Je možné, že jste si omylem vytvořili duplicitní účet? Je docela náhoda, že jste obviněn z otevření více účtů, když ostatní lidé ve stejné domácnosti používají stejný počítač.
Ptám se jen proto, že nalezení zdroje problému většinou pomůže najít i řešení 🙂
Any chance you have created a duplicate account by mistake? It is quite a coincidence that you are accused of opening multiple accounts when other people in the same household use the same computer.
I am just asking because finding the source of the problem usually helps to find the solution as well 🙂
Nemohu k tomu nic říct. Pro mě ne, ale člověk nikdy neví. Účet byl uzavřen a nemůžeme nic dělat. Jediné, co musím udělat, je spolknout krádež.
I can't say anything about that. Not for me, but you never know. The account has been closed and we can't do anything. All I have to do is swallow the theft.
De eso no puedo decir nada .Por mi parte no pero nunca se sabe.La cuenta le han cerrado y no podemos hacer nada .Me queda solo tragar el robo
Ahoj.
Neřekl bych, že toto je konec příběhu, vaše stížnost je stále otevřená. To je důležité, protože jednou z hlavních částí procesu je poskytnutí důkazu. Dostat se do tohoto bodu však může nějakou dobu trvat, a to je pravda, jen teď nedělejte ukvapené závěry. Je příliš brzy, řekl bych.
Předpokládám, že máte obavy, zvláště poté, co byl váš účet uzavřen, ale je nejlepší se stížností držet.
Buď pozitivní!
Hello.
I would not say this is the end of the story, your complaint is still open. This is important because one of the major parts of the process includes providing proof. It may, however, take some time to get to this point, and that's true, just do not jump to any conclusions now. It's far too early, I'd say.
I imagine you are worried, especially since your account was closed, but it's best to stick with the complaint.
Be positive!
Děkuji za dobrou léčbu. Počkám, ale moc nedoufám, že je vše v pořádku. Je pravda, že mě to mrzí, ale ne kvůli penězům kvůli tomu, jak se chovají k lidem: bez jakéhokoli vysvětlení mohli říct, z jakého důvodu to zavřeli. Děkuji za pomoc
Thank you for good treatment. I'll wait but I don't have much hope that everything is going well. It's true that I feel sorry, but not for the money because of the way they treat people: without any explanation, they have been able to say for what reason they have closed it. Thanks for the help
Gracias por buen trato .esperaré pero no tengo mucha esperanza que ba todo bien.Es verdad que me sientosl pero no por el dinero a por lamanera que tratan la jente :sin ninguna isplicacion ,han podido decir por qué razón le han cerrado . Gracias por la ayuda
Věřím, že rozumím vašemu názoru. Jak mohu z vlastní zkušenosti říci, neodborné zacházení působí daleko větší bolest než nějaké peníze... Pro tento den budu hrát naivního a pozitivního a v pondělí si můžeme vyměnit strany, hmm? Dělám si srandu, samozřejmě. Každý malý úsměv se počítá! ✨🙌
I believe I understand your point. As I can tell from my experience, unprofessional treatment causes far greater pain than some money... For this day, I'll play the naive and positive one, and we can exchange sides on Monday, hmm? I'm joking, of course. Every tiny smile counts! ✨🙌
Ahoj,
Čekal jsem týden, než grandwin4 ověří můj účet a zpracuje výběr 2900 EUR.
Dva dny po stažení mě požádali o dokumentaci a já jsem jim dodal vše, co požadovali, poté požádali o další dokumentaci a nakonec selfie fotku.
Po dalších 5 dnech stále čekám na odpověď a z chatu mi sdělují pouze to, že mám počkat a že to vyřídí jiné oddělení. Neodpovídají přímo emailem.
Hello,
I have been waiting for a week for grandwin4 to verify my account and process a withdrawal of €2900.
Two days after the withdrawal they asked me for documentation and I delivered everything they asked for, then they asked for additional documentation and finally a selfie photo.
After another 5 days, I am still waiting for a response and from the chat they only tell me that I should wait and that another department will handle it. They do not answer directly by email.
Hola,
Llevo desde hace una semana esperando a que grandwin4 verifique mi cuenta y procese una retirada de 2900€.
Dos días después de la retirada me pidieron documentación y entregue todo lo que me pedían, luego me pidieron documentación adicional y por último una foto selfie.
Tras otros 5 días, sigo esperando respuesta y desde el chat solo me dicen que debo esperar y que ello lo lleva otro departamento. Por email directamente no contestan.
Jak dlouho trvalo provedení platby?
Jsem ve stejné situaci.
How long did it take to make the payment?
I'm in the same situation.
Cuánto tardaron en hacer el abono?
yo estoy en la misma situación.
Ahoj. Vidím, že jste se dostal do docela nepříjemné situace. Ale pro jistotu, je váš účet plně ověřen? Nebo stále probíhá proces ověření účtu spolu s výběrem.
V tomto případě však upozorňuji, že na vyřešení takové situace dáváme kasinům 14 dní, protože tento postup je velmi důležitý jak pro kasina, tak pro hráče.
Přesto si myslím, že nejlepší by bylo spolupracovat s kasinem a pokud uplyne mnou zmíněný časový úsek a stále nedojde k žádnému pokroku, tak bych doporučil reklamaci.
Prozatím bych vám doporučil počkat a uvidíte, jak se kasino vypořádá s vaším problémem, a pokud je něco nového, neváhejte nám dát vědět. Doufám, že se Vaše situace co nejdříve vyřeší a vše dobře dopadne.
Hey. I see you've got yourself into quite an unpleasant situation. But just to make sure, is your account fully verified ? Or is the account verification process still in progress along with the withdrawal.
However, in this case, I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation, as this procedure is very important for both casinos and players.
Nevertheless, I think the best thing to do would be to cooperate with the casino and if the time period I mentioned passes and still no progress is made, then I would recommend a complaint.
For now, I would advise you to wait and see how the casino handles your problem and If there is anything new please do not hesitate to let us know. I hope that your situation will be resolved as soon as possible and everything will turn out well.
Před tímto kasinem mohu jen varovat, s hrou i prvním výběrem vše proběhlo v pořádku, ale s druhým výběrem do týdne chtěli 8% poplatek. Když jsem e-mailem požádal o přestávku na měsíc, žádná odpověď. Pak jsem se pokusil vložit znovu jako obvykle se svou kartou Visa a moje karta byla zablokována. Samozřejmě jsem se zeptal své banky proč, a odpověď byla, že podezřelé pokusy o debety v mexické měně a různé další účty byly z bezpečnostních důvodů zablokovány. Poté jsem několikrát požádal o uzavření mého účtu z důvodu závislosti na hazardních hrách prostřednictvím e-mailu a podpory, která mě vždy odkázala, abych napsal e-mail. Udělal jsem to třikrát, ale žádná odpověď. Podpora řekla, že to musí být zkontrolováno. Dobrý den, když někdo nahlásí závislost na hazardu, musíte okamžitě reagovat. Už to trvá týden a stále se tam můžu dostat. Neuvěřitelně pochybné. Moje banka mě také varovala před mým vízem. Závěr: BUĎTE OPATRNÍ
I can only warn against this casino, everything went well with the game and the first withdrawal, but with the second withdrawal within a week they wanted an 8% fee. When I asked via email to please pause for a month, no response. Then I tried to deposit again as usual with my Visa, and my card was blocked. Of course I asked my bank why, and the answer was that suspicious attempted debits in Mexican currency and various other accounts were blocked for security reasons. I then asked several times for my account to be closed due to gambling addiction, via email and support, who always referred me to writing an email. I did that three times, but no response. Support said that it had to be checked. Hello, you have to react immediately when someone reports a gambling addiction. It's been going on for a week now and I can still get in there. Unbelievably dubious. My bank also warned me about my Visa. Conclusion: BE CAREFUL
Ich kann nur warnen vor diesem Casino,spielen und erste Auszahlung alles gut ,bei 2.auszahlung innerhalb einer Woche ,wollen sie 8% gebühr, als ich über email gebeten habe 1 Monat bitte zu pausieren ,keine Reaktion, dann versuchte ich nochmals einzuzahlen wie üblich mit meiner Visa, zack wurde meine Karte gesperrt, ich natürlich bei meiner Bank nachgefragt warum,antwort, suspekte versuchte Abbuchungen Mexiko Währung und diverse andere aus Sicherheitsgründen deswegen gesperrt, darauf hin hatte ich mehrfach gebeten mein Konto wegen spielsucht zu schließen, über email sowie über support, die mich immer auf email schreiben verwiesen ,ich das 3mal getan ,keine Reaktion support meint das müsste geprüft werden,Hallo,man muss sofort reagieren, wenn jemand eine spielsucht mitteilt geht jetzt seit einer Woche schon und ich kann immer noch dort rein, unfassbar unseriös, auch was meine visa betraf, hat meine Bank mich gewarnt, Fazit VORSICHT
Ahoj, četl jsem vaše zkušenosti s kasinem.
Zjistil jsem, že to pro vás bylo ze začátku docela dobré, ale pak to bylo trochu těžké. 8% poplatek asi není nejmenší a odradilo by mě to tady hrát. Také, pokud jsem nedostal odpověď na uzavření mého účtu, protože kasina by měla brát tyto věci vážně.
K tomu, že ti zablokovali kartu, bych řekl, že je to ještě dobré a máš štěstí, kdyby ty peníze byly zneužity.
Pokud však chcete svůj účet vyloženě zrušit a nepůjde to, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.
A samozřejmě děkuji za doplnění.
Hi, I read your casino experience.
I found that it was pretty good for you at the beginning, but then it got a bit difficult. 8% fee is probably not the least and it would discourage me from playing here. Also, if I didn't get a response to close my account, because casinos should take this kind of thing seriously.
Regarding the fact that they blocked your card, I'd say that's still good and you're lucky if the money was to be misused.
However, if you want to explicitly close your account and it doesn't work out, you can contact us and we will try to help.
And of course thank you for your addition.
Ahoj, měl jsem opravdu štěstí, že moje banka okamžitě zareagovala, ale můj účet není přes opakované žádosti uzavřen
Bylo by skvělé, kdybyste mi pomohli.
s pozdravem
Hi, I was really lucky that my bank reacted immediately but my account is not closed despite repeated requests, it
It would be great if you could help me.
Best regards
Hi, ich hatte wirklich glück das meine Bank sofort reagiert hatte aber mein Konto wird trotz mehrfachem bitten nicht geschlossen, es
wäre toll wenn sie mir da helfen würden.
Liebe Grüße
Ano, taky bych řekl, že preventivně je dobré, když banka zareaguje.
Pokud jde o pomoc, mohu vám doporučit podat stížnost a doufáme, že náš tým vám bude schopen pomoci.
Jsi v? 😉
Yes, I would also say that as a precaution it is good when the bank reacts.
Regarding help, I can recommend that you lodge a complaint and hopefully our team will be able to assist you.
Are you in? 😉
Skvělé, vidím, že se vám podařilo otevřít stížnost .
Tomáš se tě už na pár otázek ptal, takže až budeš mít čas, můžeš mu napsat.
Doufám, že to bude jednodušší, než když jste to zkoušeli. 😕
Great, I see you managed to open the complaint.
Tomas has already asked you some questions, so when you have time, you can write him back.
I hope it will be easier than when you tried. 😕
Dobrý den, ano děkuji, vše jsem již přeposlal.
s pozdravem
Hi, yes thank you, I have already forwarded everything.
Best regards
Hi,Ja dankeschön,hab alles schon weitergeleitet.
Liebe Grüße
Ahoj shanty13, to je skvělé.
Je mi líto, že jste se dostal do nějakých problémů. Budeme tu pro vaše případné dotazy nebo aktualizace.
🙏
Hello shanty13, that's great.
I'm sorry to see you ran into some problems. We'll be here for any questions or updates you might have.
🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.