FórumKasinaGrandwin.cz Casino - všeobecná diskuze

Grandwin.cz Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od evagazsi12
|
4147 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

V tomto případě si nikdo nevytvořil účet.

Automaticky přeloženo:
rasate1
před rokem

Je možné, že jste si omylem vytvořili duplicitní účet? Je docela náhoda, že jste obviněn z otevření více účtů, když ostatní lidé ve stejné domácnosti používají stejný počítač.

Ptám se jen proto, že nalezení zdroje problému většinou pomůže najít i řešení 🙂


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemohu k tomu nic říct. Pro mě ne, ale člověk nikdy neví. Účet byl uzavřen a nemůžeme nic dělat. Jediné, co musím udělat, je spolknout krádež.



Automaticky přeloženo:
rasate1
před rokem

Ahoj.

Neřekl bych, že toto je konec příběhu, vaše stížnost je stále otevřená. To je důležité, protože jednou z hlavních částí procesu je poskytnutí důkazu. Dostat se do tohoto bodu však může nějakou dobu trvat, a to je pravda, jen teď nedělejte ukvapené závěry. Je příliš brzy, řekl bych.

Předpokládám, že máte obavy, zvláště poté, co byl váš účet uzavřen, ale je nejlepší se stížností držet.

Buď pozitivní!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za dobrou léčbu. Počkám, ale moc nedoufám, že je vše v pořádku. Je pravda, že mě to mrzí, ale ne kvůli penězům kvůli tomu, jak se chovají k lidem: bez jakéhokoli vysvětlení mohli říct, z jakého důvodu to zavřeli. Děkuji za pomoc


Automaticky přeloženo:
rasate1
před rokem

Věřím, že rozumím vašemu názoru. Jak mohu z vlastní zkušenosti říci, neodborné zacházení působí daleko větší bolest než nějaké peníze... Pro tento den budu hrát naivního a pozitivního a v pondělí si můžeme vyměnit strany, hmm? Dělám si srandu, samozřejmě. Každý malý úsměv se počítá! ✨🙌

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Čekal jsem týden, než grandwin4 ověří můj účet a zpracuje výběr 2900 EUR.


Dva dny po stažení mě požádali o dokumentaci a já jsem jim dodal vše, co požadovali, poté požádali o další dokumentaci a nakonec selfie fotku.

Po dalších 5 dnech stále čekám na odpověď a z chatu mi sdělují pouze to, že mám počkat a že to vyřídí jiné oddělení. Neodpovídají přímo emailem.


Automaticky přeloženo:
Jose_14
před rokem

Jak dlouho trvalo provedení platby?


Jsem ve stejné situaci.

Automaticky přeloženo:
Londra.14
před rokem

Ahoj. Vidím, že jste se dostal do docela nepříjemné situace. Ale pro jistotu, je váš účet plně ověřen? Nebo stále probíhá proces ověření účtu spolu s výběrem.

V tomto případě však upozorňuji, že na vyřešení takové situace dáváme kasinům 14 dní, protože tento postup je velmi důležitý jak pro kasina, tak pro hráče.

Přesto si myslím, že nejlepší by bylo spolupracovat s kasinem a pokud uplyne mnou zmíněný časový úsek a stále nedojde k žádnému pokroku, tak bych doporučil reklamaci.

Prozatím bych vám doporučil počkat a uvidíte, jak se kasino vypořádá s vaším problémem, a pokud je něco nového, neváhejte nám dát vědět. Doufám, že se Vaše situace co nejdříve vyřeší a vše dobře dopadne.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Před tímto kasinem mohu jen varovat, s hrou i prvním výběrem vše proběhlo v pořádku, ale s druhým výběrem do týdne chtěli 8% poplatek. Když jsem e-mailem požádal o přestávku na měsíc, žádná odpověď. Pak jsem se pokusil vložit znovu jako obvykle se svou kartou Visa a moje karta byla zablokována. Samozřejmě jsem se zeptal své banky proč, a odpověď byla, že podezřelé pokusy o debety v mexické měně a různé další účty byly z bezpečnostních důvodů zablokovány. Poté jsem několikrát požádal o uzavření mého účtu z důvodu závislosti na hazardních hrách prostřednictvím e-mailu a podpory, která mě vždy odkázala, abych napsal e-mail. Udělal jsem to třikrát, ale žádná odpověď. Podpora řekla, že to musí být zkontrolováno. Dobrý den, když někdo nahlásí závislost na hazardu, musíte okamžitě reagovat. Už to trvá týden a stále se tam můžu dostat. Neuvěřitelně pochybné. Moje banka mě také varovala před mým vízem. Závěr: BUĎTE OPATRNÍ

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 3 měsíci

Ahoj, četl jsem vaše zkušenosti s kasinem.

Zjistil jsem, že to pro vás bylo ze začátku docela dobré, ale pak to bylo trochu těžké. 8% poplatek asi není nejmenší a odradilo by mě to tady hrát. Také, pokud jsem nedostal odpověď na uzavření mého účtu, protože kasina by měla brát tyto věci vážně.

K tomu, že ti zablokovali kartu, bych řekl, že je to ještě dobré a máš štěstí, kdyby ty peníze byly zneužity.

Pokud však chcete svůj účet vyloženě zrušit a nepůjde to, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

A samozřejmě děkuji za doplnění.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ahoj, měl jsem opravdu štěstí, že moje banka okamžitě zareagovala, ale můj účet není přes opakované žádosti uzavřen

Bylo by skvělé, kdybyste mi pomohli.

s pozdravem


Automaticky přeloženo:
shanty13
před 3 měsíci

Ano, taky bych řekl, že preventivně je dobré, když banka zareaguje.

Pokud jde o pomoc, mohu vám doporučit podat stížnost a doufáme, že náš tým vám bude schopen pomoci.

Jsi v? 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano, určitě


Automaticky přeloženo:
shanty13
před 3 měsíci

Skvělé, vidím, že se vám podařilo otevřít stížnost .

Tomáš se tě už na pár otázek ptal, takže až budeš mít čas, můžeš mu napsat.

Doufám, že to bude jednodušší, než když jste to zkoušeli. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobrý den, ano děkuji, vše jsem již přeposlal.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 3 měsíci

Ahoj shanty13, to je skvělé.

Je mi líto, že jste se dostal do nějakých problémů. Budeme tu pro vaše případné dotazy nebo aktualizace.

🙏

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky