Ahoj, kasino je čerstvé a neviděl jsem žádné recenze, které má, takže skutečnost, že jste neviděli žádné špatné recenze, znamená, že nebyly ani dobré, protože jsme je právě nahráli na naše stránky a před chvílí.
Pokud jde o vaši situaci, nebyl bych hned skeptický. Kasino kontroluje váš výběr a není to nic neobvyklého. Není to velká částka, ale možná systém něco označil a musí se s tím vypořádat. Věřím, že vám dají vědět, až bude po všem. Skutečnost, že na to neuvedli časový rámec, je způsobena tím, že nevědí, kdy kontrola skončí, předpokládám. Pokud to ale trvá dlouho a dáme kasinům 14 dní na to, aby hráči zaplatili, dejte nám vědět a zkusíme se na to podívat.
Dejte tomu trochu času a až vám to kasino dá vědět, informujte mě o tom, co napsali.
Budu ti držet palce. 🤞
Hi, the casino is fresh and I haven't seen any reviews that it has, so the fact that you haven't seen any bad reviews means that there weren't any good ones either, since we just uploaded it to our site a while ago.
As for your situation, I wouldn't be skeptical right away. The casino does a check on your withdrawal, and it's not something that's uncommon. It's not a huge amount, but maybe the system flagged something and they have to deal with it. I believe they will let you know when it's over. The fact that they didn't put a time frame on it is because they don't know when the check is going to end, I suppose. But if it takes a long time, and we give the casinos 14 days to pay the player, let us know and we'll try to look into it.
So give it some time and when the casino lets you know, update me on what they wrote.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Automaticky přeloženo: