FórumKasinaDa Vinci's Casino - všeobecná diskuze

Da Vinci's Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od anapaul5023
|
2397 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Da Vinci's Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den, zkoušel jsem komunikovat přes anglický chat, protože vám odpovídají poštou, není to živé.. a v angličtině, no, nikdy neodpověděli. Ukázalo se, že jsem vložil a měl jsem 100% bonus, ale se zvláštním faktem... ne V žádném případě vám neukazuje průběh bonusu a není nikdo, kdo by odpovídal na vaše otázky. Ohledně podmínek, četl jsem to v angličtině, zatím to vypadá správně, ale neukazují bonusový pokrok, to je zvláštní.. a co Neodpovídat, ještě podivnější. Stále pochybuji o tomto kasinu. Doufám, že Casino Guro tento případ důkladně prošetří, aby poskytlo lepší rady, protože když jsem vstoupil do kasina, před vkladem jsem nejprve opravil skóre zde a data a takto by to mělo udělat mnoho lidí, kteří vám důvěřují

Automaticky přeloženo:
Pandurolia2022
před rokem

Ahoj,

děkuji za váš příspěvek!

I když chápu, že podpora by měla dělat svou práci a poskytovat vodítko, na druhou stranu, pokud znáte procento bonusové částky a požadavek na sázení, nemělo by být tak těžké provést výpočet - samozřejmě jako poslední možnost.

Pokud jste se podívali na recenzi kasina, viděli jste - mezi zápory -, že:

"Podpora živého chatu není k dispozici 24/7"

Tak to asi sedí 🙁.

Pokud se však cítíte špatně, podejte stížnost. Více o procesu se dozvíte zde .


Automaticky přeloženo:
před rokem

Všechna kasina ukazují průběh bonusu. Také od pátku jsem poslal e-mail a v neděli končíme a oni neodpověděli.. Myslím kasino, které nabízí bonus a nedovolí vám vidět pokrok jakýmkoliv způsobem.. Nevím, divné.. Myslím, že to neprochází otázkou výpočtu, protože když si přečtete podmínky, zjistíte, že toto kasino není příliš transparentní, pokud chcete a bez zdůvodnění ... neexistuje žádné jiné kasino, které by neukázalo průběh bonusu, výběry jsou velmi pochybné, takže pokud se trochu spletete nebo co, přijdete o vše, co vygenerujete... proto odcházím názor lidí podle mých zkušeností, aby byli opatrní a zdá se mi, že skóre kasinového guru je pro toto kasino příliš vysoké. pozdravy

Automaticky přeloženo:
Pandurolia2022
před rokem

Ahoj,

nejprve laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nebude informována. Děkuji 🙂

Pokud jde o bonus, souhlasím s vámi, není to přesvědčivá strategie, jak podpořit hráče a přimět je, aby se cítili žádoucí. A proto jsem navrhl reklamaci. Víte, nemůžeme jednoduše snížit hodnocení pouze kvůli vašim příspěvkům, musíme to nejprve prošetřit, až teď přicházejí stížnosti.

Myslím, že byste si měli přečíst více o centru pro řešení problémů a pak se rozhodnout, zda chcete podat stížnost . Toto jsou důsledky:

"Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit , je uzavřena a zařazena do kategorie 'nevyřešená'. K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. " . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost , takže existuje šance, že vaše stížnost bude vyřešena později."

Je to na tobě. 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko. Opravdu doporučuji prozkoumat. Dnes odpověděli po 3 dnech a neodpověděli ani na můj dotaz. Přivítali mě v našem kasinu. LOL. unpresentable No každopádně se tam nevrátím, ale kontaktoval jsem tě, abys mohl pomoci ostatním, aby neudělali stejnou chybu jako já. pozdravy

Automaticky přeloženo:
Pandurolia2022
před rokem

Ahoj,

to je skvělé, ale nejprve potřebujeme, abyste předložili nějaké vodítka, nejlépe odesláním stížnosti .

Proto jsem si dal čas, abych řádně vysvětlil důsledky neférového chování.

"Myslím, že byste si měli přečíst více o centru rozlišení a pak se rozhodnout, zda chcete umístit  stížnost ."

Nemohu nic vyšetřit sám, omlouvám se.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky