FórumKasinaKings of Sport Casino - všeobecná diskuze

Kings of Sport Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od Slunk
|
1492 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Kings of Sport Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Vypadá to jako spolehlivé kasino....ověření při prvním vkladu....

ale ve skutečnosti je to podvodné kasino... podpora ignoruje všechny otázky. nevyplácí výhru

Automaticky přeloženo:
Slunk
před 3 měsíci

Je mi líto, že musíte v tomto kasinu zažít takovou zkušenost. Přečetl jsem si více podrobností ve vaší stížnosti a chápu, proč se tak cítíte. Jen se prosím snažte zůstat trpěliví a snad se to brzy vyřeší. O případných novinkách nás určitě informujte.

Můžu se jen zeptat, jestli jste tam už měli nějaké úspěšné výběry, nebo se o výběr pokoušíte poprvé?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

byly 2 vklady

byly 2 úspěšné výběry...to jsem popsal v reklamaci...

Dnes byly moje žádosti o výběr zamítnuty

podpora stále ignoruje

Znovu jsem vytvořil žádost o výběr.....ani nevím, co by se mohlo změnit((((

Automaticky přeloženo:
Slunk
před 3 měsíci

Dobře, koukám, že už je to týden, což by mi taky přišlo podezřelé, ale protože jsi měl 2 odběry předtím, byl bych na druhou stranu o něco klidnější. Jak již bylo zmíněno, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběru a pokud tak neučiní, náš tým zasáhne.

Chápu, že není hezké, když vás kasino ignoruje a ani já bych nebyl šťastný, ale zkusme být trochu trpěliví.

Každopádně, když říkáte, že jste znovu zadali výběr, používáte stále stejnou metodu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano, samozřejmě...používám stejný způsob vkladu a výběru (do stejné peněženky, ze které jsem provedl vklad, jsem vytvořil žádost o výběr do stejné peněženky)

Výběr prostředků stále není potvrzen!

Automaticky přeloženo:
Slunk
před 3 měsíci

Díky za odpověď. Je mi líto, že se to po pár dnech nezměnilo. Kasino vás stále ignoruje a neodpovídá na vás?

Předpokládám, že stížnost se co nejdříve posune dál a uvidíme, co se stane. I když to nerad říkám, musíme být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano to je správně. Ignoruje a neodpovídá!!


Automaticky přeloženo:
Slunk
před 3 měsíci

Nemyslím si, že to je nejlepší způsob, jak se kasino chovat.

Všiml jsem si však, že Tomáš odpověděl na vaši stížnost, takže se na to klidně podívejte, stačí klepnout sem .

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky