FórumKasinaobchodní republiková debetní karta

obchodní republiková debetní karta

před 3 měsíci od stephendichain
|
864 zobrazení 13 odpovědí |
|
před 3 měsíci

Vyhrál jsem 2700 eur při spinové horečce. Vložil jsem svou debetní kartou Trade Republic. Moje ID a adresa již byly ověřeny, ale ne debetní karta. Poslal jsem jim vše, vše, co je v mé aplikaci a můj bankovní účet, ale nemám to, protože na kartě je pouze moje jméno a ne číslo karty. Chtějí bankovní výpis s číslem karty a mým jménem. Nyní jsem kontaktoval Trade Republic, ale nevím, jestli s tím mohou něco udělat. Ví někdo, co mám dělat?


Automaticky přeloženo:
stephendichain
před 3 měsíci

Ahoj,

zeptat se poskytovatele karty byla jistě dobrá volba. Pokud mohu soudit, předkládání dokladu o vlastnictví karty jejímu majiteli je běžná věc - alespoň u standardních bank. Přesto někdy musí hráči z Německa osobně navštívit banku, aby to získali. Má být tato "Obchodní republika" vůbec bankou? Připadá mi to spíše jako makléřská společnost. Také jsem nemohl najít přímou podporu, ale možná je tato funkce dostupná pouze pro klienty.

Vynaložil bych veškeré úsilí, abych tento dokument dodal. Pokud by to nebylo dosažitelné, musíte to neprodleně oznámit kasinu, aby mohlo poskytnout alternativu k původnímu požadavku.

co myslíš? Určitě nám dej vědět, jak to jde!


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ano, bohužel mi banka řekla, že to momentálně nenabízejí, ale vypadalo to spíše na automatickou odpověď. Poté jsem se pokusil stáhnout online bankovní výpis s platbou a mým jménem, ale zobrazuje pouze platbu a poslední 4 číslice čísla kreditní karty, a jak je v dnešní době zjevně běžnou praxí, není to kasino, ale pravděpodobně poskytovatel plateb kasina.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

and trade republic je nová online banka s funkcí obchodování a 3,5% úrokem na běžném účtu


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ano, bohužel mi banka řekla, že to momentálně nenabízejí, ale vypadalo to spíše na automatickou odpověď. Poté jsem se pokusil stáhnout online bankovní výpis s platbou a mým jménem, ale zobrazuje pouze platbu a poslední 4 číslice čísla kreditní karty, a jak je v dnešní době zjevně běžnou praxí, není to kasino, ale pravděpodobně poskytovatel plateb kasina.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ó,..

Zdá se, že prostřednictvím své bankovní aplikace vidím celé jméno a číslo na virtuální kartě... Věříte, že byste mohli najít něco srovnatelného ve své?

Ověřování má podle mého názoru na starosti kasino a poskytovatel plateb následně zpracovává schválené transakce. Bez ohledu na to dejte bance ještě jednou a vyzkoušejte aplikaci. Máme před sebou velký problém, pokud nic z toho nebude fungovat. 🤔

Doufám, že existuje způsob, jak to překonat. Udržujte prosím toto vlákno aktualizované, aby se moji kolegové mohli také pokusit pomoci; Příští týden budu pryč.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stella (Obchodní republika Německo)

23. srpna 2024 v 09:12

Ahoj Štěpáne,


Děkujeme, že jste se obrátili na certifikát vlastnictví karty. Tuto funkci aktuálně nenabízíme. S radostí se však mohu podělit o to, že náš produktový tým na tom usilovně pracuje a očekáváme, že tuto funkci uvedeme v nadcházejících měsících a bude zpřístupněna přímo v aplikaci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

pěkné od nich

v příštích měsících pěkné

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

přepis spinfever de fight s vl also ki bot dSpinFever Bot13:12Počkejte prosím chvíli, než přenesu chat našemu agentovi. Vezměte prosím na vědomí, že můžeme použít překladač AI, který vám pomůže s vaším jazykem, protože v současné době nemáme žádné dostupné konzultanty, kteří mluví vaším jazykem. Překlad můžete ohodnotit v průzkumu na konci vaší interakce. Děkujeme za trpělivost.

Carolina13:20 Ahoj!

Jak vám mohu pomoci?

stephan13:20 ahoj dobrý den

stephan13:22 jde mi o ověření karty, protože trade republic měla teprve nedávno bankovní účet s funkcí karty, napsali mi, že potvrzení karty zatím nenabízejí

Stella (Obchodní republika Německo)

23. srpna 2024 v 09:12

Ahoj Štěpáne,

Děkujeme, že jste se obrátili na funkci ověření vlastnictví karty. Tuto funkci aktuálně nenabízíme. S radostí se však mohu podělit o to, že náš produktový tým na tom usilovně pracuje a očekáváme, že tuto funkci uvedeme v následujících měsících a zpřístupníme ji přímo v aplikaci.

stephan13:22 bylo by hezké, kdybyste mi nabídli alternativu, např. bankovní převod s výpisy z účtu

Carolina13:24Dejte mi prosím pár minut, abych to zkontroloval.

stephan13:28 Myslím samozřejmě v jiné bance, na to jsem zapomněl

Carolina13:31Ověřte si prosím v bance, zda vám může poskytnout dokument s vaším jménem a číslem karty?

stephan13:35ne, to už jsi psal, to vidíš, ale jako alternativu bych si mohl udělat selfie mobilem a občankou a údaji o kartě, jako jsem ti už poslal, a nechám to vyfotit někým jiným to, už jsem vám poslal, že je to můj bankovní účet se jménem a číslem účtu nebo IBAN a v detailech karty vidíte číslo kreditní karty, kterou jsem u vás použil

Carolina13:37Počkejte prosím chvíli, než ověřím váš účet. Děkuju.

Carolina13:46Váš požadavek jsem vyjasnil s finančním týmem, bohužel nemůžeme akceptovat vámi stažené dokumenty, kontaktujte prosím banku, která je povinna vám poskytnout výpis z vaší karty.

stephan13:47To už jsem vysvětlil, a co alternativa, kterou jsem navrhl

stephan13:48a výpis z účtu zobrazuje pouze transakci, ale ne moje jméno a poslední 4 číslice čísla kreditní karty

Carolina13:51Bohužel nemůžeme přijmout vaši alternativu.

stephan13:51tak mi musíš nabídnout jinou alternativu

Carolina13:52 Nemáme jinou alternativu k nástupu. Existují pouze předpisy pro dokumenty, které můžeme schválit.

stephan13:54co znamená einsteigen, který je pravděpodobně špatně přeložen

stephan13:54ale existují alternativní způsoby platby

stephan13:55a ve výplatě mi je nabídnut bankovní převod

stephan13:56a mé hlavní bance bych mohl poslat bankovní výpisy pro ověření

Carolina13:58Ano, ale aby bylo možné váš výběr schválit, bez ohledu na to, jakou platební metodu při výběru zvolíte, musíte dokument odeslat k ověření.

Carolina13:58Obvyklá výstavní pravidla kasin

Všechny platební metody (které jste použili v posledních 6 měsících) musí být ověřeny.

stephan14:00 proč mi nestačí selfie s jiným telefonem, když mám v ruce svůj telefon a ID a jsou vidět údaje o kartě

Carolina14:02Upozorňujeme, že snímky obrazovky, skeny dokumentů, oříznuté nebo upravené fotografie nebudou akceptovány.

stephan14:03to by nebylo nic z toho

stephan14:04Držím telefon tam, kde mám v ruce údaje o kartě a můj průkaz totožnosti a někdo jiný si ho vyfotí

Carolina14:09Toto bohužel nebude dokument.

Carolina14:09Pokud je vaše bankovní karta virtuální, nahrajte bankovní výpis se svým jménem a číslem karty. Tento dokument si můžete vyžádat u své banky.

stephan14:13Stella (Obchodní republika Německo)

23. srpna 2024 v 09:12

Ahoj Štěpáne,

Děkujeme, že jste se obrátili na funkci ověření vlastnictví karty. Tuto funkci aktuálně nenabízíme. S radostí se však mohu podělit o to, že náš produktový tým na tom usilovně pracuje a očekáváme, že tuto funkci uvedeme v následujících měsících a zpřístupníme ji přímo v aplikaci.

stephan14:13 opět odpověď z mé banky

Carolina14:19Potom čekáme na aktualizace banky.

Carolina14:19Bohužel v tuto chvíli neexistuje žádná alternativa.

stephan14:20 za pár měsíců bys to měl myslet vážně

stephan archivoval chat14:20a stále píše to samé


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Alternativu nepřijali


Automaticky přeloženo:
stephendichain
před 3 měsíci

Promiňte, ale rozumím tomu správně, že vám vaše banka nemůže poskytnout výpis z účtu za poslední období?🤔

Protože je to docela běžná věc, kterou by měla poskytovat každá banka, věřím.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Trade Republic je bohužel online banka a moje jméno a číslo karty by pro účely ověření měly být na výpisu z účtu, ale transakce zobrazuje pouze místo, kde jsem zaplatil, a poslední 4 číslice čísla mé kreditní karty. Kasino trvá na potvrzení vlastnictví kreditní karty od mé banky, což podle jejich dopisů zatím zřejmě nenabízí, ale pravděpodobně za pár měsíců, pokud budu mít štěstí. To bylo prohlášení Trade Republic v e-mailu.

Automaticky přeloženo:
stephendichain
před 3 měsíci

rozumím. Možná byste měli zájem podat stížnost? Možná by náš tým mohl v tomto případě nějak pomoci.

Zde je odkaz , kam jej můžete odeslat, a doufejme, že se najde nějaké řešení tohoto problému. Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

no, svůj příspěvek opravdu nemohu použít, protože otázky se mého případu netýkají

Automaticky přeloženo:
stephendichain
před 2 měsíci

Promiň, ale nerozumím tvému poslednímu příspěvku. Mohl byste laskavě vysvětlit, co jste tím myslel?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky