zdravím, musím se na vás obrátit se zkušenostmi s ggbet. Na platbu jsem čekal 20 dní, objednávku jsem úspěšně ověřil za 1,2 dne a jelikož jsem si nastavil 600 eur na platbu, mám s nimi problém, čeká to.
poprvé jsem nastavil dvě platby 400 a 200 a počkal do určitého termínu a začali chatovat a e-mailovat, aby radili, jak platbu zadali, ale to není na nich, ale na firmě, která dělá Způsob platby. Taky jsem pár dní čekala, snad by potom šel spát a pak zase řekli, že nejlepší řešení je zrušit platbu a naplánovat si zase novou, jako jsem to udělala já.
a samozřejmě opět uběhla zadaná doba a uplynula platební lhůta, kde jsem provedl 3 platby po 200 eur, aby byly transakce rychle zpracovány a opět lhůta platby uplynula a znovu čekám a otravuji a znovu oni s stejný příběh jako by měli být trpěliví, protože to není na nich a protože je to všechno na společnosti, která transakci provádí, a opět mi radí tyto platby zrušit a naplánovat nové, což je zbytečné, to je to, co V emailu jsem jim řekl, že to mohou dělat donekonečna a napište mi, jestli se nepokusí můj problém vyřešit.
Upřímně už nevím, co mám dělat a na koho se obrátit o své peníze. Můžete mi pomoci a nasměrovat mě na správnou adresu. Díky & S pozdravem
greetings, I have to contact you with ggbet experience. I waited 20 days for the payment, I successfully verified the order in 1.2 days and since I set 600 euros for the payment, I have a problem with them, it's waiting.
for the first time, I set up two payments of 400 and 200 and waited until a certain deadline and they started to chat and email to advise how they put the payment, but it is not up to them, but to the company that makes the payment. I also waited a few days, maybe he would go to bed after that, and then they said again that the best solution is to cancel the payment and schedule a new one again, as I did.
and of course again the specified time passed and the payment deadline passed where I made 3 payments of 200 euros each so that the transactions would be processed quickly and again the payment deadline passed and again I'm waiting and getting annoyed, and again they with the same story as they should be patient, as it is not up to them and as it is all up to the company that performs the transaction, and again they advise me to cancel these payments and schedule new ones which is pointless, that is what I told them in the email that they can do this indefinitely and write to me if they don't try to solve my problem.
I honestly don't know what to do anymore and who to turn to for my money. Can you help me and direct me to the right address. Thanks & Regards
Automaticky přeloženo: