Dobrý den, mám účet na justbet JB196611, tam podpora říkala, že je to sesterská společnost bookmaker.eu. Nahrál jsem fotky na svůj osobní účet, přišlo upozornění že dokumenty byly přijaty. Při ověřování pro otevření výběru finančních prostředků požádali o zaslání fotografií na e-mail . Udělal jsem to před 3 měsíci (16. 8. 2024), pak jsem to poslal znovu o měsíc později, ale stále žádná odpověď.
Mnohokrát jsem kontaktoval podporu justbet a řekli, že pro tento postup nemají žádný časový rámec nebo že mohu kontaktovat ověřovací oddělení. Ale uplynuly více než tři měsíce a věc se neposunula kupředu. Myslím, že je to nenormální.
tak neodpovídej. Psal jsem před pár dny, neodpověděli. Psal jsem před měsícem nebo dvěma, neodpověděli.
Hello, I have an account on justbet JB196611, there the support said that it is a sister company of bookmaker.eu. I uploaded photos to my personal account, a notification came from noreply@bookmaker.eu that the documents were accepted. During verification to open a withdrawal of funds, they asked to send photos to the email kyc@bookmaker.eu. I did this 3 months ago (08/16/2024), then sent again a month later, but there is still no answer.
I have contacted justbet support many times, and they have said that they have no time frame for this procedure or that I can contact the verification department. But more than three months have passed and the matter has not moved forward. I think this is abnormal.
so kyc@bookmaker.eu don't answer. I wrote few days ago, they didn't answer. I wrote a month or two ago, they didn't answer.
Důvod:
Udělal odkazy pasivní
Automaticky přeloženo: