové podpory, VIP whatsapp manažera a dokonce i e-mailu


Mají pouze 1 věc, kterou mohou říci, transakce se nezdařila a neobdrželi peníze.


Je jasné, že mají a já jsem teď bezmocný.


Pouze mě žádají , abych počkal a řekli , že mi vrátí peníze , až je obdrží .


Má tady někdo nějaké tipy, co se dá dělat?


Automaticky přeloženo:
harshbasur
před 11 měsíci

Dobrý den, přesunul jsem vaši pozici pod kasino, o kterém mluvíte. Dostali jste se do politováníhodné situace a rozhodně není příjemné, když podpora dává stále stejnou odpověď. Pokud ale kasino peníze neobdrží, musí také počkat. Jak dlouho tato situace trvá? Pokud přetrvává a nedostanete své peníze zpět, dejte nám prosím vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Už je to týden, jejich agenti mi neustále volají každý den a ptají se mě, proč už nehraju, nechápu, jak nemohou sledovat bitcoinové transakce, data jsou dostupná pro každého.


Když jsem na ně v této záležitosti naléhal, jejich agent mi poslal hlasovou zprávu v hindštině, že jejich společnost má milionový obrat a že nemají zájem ukrást můj nepatrný vklad.


Mohu něco udělat nebo mám zapomenout na částku a jít dál?

Automaticky přeloženo:
harshbasur
před 11 měsíci

Ahoj.

Opravdu vám volají agenti? To je skutečně velmi nešťastný postup.

Jak reagují na váš problém s vkladem, když jim sdělíte důvod? Musí to být trapné. 🙁

Řekl bych, že týden je vlastně docela dost času na sledování běžné bitcoinové transakce, takže by mě zajímalo, v čem se zdá být problém?

Odpusťte mi hloupou otázku; Jsem si jistý, že jsi zkontroloval blockchain, že? co jsi našel?

V každém případě si myslím, že nastal čas dozvědět se více o bezplatné funkci reklamace, kterou nabízíme hráčům v podobných situacích. Tato příručka poskytuje skvělý přehled , takže bych byl rád, abyste si ji prohlédli.

Dejte mi vědět, pokud máte zájem o odeslání, ano?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Playwise365 neschválil můj výběr již déle než 12 hodin...Po opakované interakci s jejich zákaznickou podporou říkají, že to bude brzy provedeno...Patetická služba kasinové platformy Playwise 365...Doporučuji, aby nikdo nehrál jejich...Říkají jen zachovat trpělivost… Dost

Automaticky přeloženo:
sanjeevgogoi
před 7 měsíci

Ahoj. Mohu se vás zeptat, zda máte nějaké aktualizace z kasina? Byli jste v tomto kasinu plně ověřeni?

Ptám se, protože v online kasinech je zcela běžné, že proces výběru může trvat o něco déle, zvláště pokud jde o první výběr hráče a musí ho nejprve ověřit. Takže někdy by mohlo být opravdu zbytečné být podezřelý, řekl bych. 🤷‍♀️ Vraťte se prosím s případnými aktualizacemi z kasina, počkáme na vaši odpověď.


Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Proces výběru a výběr neodesílejte dnes všechny. dokončeno téměř 8 dní

Automaticky přeloženo:
kapiljain557
před 2 dny

Opravdu budeme potřebovat nějaké další podrobnosti týkající se tohoto problému, o kterém jste psali.

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Měli jste tam předtím nějaké úspěšné výběry, nebo je to váš první?

Poskytla vám podpora nějaké informace o tomto zpoždění?

Odpovězte nám prosím, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Tato stránka čůrá moje id kasina při prvním výběru, že výběr čeká na vyřízení od 12/09/24 do 15/09/24, pak jsme ho zrušili a provedli nový výběr, který by trval 3 dny plus, ale nedostali jsme to playwise365

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Moje ID ověřuje e-mailové ID a telefonní číslo můj 1. výběr na této stránce

Automaticky přeloženo:
kapiljain557
včera

Takže teď čekáte na svůj výběr 3 dny, že?

Myslím, že to není tak špatné, a jak to Kristina vysvětlila ve vaší stížnosti , obvykle dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby provedli platbu, než zasáhneme.

Počkejme ještě pár dní a doufejme, že peníze brzy obdržíte. Informujte nás o všech novinkách, prosím.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu