Ahoj. Chápu, že je to nepříjemná situace. Zkusil jsi to vysvětlit podpoře, možná? Domnívám se, že herní historii by vám kasino mělo poskytnout poštou, pokud o to požádáte. Také informace o sázení by měly být skutečně uvedeny v podmínkách každého bonusu, aby o nich mohli být informováni všichni hráči. Vždy doporučujeme přečíst si je předem, abyste předešli případným budoucím problémům.
Mají nějaké další bonusy, se kterými byste si třeba chtěli zahrát? Zkuste se zeptat na podpoře, pokud vám tato informace není známa.😉
Hello. I do understand that this is an unpleasant situation. Have you tried to explain that to the support, perhaps? I reckon that the casino should provide the game history to you by mail if you ask for it. Also, information about wagering should really be stated in the terms and conditions of every bonus so all the players can be informed about it. We always recommend reading those beforehand to prevent any future issues.
Do they have any other bonuses you would like to play with, perhaps? Try to ask the support if you are unaware of this information.😉
Automaticky přeloženo: