Ahoj,
upřímně, nemám přesnou představu. Pokud dojde k jakémukoli problému, zaměstnanci kasina by vás měli neprodleně informovat o aktuálním stavu věcí a účelu.
Jediné, co mě napadá, jsou limity hazardu. Můžete překročit jeden ze stanovených limitů. V tomto případě se domnívám, že existuje nějaké "období ochlazení", během kterého nemůžete hrát, poté by se tyto limity měly resetovat.
Pokud je to váš případ, měli byste to najít v některých nastaveních účtu.
Co myslíš?
Hello,
honestly, I have no precise idea. If any problem occurs, the casino's staff should promptly inform you about the current state o things and what's the purpose.
The only thing that comes to my mind is gambling limits. You may exceed one of the limits set. In this case, I believe that there is some "cooling period" during which you can't play, after that those limits should reset.
If this is the case, you should be able to find it in some account settings.
What do you think?
Automaticky přeloženo: