Ahoj,
nejprve laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nebude informována. Děkuji 🙂
Pokud jde o bonus, souhlasím s vámi, není to přesvědčivá strategie, jak podpořit hráče a přimět je, aby se cítili žádoucí. A proto jsem navrhl reklamaci. Víte, nemůžeme jednoduše snížit hodnocení pouze kvůli vašim příspěvkům, musíme to nejprve prošetřit, až teď přicházejí stížnosti.
Myslím, že byste si měli přečíst více o centru pro řešení problémů a pak se rozhodnout, zda chcete podat stížnost . Toto jsou důsledky:
"Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit , je uzavřena a zařazena do kategorie 'nevyřešená'. K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. " . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost , takže existuje šance, že vaše stížnost bude vyřešena později."
Je to na tobě. 🤔
Hello,
first a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Regarding the bonus, I agree with you, this is not a convincing strategy for how to support players and make them feel wanted. And that's why I suggested the complaint. You know, we can't simply lower the rating solely because of your posts, we need to investigate first, this is when the complaints come in.
I guess that you should read more about the resolution center and then decide whether you'd like to place the complaint. These are the consequences:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
It's up to you. 🤔
Automaticky přeloženo: