před 2 dny
Něco podobného se mi stalo taky.
Something similar happened to me too.
Si tambien me paso ami algo parecido asi
0
Něco podobného se mi stalo taky.
Something similar happened to me too.
Si tambien me paso ami algo parecido asi
Dnes je to můj devátý den a stále mi nic nepřišlo a live chat mi dává vždy stejné odpovědi. Upřímně řečeno, začíná to být trochu únavné...
Today is my ninth day and I still haven't received anything, and the live chat always gives me the same answers. It's getting a little tiring, to be honest...
Yo hoy ya es mi noveno dia y sigo sin recibir nada y el chat en vivo siempre me da las mismas respuestas ya cansa un poquito la verdad...
Dobrý den, myslím, že je to velmi nepříjemné. Na základě toho, co víme ze stížností nebo recenzí hráčů, toto kasino nakonec vyplácí; nicméně je to tak pomalé. Zkuste vydržet, prosím.
Hello, I imagine it is very unpleasant. Based on what we know from player complaints or reviews, this casino pays out eventually; however, it is just so slow. Try to hold on, please.
Ahoj 🙋♀️Mám úplně stejný problém... Nemůžu zavřít svůj účet, stále ho znovu otevírají 🙈, mám stejný problém se všemi jejich sesterskými kasiny. Zkuste to ignorovat, zůstaňte silní a nehazardujte ✌🏻
Hi 🙋♀️I have the exact same problem... I can't close my account, they keep reopening it 🙈, I have the same problem with all their sister casinos. Try to ignore it, stay strong, and don't gamble ✌🏻
hi 🙋♀️hab genau das gleiche Problem… unmöglich das Konto zu schließen, sie öffnen es immer wieder 🙈, das gleiche hab ich mit den ganzen Schwestern Casinos von denen auch . Versuch zu ignorieren, auf jeden Fall , stark bleiben und nicht spielen ✌🏻
Ahoj 🙋♀️Mám stejný problém a při každém uzavření účtu jsem uvedl, že mám problém s hazardem.... Je jim to jedno. Podpora ani e-mail můj účet nezablokovaly ani neuzavřely. Bez varování otevírají všechny účty a rozesílají inzeráty... s pozdravem 🌻🌻🌻
Hi 🙋♀️I have the same problem and have stated every time I close my account that I have a gambling problem.... They don't care. Neither support nor email have blocked or closed my account. They open all accounts without warning and send out advertisements... best regards 🌻🌻🌻
hi 🙋♀️hab das gleiche Problem und habe bei jeder Schließung angegeben , das ich ein Glücksspiel Problem habe …. Das ist denen egal , weder der Support noch über e Mail wird das Konto gesperrt bzw. geschlossen. Sie eröffnen alle wahrlos und schicken Werbung … liebe grüße 🌻🌻🌻
Ahoj Radko, jaká je průměrná doba výplaty v tomto kasinu? 10 dní? 15 dní?
Hi Radka, what's the average payout period at this casino? 10 days? 15 days?
Hola Radka, cuál es el periodo medio de pago de este casino? 10 días? 15 días?
Uvidíme, ale je to trapné. Potřeboval jsem nutně peníze...
We'll see, but it's embarrassing. I needed my money urgently...
Veremos aver , pero es vergonzoso yo necesitaba mi dinero urgente…
Kontaktoval jsem všechna kasina a stále mi nezablokovali účty... hej Jaro, koukni 🙈 7 textů najednou a Legiano je tam zase... wow, vyčerpávající 😥 zase všechna kasina Rabidi NV... můžu podat stížnost na všechny najednou? Nebo se to musí řešit individuálně? Jinak bych si to dvakrát rozmyslela 🤔 všechno nejlepší a doufám, že se máš dobře 🌻✌🏻
I've contacted every casino and they still haven't blocked my accounts... hey Jaro, look 🙈 7 texts at once and Legiano is in there again... wow, exhausting 😥 all the Rabidi NV casinos again... can I file a complaint against all of them at once? Or does it have to be done individually? Otherwise, I'd think twice about it 🤔 best wishes and hope you're well 🌻✌🏻
Ich habe jedes Casino angeschrieben und sie sperren immer noch nicht meine Kontos … hey jaro guck mal 🙈gleich 7 sms aufeinmal und legiano auch wieder dabei … boah anstrengend 😥 alle Casinos vom rabidi nv wieder … kann man eine Beschwerde gegen alle aufeinmal machen ? Oder muss das auch einzeln erfolgen? Ich würde mir das sonst langsam überlegen 🤔 ganz liebe grüße und hoffe es geht dir gut 🌻✌🏻
Podle mě by seznam a také samozřejmě podobný text naznačoval, že tato skupina kasin používá stejné partnery, aby se starali o své promo akce.
Bylo to právě minulou středu během hovoru zaměřeného na komplikované hráčské problémy, když moji kolegové zmínili rostoucí trend tak masivních skupinových propagací a neschopnost kasin zajistit vyloučení závislých hráčů z e-mailových kampaní, jakmile budou jejich účty kvůli závislosti uzavřeny.
Shodli jsme se, že taková situace je problematická a je třeba se jí vyhnout. Vždy to však má nějaký háček. Věříme, že se můžeme pokusit pomoci pouze v případě, že takové e-maily budou zasílány z oficiálního e-mailu kasina, nikoli prostřednictvím affiliate partnerů nebo promo partnerů. Třetí strany, i když to může znít, jsou mimo náš dosah.
Není divu, že byste si chtěli stěžovat na tento problém a požádal jsem celý tým pro stížnosti, aby mi poradil, zda by byla nejlepším začátkem jedna stížnost, nebo zda preferují celou skupinu.
Ozvu se vám s návrhem. 🙏 Zkuste odolat, prosím!
To me, the list and also obviously similar text would indicate this group of casinos uses the same partners to take care of their promotions.
It was just last Wednesday during a call focused on complicated player issues when my colleagues mentioned the increasing trend of such massive group promotions and casinos inability to ensure excluding addicted players from email campaigns once their accounts have been closed due to addiction.
We agreed such a situation is troublesome and should be avoided. However, there is always some catch. We believe we can try to help only if such emails are sent from the official casino email, not through affiliate partners or promo partners. Third parties, despite how it may sound, are beyond our reach.
No wonder you would like to complain about this problem, and I just asked the whole complaint team to advise whether one complaint would be the best start or if they prefer the whole group.
I'll get back to you with a suggestion. 🙏 Try to resist, please!
Ahoj 🙋♀️Mám stejný problém a při každém uzavření účtu jsem uvedl, že mám problém s hazardem.... Je jim to jedno. Podpora ani e-mail můj účet nezablokovaly ani neuzavřely. Bez varování otevírají všechny účty a rozesílají inzeráty... s pozdravem 🌻🌻🌻
Hi 🙋♀️I have the same problem and have stated every time I close my account that I have a gambling problem.... They don't care. Neither support nor email have blocked or closed my account. They open all accounts without warning and send out advertisements... best regards 🌻🌻🌻
hi 🙋♀️hab das gleiche Problem und habe bei jeder Schließung angegeben , das ich ein Glücksspiel Problem habe …. Das ist denen egal , weder der Support noch über e Mail wird das Konto gesperrt bzw. geschlossen. Sie eröffnen alle wahrlos und schicken Werbung … liebe grüße 🌻🌻🌻
Vidím, že situace začíná být opravdu zoufalá. Bohužel nejlepší radou, kterou v současné době mám, je podat stížnost na každé kasino, které znovu otevřelo váš vlastní vyloučený účet bez vašeho svolení.
Ujasněte si, že jste měli i problémy s uzavřením účtu, přestože jste neustále zmiňovali problémy s hazardem. Poté můžete zkopírovat a vložit popis problému do všech stížností, které se chystáte odeslat. Podrobnosti budou upřesněny po schválení stížností.
Vím, že je to složité, ale v tuto chvíli nejsme schopni vyřídit skupinové stížnosti, a co je horší, mohu potvrdit, že mnoho dalších zranitelných hráčů aktuálně zažívá stejnou situaci.
Musí to být tak frustrující; jsme ochotni pomoci a prozkoumat tento neuvěřitelný nepořádek.
I see the situation is getting really desperate. Sadly, the best advice I currently have is to submit a complaint against every casino that has reopened your self-excluded account without your permission.
Make it clear that you had even problems to let the account be closed despite you keeping mentioning gambling issues. You may then copy and paste the problem description to all complaints you are about to submit. Details will be carried out once the complaints get approved.
I know it is complicated, but at this moment we are unable to handle group complaints, and what is worse, I can confirm many other vulnerable players are currently experiencing the same situation.
It must be so frustrating; we are willing to help and investigate this unbelievable mess.
Chápu to, ačkoli moji kolegové z týmu pro stížnosti bojovali o to, aby nakonec dostali kasino. Jak jste si mohli přečíst v tomto vlákně, toto kasino se stalo přinejmenším velmi nepředvídatelným, a to nejen ve způsobu výplat.
Stále navrhuji vyřízení stížnosti; čím více, tím lépe, zvláště za takových okolností.
Když už jsme u toho, můžete mi poslat adresu URL, o kterou jsem požádal? Důležité je také vyřešení problému s captcha, protože stížnost musíte podat sami. Dovolte mi pomoci; uveďte prosím úplnou adresu URL.
I understand that, though my colleagues from the Complaint Team have been fighting to get the casino pay eventually. As you may read in this thread, this casino has become at least very unpredictable, not just in the manner of payouts.
I still suggest filling the complaint; the more, the better, especially under such circumstances.
Speaking of which, can you send me the URL I asked for? Resolving the captcha problem is also important, because you are required to submit the complaint on your own. Let me help; provide the full URL, please.
Ahoj, moc děkuji... Špatná věc je, že blokuji reklamy přes e-mail a SMS a oni mi stále stihnou posílat reklamy... Momentálně jsem uprostřed stěhování a také jsem na tom zdravotně dost špatně, ale jakmile budu zase v pořádku, rád bych podal stížnost (i na každé jejich kasino jednotlivě). S přáním všeho dobrého a děkuji za odpověď a podporu.
Hey, thank you very much... The bad thing is, I block the ads via email and SMS, and they still manage to send me ads... I'm currently in the middle of a move and am also in pretty bad health, but as soon as I'm well again, I'd like to file a complaint (even against each of their casinos individually). Best wishes and thank you for your response and support.
Hey , vielen Dank … Schlimme ist auch, ich blockiere die Werbung über e Mail und über sms und trotzdem, schaffen sie es immer wieder Werbung zu schicken … ich befinde mich grade mitten in einem Umzug und bin auch grade gesundheitlich stark angeschlagen ,aber sobald ich wieder fit bin , würde ich dann gerne Beschwerde einreichen ( auch einzeln gegen jedes Casino von denen ) . Ganz liebe Grüße und vielen Dank für eure Antwort und Unterstützung 🫶
Ahoj!
Je mi líto, že musím říct, že někteří hráči čekali měsíce
citace z reklamace
"Hráč z Francie zažívá značné problémy s Legiano Casino ohledně nevyplacení jejích výher v celkové výši 11 774 EUR se třemi nevyřízenými výběry ve výši 1 500 EUR. Po dvou týdnech čekání vedly zavádějící rady od podpory ohledně rychlosti výběrů kryptoměn k dalším zpožděním a neuspokojivým vysvětlením ze strany zákaznických služeb."
Odesláno v lednu...
Hi!
I'm sorry to say that some players have been waiting for months
quoting from complaint
"The player from France is experiencing significant issues with Legiano Casino regarding the non-payment of her winnings totaling €11,774, with three pending withdrawals of €1,500. After two weeks of waiting, misleading advice from support regarding the speed of crypto withdrawals led to further delays and unsatisfactory explanations from customer service."
Submitted on January...
Ahoj, moc děkuji... Špatná věc je, že blokuji reklamy přes e-mail a SMS a oni mi stále stihnou posílat reklamy... Momentálně jsem uprostřed stěhování a také jsem na tom zdravotně dost špatně, ale jakmile budu zase v pořádku, rád bych podal stížnost (i na každé jejich kasino jednotlivě). S přáním všeho dobrého a děkuji za odpověď a podporu.
Hey, thank you very much... The bad thing is, I block the ads via email and SMS, and they still manage to send me ads... I'm currently in the middle of a move and am also in pretty bad health, but as soon as I'm well again, I'd like to file a complaint (even against each of their casinos individually). Best wishes and thank you for your response and support.
Hey , vielen Dank … Schlimme ist auch, ich blockiere die Werbung über e Mail und über sms und trotzdem, schaffen sie es immer wieder Werbung zu schicken … ich befinde mich grade mitten in einem Umzug und bin auch grade gesundheitlich stark angeschlagen ,aber sobald ich wieder fit bin , würde ich dann gerne Beschwerde einreichen ( auch einzeln gegen jedes Casino von denen ) . Ganz liebe Grüße und vielen Dank für eure Antwort und Unterstützung 🫶
Ach můj. Opravdu mě to mrzí!
Pokud společnost používá různé odesílatele nebo výměny telefonů/e-mailů, není možné je všechny zablokovat. 🙁
Brzy se uzdrav; dopřejte si čas na odpočinek. Není žádný spěch; stížnosti mohou počkat.
Oh my. I'm truly sorry to hear this!
If the company uses different senders or phone/email exchanges, it is impossible to block it all. 🙁
Get well soon; take your time to rest. There is no rush; complaints can wait.
Podívejte, moje stížnost již byla zveřejněna https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Zde je adresa URL mé stížnosti. Pokud se to nevyřeší, budu nucen toto kasino osobně nahlásit. Potřeboval jsem naléhavě peníze a zdá se, že kasino se o mou situaci nestará.
Pokud jsou tak pozadu, jak říkají, s těmi vyhýbavými odpověďmi, které mi dávají, měli by pracovat o sobotách a nedělích. To, co jsem viděl, není můj problém, že jsou měsíce a měsíce tak pozadu...
Jsou věci, které do této skládačky prostě nezapadají...
Look, my complaint has already been posted https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Here's the URL of my complaint. If this isn't resolved, I'll be forced to personally report this casino. I needed the money urgently, and it seems like the casino doesn't care about my situation.
If they're as behind as they say they are with those evasive answers they give me, they should work on Saturdays and Sundays. It's not my problem that they've been so behind for months and months, from what I've seen...
There are things that just don't fit into this puzzle...
Mira ya esta puesta mi queja puesta https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Hay te dejo la url de mi queja , si esto ya no se soluciona me vere obligado a denunciar personalmente a este casino , el dinero me urgía bastante y parece que les da igual mi situación a los del casino.
Si tan retrasados van como dicen ellos con esas respuestas evasisas que me dan , que trabajen los sabados y domingos , no es mi problema que tengan tanto retraso durante meses y meses por lo que eh visto...
Hay cosas que no termina de encajar en este puzzle...
Doufám, že budeme schopni pomoci změnit tyto hrozné praktiky. Vím, že to není jednoduché, ale zkuste se zaměřit na své zdraví. První věci. 🙏💚
I hope we will be able to help change these terrible practices. I know it is not easy, but try to focus on your health. First things first. 🙏💚
Podívejte, moje stížnost již byla zveřejněna https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Zde je adresa URL mé stížnosti. Pokud se to nevyřeší, budu nucen toto kasino osobně nahlásit. Potřeboval jsem naléhavě peníze a zdá se, že kasino se o mou situaci nestará.
Pokud jsou tak pozadu, jak říkají, s těmi vyhýbavými odpověďmi, které mi dávají, měli by pracovat o sobotách a nedělích. To, co jsem viděl, není můj problém, že jsou měsíce a měsíce tak pozadu...
Jsou věci, které do této skládačky prostě nezapadají...
Look, my complaint has already been posted https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Here's the URL of my complaint. If this isn't resolved, I'll be forced to personally report this casino. I needed the money urgently, and it seems like the casino doesn't care about my situation.
If they're as behind as they say they are with those evasive answers they give me, they should work on Saturdays and Sundays. It's not my problem that they've been so behind for months and months, from what I've seen...
There are things that just don't fit into this puzzle...
Mira ya esta puesta mi queja puesta https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Hay te dejo la url de mi queja , si esto ya no se soluciona me vere obligado a denunciar personalmente a este casino , el dinero me urgía bastante y parece que les da igual mi situación a los del casino.
Si tan retrasados van como dicen ellos con esas respuestas evasisas que me dan , que trabajen los sabados y domingos , no es mi problema que tengan tanto retraso durante meses y meses por lo que eh visto...
Hay cosas que no termina de encajar en este puzzle...
Nyní stížnost vnímám jako přijatou a veřejně viditelnou – děkuji.
Velmi souhlasím s vaším názorem. Co však podle mého názoru do skládačky nezapadá, jsou peníze. Není příliš zodpovědné předpokládat, aniž byste měli důkaz, takže řekněme, že můžete pracovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, ale pokud vám chybí „primární komponenta", stejně to nebude fungovat.
No, skončil jsem se spekulacemi... Opravdu doufám, že kasino tento nepořádek brzy vyřeší.
Now I see the complaint as accepted and publicly visible—thank you.
I very much agree with your opinion. What, in my opinion, however, does not fit the puzzle, is the money. It is not very responsible to assume without having proof, so let's just say, you may work 24/7 but if you lack the "primary component," it won't work anyway.
Well, I'm done speculating,... I really hope the casino is going to resolve this mess soon.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.