DomůFórumKasinaJustBet Casino - všeobecná diskuze

JustBet Casino - všeobecná diskuze

4 046 zobrazení 24 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s JustBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den, mám účet na justbet JB196611, tam podpora říkala, že je to sesterská společnost bookmaker.eu. Nahrál jsem fotky na svůj osobní účet, přišlo upozornění že dokumenty byly přijaty. Při ověřování pro otevření výběru finančních prostředků požádali o zaslání fotografií na e-mail . Udělal jsem to před 3 měsíci (16. 8. 2024), pak jsem to poslal znovu o měsíc později, ale stále žádná odpověď.

Mnohokrát jsem kontaktoval podporu justbet a řekli, že pro tento postup nemají žádný časový rámec nebo že mohu kontaktovat ověřovací oddělení. Ale uplynuly více než tři měsíce a věc se neposunula kupředu. Myslím, že je to nenormální.

tak neodpovídej. Psal jsem před pár dny, neodpověděli. Psal jsem před měsícem nebo dvěma, neodpověděli.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
zombienaut
před rokem

Ahoj, pokud ověření trvá tak dlouho, neváhal bych ani chvíli aotevřel bych stížnost na tomto odkazu .

Kasino vám o procesu neřeklo nic kromě toho, že není časově omezený? To mi přijde jako nesmysl, když to trvá tak dlouho.

Každopádně, když na začátku píšeš, že dokumenty byly akceptovány, co všechno bylo schváleno? Řekli vám, proč zase o něco žádali?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Děkuji za zpětnou vazbu, vše popíšu v reklamaci.

Automaticky přeloženo:
zombienaut
před rokem

Jasně, dobře, můžeš si také něco zkopírovat, pokud tě to zajímá, a poslat to sem, pokud si hráči projdou toto vlákno, mohlo by to pomoci. Ale rozhodně vás do toho nechci nutit a přeji štěstí s reklamací.

Tak dej vědět alespoň výsledek.😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ahoj,


Potýkám se se stejnými problémy s kyc/ověřením z kasina justbet. Na mé e-maily vůbec nereagují, čekám déle než měsíc, všechny požadované dokumenty byly odeslány. JB271795


Automaticky přeloženo:
zombienaut
před 8 měsíci

Dobrý den, jak probíhá váš případ? Mám stejný problém s kasinem justbet. vůbec nereagují na mé emaily.

Automaticky přeloženo:
Kropka25
před 8 měsíci

Ahoj! Psal jsem jim před pár týdny, nic se nezměnilo, stále neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ahoj,


Potýkám se se stejnými problémy s kyc/ověřením z kasina justbet. Na mé e-maily vůbec nereagují, čekám déle než měsíc, všechny požadované dokumenty byly odeslány. JB271795


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bohužel, jak vidím, toto kasino ani v minulosti neodpovědělo našemu týmu pro stížnosti, tak doufejme, že s vaší stížností to nyní bude jinak. 🤞

Jinak jejich bezpečnostní index klesne. 🤷‍♀️

Jak dlouho prosím hrajete v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ahoj, svůj účet jsem otevřel 20. března 2025. Již jsem zveřejnil stížnost na casinoguru.com

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Kropka25
před 8 měsíci

Děkuji za vaše úsilí. Pokud nic jiného, ​​každá stížnost se počítá, což dává komunitě příležitost zamyslet se nad tím, zda je bezpečné vkládat peníze v kasinech s takovými stížnostmi.

Doufám, že vám naši kolegové pomohou!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Má někdo štěstí? Taky jsem si právě otevřel stížnost a narazil jsem na tenhle příspěvek přes Google!

Automaticky přeloženo:
darian32
před 7 měsíci

Dobrý den, co myslíte tím „štěstím"? Možná výhrou? Pokud máte problémy, vysvětlete prosím, co se stalo; nemáme tušení, víte. Stížnost, kterou zmiňujete, čeká na přezkoumání, takže my tady na fóru nemáme ani ponětí. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Hodně štěstí s procesem KYC, jak je zmíněno na tomto fóru. Taky jsem u JustBetu uvízl v procesu KYC.

Automaticky přeloženo:
darian32
před 7 měsíci

Aha, dobře. Teď už chápu.

Jaký je ale problém s tím ověřením?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Aha, dobře. Teď už chápu.

Jaký je ale problém s tím ověřením?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jejich KYC neodpovídá na e-maily už více než rok.

Automaticky přeloženo:
darian32
před 7 měsíci

Chceš mi říct, že se už přes rok snažíš nechat ověřit?

Je tam také nějaký čekající výběr?

Je to opravdu moc dlouhé čekání.

Prosím, uveďte všechny podrobnosti, abychom mohli určit, zda vám náš tým pro vyřizování stížností může ve vaší situaci pomoci.

Kdy a pokud vůbec, jste požádali o výběr?

Kdy přesně začal proces ověřování?

Jaký je problém s ověřením?

Předložili jste všechny požadované dokumenty?


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chceš mi říct, že se už přes rok snažíš nechat ověřit?

Je tam také nějaký čekající výběr?

Je to opravdu moc dlouhé čekání.

Prosím, uveďte všechny podrobnosti, abychom mohli určit, zda vám náš tým pro vyřizování stížností může ve vaší situaci pomoci.

Kdy a pokud vůbec, jste požádali o výběr?

Kdy přesně začal proces ověřování?

Jaký je problém s ověřením?

Předložili jste všechny požadované dokumenty?


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, jak již zmínili ostatní, jedná se o proces KYC, kdy vás požádají o vyplnění formuláře (který vám poskytnou) a poté o selfie s průkazem totožnosti a skóre z videa.

Neexistuje žádný čekající výběr, ale potvrdili, že mám na účtu zůstatek.

Proces začal v dubnu 2024, ano, všechny dokumenty jsem předložil/a.


To je spíše rozšířený problém, protože bookmakeři/JustBet se rozhodli neoslovit svůj KYC tým, ignorují klienty a jejich tým živého chatu vůbec nepomáhá s tím, že říká: „Musíte počkat." 13 měsíců je mnohem, ale příliš dlouho.

Automaticky přeloženo:
darian32
před 7 měsíci

To je jistě dlouhá doba čekání. Ale pokud jsem to správně pochopil, nikdy jste se nepokusil vybrat si odtamtud peníze. Je to tak?

Kdykoli se dostanete do takové situace a oni vám nezaplatí včas a výběr se zpozdí, vězte, že jsme tu pro vás. Dejte nám vědět.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

To je jistě dlouhá doba čekání. Ale pokud jsem to správně pochopil, nikdy jste se nepokusil vybrat si odtamtud peníze. Je to tak?

Kdykoli se dostanete do takové situace a oni vám nezaplatí včas a výběr se zpozdí, vězte, že jsme tu pro vás. Dejte nám vědět.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemůžu se dostat k účtu, abych si mohl vybrat peníze.


Děkuji, už jsem tady a dávám vám vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.