Dobrý den.
Rád bych se nejprve zeptal, kdy přesně jste o odstoupení žádali, pro lepší informovanost.
Uvědomte si prosím, že náš tým pro stížnosti nemůže zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, takže určitě bude potřeba nějaké čekání.
Nyní k chybě, ke které došlo při pokusu o odeslání stížnosti. Zkuste prosím při odesílání použít jiný prohlížeč. To by snad mělo pomoci. Někdy je dokonce dobré použít i inkognito okno.
Určitě nám dejte vědět, jestli to pomohlo, abychom si mohli být jisti, že je vše v pořádku a můžete podat stížnost.
Hello there.
I would like to ask first when exactly you requested the withdrawal, please, just to be better informed.
Please know that our complaint team is unable to intervene before the 14-day time period passes, so there will be some waiting needed for sure.
Now to the error you got when trying to submit a complaint. Please try to use some different browser when submitting it. That should hopefully help. Sometimes it is even good to use the incognito window as well.
Surely let us know if it helped so we can be sure everything is okay and you are able to file a complaint.
Automaticky přeloženo: