DomůFórumKasinaLegiano Casino - všeobecná diskuze

Legiano Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od Romi
|
5 178 zobrazení 116 odpovědí |
|
1...4 5 67
Jaro

🙈Účtů je bohužel otevřeno hodně. Je opravdu těžké je všechny zavřít nebo je nechat zablokovat, ale nějak to zvládnu. I tak děkuji ❤️✌🏻


Automaticky přeloženo:
Leeamaria

Je jasné, že v první řadě by se taková chyba neměla udělat, řekl bych. Ale evidentně žádný systém není dokonalý. A proto jsem rád, že se stále držíš a nemáš chuť hrát.

Ať to vydrží co nejdéle.☘️😇

Automaticky přeloženo:
Jaro

Nějak mám opravdu podezření, že to nebyla chyba. Odeslal jsem nejméně 10 e-mailů a zatím byl uzavřen pouze jeden účet. 😃 Většina systémů je dokonalá a to, co dělá to tak neuvěřitelné, je tento 300% bonus, který dostanete e-mailem (to je na bonus dost vysoká částka). Ps: Přál bych si, abych nikdy nehrál v kasinu, to je opravdu nepříjemné 😬 (zvlášť, když máte měsíce klid a nemáte s tím nic společného) Ps: je šílené, kolik kasin tento rabidi nv vlastní 🙈 a jak hloupé, že jsem na tolika z nich hrál. Ps: děkuji za krásnou zprávu, naštěstí teď necítím chuť hrát 🍀✌🏻

Automaticky přeloženo:
Leeamaria

To je nejlepší způsob, jak zůstat a nebudete mít chuť znovu hrát. Věřím, že ne každý by měl tak silnou vůli. Určitě byste se neměli nechat nachytat u něčeho jako je pobírání takových bonusů, zajímalo by mě, jaké mají další požadavky, abyste to splnili. Každopádně se mi líbí, že jsi při vědomí.😉

Automaticky přeloženo:
Jaro

file Teď mi také posílají textové zprávy... tentokrát to bylo Sportaza Casino (také Rabidi NV)... Napsal jsem e-mail a mluvil s podporou, aby mi prosím uzavřeli účty, ale vždy dostávám stejnou odpověď: přepošlou mi to a požádají o trpělivost... Nemám ponětí, jaké jsou prodejní podmínky, abych viděl, že bych musel souhlasit s novými podmínkami a nechtěl jsem o tom mít ani trochu představu...🏻 ✌

Automaticky přeloženo:

filefile to byla odpověď na technické chyby 🙈 a reklamu, kterou denně dostávám z jejich kasin. Myslím, že mám nulovou šanci uzavřít všechny účty... mají navrch, ale zkusím to 🍀 Už nebudu hrát ✌🏻🌻 všechno nejlepší

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Leeamaria

Rozhodně by neměli posílat žádné bonusy hráčům, rozhodně ne těm, kteří se sami vyloučili. I kdyby se jednalo o systémovou chybu, nenesete za ni odpovědnost a zdá se mi, že není žádoucí mít bonusy přes email nebo sms spolu s technickou chybou.

Každopádně, jak jsem řekl, pokud máte nějaký problém, víte, že můžete využít našich služeb. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

To je opravdu milé, ale je tu asi 15 účtů a už jsem je všechny kontaktoval (to už mě stálo příliš mnoho času). Nechtějí zavřít účty, teď je budu ignorovat a blokovat jejich emaily... ale i tak moc děkuji 🙏 🌻ps: Naprosto s tebou souhlasím Jaro a bylo fajn tě zase slyšet 🍀🙋‍♀️

Automaticky přeloženo:
Leeamaria

Pokud je to pro vás přátelský způsob a myslíte si, že zvládnete hazardní hry bez uzavřených účtů, pak je to skvělé. Doufám, že vás vaše e-maily nebudou obtěžovat a vše bude v pořádku.

Krásný víkend.😊

Automaticky přeloženo:
Jaro

Taky hezký víkend 🍀🌻a ano, už se konečně můžu věnovat hazardu (jen toho nech, to je nejlepší 😃) všechno nejlepší


Automaticky přeloženo:

Dobrý den, mám super strach, mám 4700 na výběr a čeká mě 1500, tedy 3 výběry po 500, první výběr proběhl před týdnem a zatím mi nic nepřišlo, co mám dělat prosím!

Automaticky přeloženo:

file Taky mi to nedovolí podat stížnost a hlásí mi, že cap-chat je vadný...

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
weakz30

Dobrý den.

Rád bych se nejprve zeptal, kdy přesně jste o odstoupení žádali, pro lepší informovanost.

Uvědomte si prosím, že náš tým pro stížnosti nemůže zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, takže určitě bude potřeba nějaké čekání.

Nyní k chybě, ke které došlo při pokusu o odeslání stížnosti. Zkuste prosím při odesílání použít jiný prohlížeč. To by snad mělo pomoci. Někdy je dokonce dobré použít i inkognito okno.

Určitě nám dejte vědět, jestli to pomohlo, abychom si mohli být jisti, že je vše v pořádku a můžete podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
Romi

4.3.2025 byl první, už jsem tu déle než týden

Automaticky přeloženo:
weakz30

Jsem ve stejné situaci. Založil jsem si účet, provedl vklad a vydělal 5 500 € bez jakéhokoli bonusu (ve skutečnosti jsem se bonusu vzdal, protože jsem věděl, že by to způsobilo jen problémy). Minulý týden jsem požádal o tři výběry ve výši 500 EUR a stále čekám.

Je mi jasné, že nebudu hrát, dokud nevyberu celou částku... i kdyby to mělo trvat 2 měsíce...

Automaticky přeloženo:
Johnlc89

Mohu se zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr a zda váš proces ověřování již začal?

Ahoj, a samozřejmě gratuluji. 🙂

Automaticky přeloženo:
Johnlc89

Uvidíme pravdu, už teď se bojím, že jednou vyhraju a stanou se mi tyhle věci...

Automaticky přeloženo:
Romi

Výběry byly požadovány 6./7./8. března za každý 500 EUR.

Můj účet momentálně nevyžaduje ověření.

Děkuju!

Automaticky přeloženo:
weakz30

Obvykle vyplácejí, ale pokaždé velmi pozdě (mezi 8–14 dny). Chápu, že to dělají záměrně, takže skončíte s hazardem a prohrajete peníze, což se mi stalo v kasinech v této skupině. V prosinci jsem vyhrál 12 000 EUR a vybrat 9 000 EUR mi trvalo do konce února. Nakonec jsem ze zoufalství prohrál zbývajících 3 000 €...

Automaticky přeloženo:
Jaro

file Kontaktoval jsem všechna kasina a stále mi nezablokovali účty... hej Jaro, koukni 🙈 7 textů najednou a Legiano je tam zase... wow, vyčerpávající 😥 zase všechna kasina Rabidi NV... můžu podat stížnost na všechny najednou? Nebo se to musí řešit individuálně? Jinak bych si to dvakrát rozmyslela 🤔 všechno nejlepší a doufám, že se máš dobře 🌻✌🏻

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky