Dobře, koukám, že už je to týden, což by mi taky přišlo podezřelé, ale protože jsi měl 2 odběry předtím, byl bych na druhou stranu o něco klidnější. Jak již bylo zmíněno, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběru a pokud tak neučiní, náš tým zasáhne.
Chápu, že není hezké, když vás kasino ignoruje a ani já bych nebyl šťastný, ale zkusme být trochu trpěliví.
Každopádně, když říkáte, že jste znovu zadali výběr, používáte stále stejnou metodu?
Okay then, I see it's been a week, which would make me suspicious too, but since you've got 2 withdrawals before, I'd be a bit calmer on the other hand. As mentioned, we give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and if they fail to do so, then our team will intervene.
I understand that it is not nice if the casino ignores you and I would not be happy either, but let's try to be a bit patient.
Anyway, when you say that you have reentered the withdrawal, are you still using the same method ?
Automaticky přeloženo: