FórumKasinaGGBet Casino - všeobecná diskuze

GGBet Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od Vova1983
|
33161 zobrazení 229 odpovědí |
|
1...8 9 10...12
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ggbet ode dne drží moji platbu

21-05-2023

vždy bylo ihned zaplaceno.


stránky jsou velmi podivné hodně aktualizací a zpoždění platby chci řešení

Automaticky přeloženo:
leciofonseca
před 11 měsíci

Ahoj.

No, podle vašich předchozích zkušeností bych řekl, že byste tomu měli dát trochu času. V minulosti to fungovalo dobře, jak jste řekl.

Teď a tady to bohužel nevyřešíme. Obávám se, že pouze kasino může poskytnout řešení. Jste stále v kontaktu s podporou, prosím?

Dejte nám vědět, jak to jde!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano! Stále mám kontakt na podporu. hodnota je podle něj u poskytovatele


Automaticky přeloženo:
leciofonseca
před 11 měsíci

To je dobré!

Předpokládám správně, že za výplatu výher je odpovědný vámi zmíněný poskytovatel hry? 🤔

Účastnil jste se třeba nějakých turnajů?

Nebo možná kasino nyní vyšetřuje hru nebo vaši hru s tímto poskytovatelem her?

Chci se jen ujistit, že plně rozumím.

Děkuji!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Zde je zpráva od podpory ggbet prostřednictvím e-mailu


Ahoj!


Vážený zákazníku, ohledně vašeho odstoupení od smlouvy. Podle informací, které jsme obdrželi od finančního oddělení, platbu zpracovává poskytovatel. Takové transakce jsou obvykle zpracovány rychle, ale zpracování může bohužel trvat déle v závislosti na různých důvodech, které nemůžeme ovlivnit. Na naší straně byla transakce výběru úspěšně zpracována ve standardním časovém rámci, poté byly prostředky transakce odeslány k dalšímu zpracování. Momentálně nejsme schopni ovlivnit dobu zpracování této platby. Počkejte, až bude platba dokončena. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.


S pozdravem Tommy

Tým GG.BET


Pokud máte nějaké dotazy, pošlete nám zprávu prostřednictvím online chatu nebo nám pošlete e-mail na Xsupport@gg.bet . Případně můžete zavolat na číslo +44 (203) 769-19-62 .

Automaticky přeloženo:
leciofonseca
před 11 měsíci

Zdravím a děkuji za email!

Věřím, že nyní plně rozumím. Tento poskytovatel je tedy společností třetí strany, která pro kasino zpracovává všechny finanční transakce. Jakmile je výběr schválen na straně kasina, poskytovatel plateb vyřídí zbytek = pošle peníze.

Může to způsobit určité zpoždění, na druhou stranu je stále v nejlepším zájmu kasina zajistit, abyste peníze dostali co nejdříve, nebo by to alespoň mělo být primárním zájmem. 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Informoval, že platba byla provedena.

Obsluha požádala poskytovatele o zrušení platby a platná vrátila účet ggbet. Podal jsem novou žádost o výběr a vše bylo vyřešeno

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kdo vyhrál peníze?

Automaticky přeloženo:
elenahuayre0
před 11 měsíci

elenahuayre0 obdržel jsem částku z kasina

Automaticky přeloženo:
leciofonseca
před 11 měsíci

Dnes další dobrá zpráva! To je dobré vědět. Děkuji za sdílení. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

zdravím, musím se na vás obrátit se zkušenostmi s ggbet. Na platbu jsem čekal 20 dní, objednávku jsem úspěšně ověřil za 1,2 dne a jelikož jsem si nastavil 600 eur na platbu, mám s nimi problém, čeká to.

poprvé jsem nastavil dvě platby 400 a 200 a počkal do určitého termínu a začali chatovat a e-mailovat, aby radili, jak platbu zadali, ale to není na nich, ale na firmě, která dělá Způsob platby. Taky jsem pár dní čekala, snad by potom šel spát a pak zase řekli, že nejlepší řešení je zrušit platbu a naplánovat si zase novou, jako jsem to udělala já.


a samozřejmě opět uběhla zadaná doba a uplynula platební lhůta, kde jsem provedl 3 platby po 200 eur, aby byly transakce rychle zpracovány a opět lhůta platby uplynula a znovu čekám a otravuji a znovu oni s stejný příběh jako by měli být trpěliví, protože to není na nich a protože je to všechno na společnosti, která transakci provádí, a opět mi radí tyto platby zrušit a naplánovat nové, což je zbytečné, to je to, co V emailu jsem jim řekl, že to mohou dělat donekonečna a napište mi, jestli se nepokusí můj problém vyřešit.


Upřímně už nevím, co mám dělat a na koho se obrátit o své peníze. Můžete mi pomoci a nasměrovat mě na správnou adresu. Díky & S pozdravem


file

Automaticky přeloženo:
cercil77
před 10 měsíci

Nazdárek. Je mi líto, že to slyším. Ve skutečnosti to vypadá, jako když poskytovatel plateb (společnost, která zpracovává všechny transakce) může čelit nějakým problémům, ale co je důležitější, jak to vidím já, kasino má problém poradit.

Kolikrát jste celkem zrušili pokusy o výběr? Kdy jste odevzdali první? Žádám, abych zjistil časovou osu.

Pokud můžete, dejte mi vědět. Chci ti pomoct.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

Děkuji, že se mi snažíte vyjít vstříc a pomoci mi. Poprvé jsem to nastavil k platbě 8. června a pak po korespondenci s ggbet a konzultacích to znovu nastavil k platbě 21. června. a teď mi po všem zase nabídnou stejnou žádost, kde jim říkám, že to nechci, protože by to pokračovalo donekonečna, že bych nastavil a zrušil platbu a své peníze už nikdy neviděl. Upřímně, začínám ztrácet veškerou naději a stále méně věřím, že své peníze dostanu.


Dnes jsem jim napsal znovu a vždy mi vyprávějí stejný příběh, že mám být trpělivý a počkat na peníze. hmm


file

Automaticky přeloženo:
cercil77
před 9 měsíci

Je příliš brzy ztrácet naději!

Nejlepší, co můžete v tuto chvíli udělat, je podat stížnost na kasino zde na našem webu.

Nebojte se – je to zdarma.

Přečtěte si tuto příručku, abyste se lépe seznámili se všemi nezbytnými kroky:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Jakmile budete připraveni, pokračujte v odeslání přímo zde:

https://casino.guru/complaints/create

V případě, že potřebujete radu nebo boj, odpovězte mi - dobře?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jen abych vám řekl, že jsem byl dnes tak naštvaný, když jsem čekal na platbu na můj účet od gg.bet, jdu na svůj profil na gg.bet a vidím, že se mi vrací peníze na účet, poslal jsem jim tolik e-mailů, takže mnoho korespondence s operátory na chatu, tolik nervozity, ztraceného času, aby mě zchladili a odpověděli takto, ukážu fotku. Rozhodl jsem se to vyplnit na reklamaci, tak co se stane - stane se, ale myslím, že jsem byl ošizen o 600 eur jako nikdo předtím. file

Automaticky přeloženo:
cercil77
před 9 měsíci

No, zníte dost naštvaně, ale zkusili jste podat stížnost znovu? To bych určitě udělal. Oceňuji také, že kasino vysvětlilo technický problém tak otevřeně. Upřímně řečeno, provozovatelé chatu nejsou schopni vysvětlit technické problémy. Vím, že je to na hovno, ale myslím, že kasino musí nejprve vyřešit problém.

Mám podezření, že se problém týká poskytovatele plateb třetí strany, v takové situaci je kasino ve stejné situaci jako vy. Mimochodem, slyšeli jste někdy o tom, že většina kasin najímá poskytovatele třetích stran, aby pokryli všechny transakce? Kasina se do toho většinou vůbec nepletou...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, dne 7. července 2023 jsem na svůj účet GGBET vložil 100 USD, byly odečteny z mého bankovního účtu, ale na webu GGBET se zdá, že byly zamítnuty. Už jim poslali e-mail a stále říkají, prosím, čekejte. Setkal se někdo s tímto druhem problému? Je to velmi časté? Toto je referenční číslo: 8082fb89-4cac-4ebc-be25-9dde60f27331

Dík! filefilefile

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
AlanK0703
před 9 měsíci

Ahoj.

Věřím, že nejlepší, co uděláte, je požádat o podporu. Také bych požádal vašeho poskytovatele plateb, aby ověřil, že vše bylo zpracováno bez problému na jeho straně.

Můžete to zkusit?

Neváhejte také procházet sekci stížností zde – pokud nějaký hráč někdy podal stížnost na podobný nebo stejný problém, měli byste ji tam najít.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zdravím vás, GGBET zadržuje moji platbu od 29. 7. 2023 a dodnes mi nedává žádné řešení se zpožděním plateb, podpora neposkytuje odpovědi ani odpovídající pomoc, opravdu zklamán touto stránkou.

Automaticky přeloženo:
percykalet67
před 8 měsíci

Zdá se, že na zpoždění platby čekají i další. Zajímalo by mě, o co jde. 🤔

Zde zůstaňte v kontaktu.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky