FórumKasinaMilyar Casino - všeobecná diskuze

Milyar Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od andandjonnyx
|
994 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Milyar Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

file


Zaregistroval jsem se v tomto kasinu a provedl vklad.

Když se však pokusím otevřít hru, zeptám se, ve které zemi se nacházím.

Guru kasina uvedl, že Japonsko bylo podporováno,

V seznamu zemí však nebylo žádné Japonsko.


Zkoušel jsem kontaktovat podporu, ale žádná odpověď.

Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 5 měsíci

Ahoj, je to poprvé, co jsem viděl něco takového, kdy při hraní hry musíte zadat svou zemi. Podle naší recenze vidím, že hráči z Japonska jsou přijímáni.

Pravděpodobně bych však počkal na odpověď z kasina nebo bych jim zkusil poslat e-mail znovu nebo kontaktovat live chat, abych vám poradil, co máte dělat, nebo bych vám řekl, zda jsou hráči z vaší země skutečně přijímáni. Zkontroloval jsi také smluvní podmínky, zda tam není něco napsáno? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Kontaktoval jsem kasino a nedostal jsem žádnou odpověď.

Živý chat také zjevně řídí umělá inteligence a bez ohledu na to, na co se ptám, dostanu pouze „Nerozumím vaší otázce.

Rád bych zde viděl zástupce kasina, pokud je to možné.


Při pohledu na seznam zemí se zdá, že kasino podporuje pouze 15 zemí.

Jaký druh výzkumu recenzent provedl?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 5 měsíci

No a v tom případě bych navrhoval podat reklamaci a pravděpodobně požádat o vrácení peněz, pokud je s něčím takovým problém.

Myslel bych si, že vám kasino bude schopno odpovědět a celou situaci vysvětlit, ale jelikož toho není schopno, je podání stížnosti podle mého názoru správné.

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Před podáním stížnosti bych nejprve rád objasnil, jaké šetření provedli zaměstnanci kasina.


Ve chvíli, kdy jsem se zaregistroval v tomto kasinu a otevřel hru, byl jsem požádán o svou zemi.

Alespoň osoba, která toto kasino recenzovala, to měla vidět.

Pokud to neviděli, tak to bylo přidáno teprve nedávno.


Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 5 měsíci

Poslední aktualizace byla na konci dubna, takže asi tak vše.

Co se týče samotných her, náš tým je netestuje a nehraje je před přidáním kasina na naše stránky. To by bylo absolutně neproduktivní a nebylo by na to tolik lidí ani času, protože některá kasina mají spoustu her. Bohužel jste se s tímto problémem setkali a my se vám pokusíme pomoci jej vyřešit. Vlastně je to poprvé, co něco takového vidím. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zkontroloval jsem to a zdá se, že toto kasino je pouze Turecko.

Jaký druh výzkumu jste proboha dělal?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 5 měsíci

file

Myslím, že v naší recenzi je také uvedeno, že je cílem Turecko, ale to neznamená, že je to jen pro ně, protože bychom to určitě zmínili. Viděl jsem, že jste stále nepodali reklamaci, takže pokud máte problém a nic s tím nenaděláte, asi to není nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

V současné době komunikujeme se zástupcem kasina ohledně vrácení vkladů.


Zástupce kasina se bude zlobit na zástupce Casino Guru za zveřejnění nesprávných informací online.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 5 měsíci

Pokud máme někde chybu, není problém ji znovu zkontrolovat a nechat zkontrolovat a opravit.

O jakém druhu refundací však mluvíte? Kdo s nimi komunikuje?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pokud uděláte chybu, můžete ji opravit.

Je to do značné míry problém někoho jiného.


Můj zástupce kasina a já jsme kvůli této chybě ztratili tolik času.


Jsem v kontaktu s osobou, která má na starosti kasino.

Je to proto, že jsem provedl vklad, ale nemohu hrát hry.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 5 měsíci

Ano, chápu, proč se to stalo, ale nemyslím si, že by mělo být tak časově náročné zjistit, zda hráči z Japonska jsou nebo nejsou omezeni zde hrát.

V každém případě mi dejte vědět, zda můžete zjistit více a situaci vyřešit a pokud ne, již jsem doporučil další postup.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky