FórumKasinaGrand Mondial Casino - všeobecná diskuze

Grand Mondial Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od BojanMandic
|
541 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Grand Mondial Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Dostal jsem od nich dárek k narozeninám (bonus), dostal jsem 6550 € a oni mi zrušili výhru….

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nikdy nemám bonus

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostal jsem od nich dárek k narozeninám (bonus), dostal jsem 6550 € a oni mi zrušili výhru….

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, mohl byste trochu více rozvést situaci, která v kasinu nastala? Proč vám chyběla výhra? Jaké byly požadavky na tento bonus?

počkám na odpověď. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Řekli, že jsem použil jiný účet, který neznám, protože mám bratra, který hrál v kasinu grand mondial, ale je to jeho účet, nemám 2 požadavky na accs bylo, že musím hrát hry a na jejich žádost jsem vložil 50 €, což dělám a poté mi právě poslali zpět 50 €, zrušili výhru a zablokovali účet

Automaticky přeloženo:
BojanMandic
před měsícem

Tak to by mohlo být ono.

Pokud hrajete ze stejného místa a jiný účet sdílí vaši adresu, dojem, že jste lovec bonusů, obvykle zesílí. Některá tradiční kasina stále považují používání stejné IP adresy za podezřelé chování.

Na druhou stranu chápeme, že takové věci se mohou dít přirozeně, aniž bychom sledovali špatný úmysl. Je prostým faktem, že někteří členové stejné domácnosti nevědomky hrají ve stejném kasinu.

Podle našeho názoru by však v případě zjištění více účtů mělo být kasino vždy schopno určit, zda každý hráč získal oproti kasinu nespravedlivou výhodu. Kromě toho se na základě vaší stížnosti zdá, že jste nepožadovali žádné bonusy, což podle mého názoru do značné míry vylučuje jakoukoli výhodu oproti kasinu.

V každém případě bylo podání stížnosti správné a jsem zvědavý, jak se to vyvine a jakou odpověď poskytne zástupce kasina.

Zajímalo by mě, zda byl účet vašeho bratra i váš vlastní účet plně ověřen. Můžeš prosím říct?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

jen můj účet byl plně ověřen poté, co jsem provedl výběr, chtěli moje ID, které poskytnu poté, co chtěli můj rodný list, poskytl jsem všechny informace, které chtěli, a poté uzavřeli účet a zrušili výhry Opravdu chci, aby bylo vybráno mých 6550 €, prohrál jsem hodně peněz, ale když vyhraju, propadnou... proč neověřili profil při vkladu 😂 čekám do 20. září, jen mrhají časem

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
BojanMandic
před měsícem

Děkuju. Je velmi pravděpodobné, že jste nakonec KYC neprošli. Skoro mi to zní, jako by byl účet uzavřen v důsledku toho, že jste poskytli osobní doklady. Což znamená, že stále řešíme účet vašeho bratra. Když už jsme u toho, byl prosím ověřen jeho účet? Má stále přístup ke svému účtu?

Víte, kasina obvykle neověřují účty dříve jednoduše proto, že hráči musí neustále dodržovat pravidla kasina, a protože jedno ze známých pravidel říká, že každý si smí zaregistrovat pouze jeden účet, berou to manažeři jako celkem jasnou informaci. Takže pokud toto pravidlo porušíte, je velmi málo co vysvětlovat. Váš případ však přináší zpět zajímavé téma. Hrstka hráčů by raději ověřila své účty ihned po registraci účtu, aby se předešlo pozdějším komplikacím KYC. Vždy je důležité prokázat, že druhý účet patří stejné osobě a byl vytvořen za účelem získání výše zmíněné nespravedlivé výhody.

Jak to vidím já, některá kasina taková vyšetřování přeskakují a přecházejí přímo k uzavření účtu a konfiskaci výher.

Stížnost prozradí víc, jsem si jistý.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Má přístup ke svému účtu, dostal jsem e-mail, který jsem prošel kny, všechny jimi schválené

Automaticky přeloženo:
BojanMandic
před měsícem

Chápu to tedy správně, že vám peníze vyplatí, že?🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne, nebudou mi chtít vybrat peníze... čekám od 20. září

Automaticky přeloženo:
BojanMandic
před měsícem

Tak se omlouvám. Pak jsem tě špatně pochopil.

Stále čekáme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet, takže doufejme, že brzy budeme moci vidět nějaký pohyb.

Počkáme na případné aktualizace.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Dobře, děkuji!

Automaticky přeloženo:
BojanMandic
před 3 týdny

Váš případ s vámi budeme bedlivě sledovat.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Nereagují a chtějí mě stáhnout…

Automaticky přeloženo:
BojanMandic
před 3 týdny

Možná je problém z jejich pohledu docela jasný; proto cítí malou potřebu další komunikace. Každopádně to pro nás ještě neskončilo. Vsadím se, že zástupce kasina bude brzy požádán, aby poskytl další důkazy podporující jeho postoj. Jen zkus vydržet, Dominika se o tebe postará.

Představuji si, že je to frustrující, zatím buď trpělivý.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Odpověděli na stížnost, ale neměl jsem více účtů a bonusů… dostal jsem od nich poštou, abych hrál k narozeninám…

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
BojanMandic
před 3 týdny

Měl jsem stejný pocit, když jsme si tu povídali. Domnívám se, že toto je konkrétně část, kterou musíme ve stížnosti vyjasnit.

Pamatuji si, že jsem si myslel, že považovat zvláště narozeninové bonusy za předmět bonusového lovu bylo dost divné, protože způsob, jakým chápu tento druh bonusu, jde o to, nabídnout bonus každému hráči s účtem v den jeho narozenin.

Jak tomu rozumím, zástupce kasina již nemá příliš v lásce spolupráci na stížnosti a zmiňuje „povahu komunikace s naším oddělením řízení rizik ohledně soudního řízení". Doporučeným krokem je kontaktovat eCOGRA.

co si o tom všem myslíš?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Jo, nechtějí mi stáhnout mou výhru, kterou mi poslali, proč mi poslali bonus k narozeninám, když jsem měl 2 účty, udělali důvod pro zrušení výhry, takže velmi nenasaditelné kasino Poslal jsem všechny své dokumenty, zatímco jsem vybíral, když jsem hrál Vložil jsem 50 € kvůli jejich žádosti, byla to žádost o pokračování ve hře a rychlejší zavádění bonusu poté, co schválili mé dokumenty k výběru a „našli" důvod, proč jsem použil 2 účty, které neznám… pokud jsem použil 2 účty, pak proč mi poslali dárek poštou, proč chtěli vložit 50 € před výběrem, proč mě nechali hrát celou dobu na jejich stránce? A nemají správnou odpověď, pak řeknou „kontaktujte ECOGRA"

proč mi potom schvalují dokumenty? A žádáš mě o rodný list? Krádež informací a dokumentů, utrácení času za neplatné výhry, které jsem od nich dostal k narozeninám, abych si je mohl zahrát ZDARMA NA PAPÍROVÉ PŘIHLÁŠENÍ DO NAŠEHO KASINA NA VAŠE NAROZENINY je velmi jednoduché říct kontaktovat ECOGRA a stěžovat si na ně... budu je kontaktovat... Když vklad je v pořádku, když potřebujete vybrat jeho neplatný tak blízko acc na začátku nebo požádat o všechny dokumenty na začátku? A nenechte hráčům žádné bonusy, pokud je chcete podvést a nechcete platit, pokud vyhrají, ale pro ně je dobré, když prohrají peníze, ale když pro ně musí stáhnout svou obtížnou situaci, tak nepodvádějte hráče a neposílejte jim promo akce a bonusy na BIRHTDAY …. Velmi velmi špatné stránky nezdvořilé, podvodníci.


Automaticky přeloženo:
BojanMandic
před 2 týdny

Jak vždy říkám, je velmi těžké porovnávat vklady a výběry. Měli byste si pamatovat, že vklad je zcela na vás a nevyžaduje ověření, bez ohledu na to, zda peníze přidáte na svůj kasino účet nebo ne. Výběr na druhou stranu musí splňovat určitý druh požadavku, aby mohl být zpracován.

Slušná kasina navíc uzavírají účty, jakmile si jsou jistá, že hráč nepochybně porušil pravidla a zneužil je k získání nespravedlivé výhody nad kasinem a jeho šancemi. Proto je politováníhodné, že kasino nevyužívá šance předvést své činy.

Myslím, že kontakt s eCOGRA se může zdát jako zvláštní zvrat událostí, ale jsem rád, že jste to zkusili. Cílem je upozornit své oficiální orgány, které pak mohou po provedení vyšetřování nařídit kasinu, aby se chovalo jinak. což, protože nejsme oficiální autoritou, nemůžeme udělat přímo. Doufám, že význam je nyní jasnější.

Dejte mi prosím vědět, jak k vaší situaci přistupují.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky