FórumKasinaPlaygrand se nevyplácí

Playgrand se nevyplácí

před rokem od Kyliecancer25
|
1739 zobrazení 2 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Na výběr ze svého účtu Skrill jsem čekal téměř měsíc. Když jsem je kontaktoval prostřednictvím živého chatu, řekli, že prostředky byly uvolněny a platbu bych měl vidět za 2 až 3 dny.

Nikdy jsem to nedostal a Skrill je normálně okamžitý a nedostali od nich žádnou platbu. Dostal jsem z kasina číslo transakce, že výběr byl proveden, když tomu tak nebylo. Mám pocit, že vložili na účet Skrill někoho jiného, ale nejsem si jistý.

Když s nimi (každý den) chatuji naživo, dostávám stejnou odpověď – prošetřujeme ji a posíláme příslušnému oddělení a dostanu e-mail, až pro mě budou mít odpověď.

Budou moci vidět, kde jsou finanční prostředky, protože to jsou ty, které zpracovaly můj výběr, a zjevně nebyly pro mě, to není můj problém.

Poslali mi potvrzení o výběru transakce, na kterém jsou peníze z mého vkladu, ale náhodný e-mail, kam vložili prostředky. Tento e-mail nebyl můj a účet Skrill nebyl můj.

Cítím, že by mi měli dát mé peníze, které jsem vyhrál, a vyřešit problém, protože je to zjevně jejich věc, ne moje.

Automaticky přeloženo:
Kyliecancer25
před rokem

Dostal jsem podobnou stížnost na tuto platformu od jiného uživatele. Podobné problémy jako ty, pokud vám to nevadí, můžete svou situaci vysvětlit podrobněji, určitě vám pomohu vše vyřešit. To je to, co dělám, pošlete mi zprávu

Chelseamathers852 na gmail com

Automaticky přeloženo:
Kyliecancer25
před rokem

Dobrý den, je nám líto, že máte problémy s kasinem. Podle toho, co jste popsal, je to pro mě nezvyklá situace, protože kasino vám řeklo, že vám poslalo peníze, ale nepřišly na váš účet. Možná došlo jen k nějaké chybě nebo nedorozumění, o čemž doufám, že vám kasino dá vědět, až to prošetří. Už jste někdy provedli výběr v tomto kasinu? Pokud ano, měli jste někdy podobný problém?

Každopádně si myslím, že měsíc je dlouhá doba a doporučil bych ti reklamaci, která by v tomto případě mohla být nápomocná. Myslím, že kasino má docela vysoký bezpečnostní index a mohlo by se pokusit vyřešit vaši situaci.

Pokud však peníze dorazí na váš účet nebo se dozvíte nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu