DomůFórumKasinaCasino Gran Madrid Online - všeobecná diskuze

Casino Gran Madrid Online - všeobecná diskuze

5 514 zobrazení 31 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Gran Madrid Online, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý večer v kasinu Gran Madrid, můj příbuzný měl na účtu 177 € a ze dne na den zmizelo. Pracoval a tyto sázky neučinil, prosím, jak bychom mohli dokázat, že tyto hry neudělal, dokud ho nenechal bez peněz?



Automaticky přeloženo:
Dianagarmur
před 2 roky

Ahoj.

Zní to jako velmi nepříjemná situace. Má někdo další volný přístup k telefonu vašeho příbuzného nebo jiným zařízením, pomocí kterých by bylo možné hrát v jeho jménu?

Problém je v tom, že hráči jsou zodpovědní za svá hesla, přihlašovací údaje a další osobní údaje, kasino není schopno zjistit, kdo drží telefon při uzavírání sázek.

Upřímně nevím, jak dokázat, že se něco nestalo – hlavním smyslem je dokázat, jak se věci staly. nemyslíš?

Nejlepší by bylo, kdyby se nešťastník osobně připojil k tomuto rozhovoru nebo fóru. Pokud by se mi něco takového stalo, určitě bych jednal svým jménem osobně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobré odpoledne, děkuji za radu. Otázkou je, že vzhledem k tomu, že tyto situace zvládám lépe, jsem již léta členem casinoguro a mám více zkušeností. Rozhodl jsem se mu pomoci. Jste to vy a on je on. Ne každý má kapacitu nebo odvahu čelit těmto nepříjemným událostem. V tuto chvíli mu dali bonus 30 EUR, takže jsem mu bez dalších okolků řekl, aby na účet nesahal, už to ve mně vyvolává podezření... Nemyslíte? Jsme tu od toho, abychom vám pomohli nesoudit, jestli vám někdy mohu pomoci, budu rád

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Dianagarmur
před 2 roky

Ahoj.

Chápu váš názor a chtěl jsem navrhnout odeslání stížnosti jako akt poskytnutí pomoci ( https://casino.guru/complaints/create )

Nicméně je důležité zdůraznit, že to nemůžete udělat za někoho jiného, viďte?

Pokud mohu, prokonzultujte tuto bezplatnou možnost společně a dejte mi vědět, zda je možné, aby to hráč podstoupil. Poskytnutí podpory samozřejmě vítáme, ale potřebujeme, aby se daná osoba zaregistrovala, podala stížnost a komunikovala s námi přímo.

Pokud potřebujete další informace, zeptejte se mě. Domnívám se, že stížnost je v současné době nejlepší způsob, jak takovou situaci řešit.

Pokud jde o bonus, je docela běžné, že kasina nabízejí bonusy hráčům, kteří nedávno ztratili zůstatek, což je obvyklý způsob, jak těmto hráčům kompenzovat jejich smůlu.


Každopádně pokud potřebujete další informace, zeptejte se mě. Domnívám se, že stížnost je v současné době nejlepší způsob, jak takovou situaci řešit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den..můj problém je s Gran Casino Madrid...můj účet je ověřený a je to ten, ze kterého jsem vyhrál 340€ hraním rulety...na webu mi píšou, že převod na svůj účet udělám nic víc nemusím...a při žádosti o převod mi řeknou, že musím ověřit jiný účet, na který jsem podle nich provedl vklad...šel jsem do Santander banky, kde ten účet je od aby viděli jestli jsem byl jejich klient už dávno a nevzpomněl jsem si a řekli mi že nejsem v databázi...a nevím co mám dělat asi tak účet patří mému bývalému partnerovi a tím, že si neověřím, že je můj...nedají mi peníze??ne chápu to, protože účet se kterým jsem dělal bizum je můj a už je ověřený... uvidíme, jestli mi můžeš říct, co mám dělat... děkuji

Automaticky přeloženo:
Raquel76
před rokem

Ahoj. Pamatujete si, kdy jste naposledy vložili peníze pomocí tohoto účtu v tomto kasinu?

Je tento vklad spojen s vašimi výhrami, které byste chtěli vybrat?🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podvod ve velkém kasinu v Madridu. Zablokují mi účet, když chci vybrat 6 000 EUR za porušení pravidel a vklady z bankovních účtů jiných lidí. Chtějí po mě fotky karet, ručně psané dopisy, selfie s mým občanským průkazem, potvrzení o bankovním účtu... Pošlu vše a oni vrátí jen 3500 €. O zbývajících penězích v mém zůstatku prý rozhodlo příslušné oddělení, že mi to nezaplatí, že je jedno, komu zavolám nebo komu si stěžuji, že je to pevné řešení. To je zcela nezákonné. Podvodníci a zloději

Automaticky přeloženo:
noesazaar
před rokem

Dobrý den, je mi moc líto, že jste se dostal do této situace.

Moje otázka zní, vkládali jste z cizích účtů nebo karet, než jsou vaše? To je porušení pravidel v každém kasinu. Podařilo se vám ověřit u kasina nebo ne?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jak je možné, že dáváte téhle bandě podvodníků osmičku? Zavřou vám účet, když vyhrajete 5-6 sázek za sebou. Jako by to nestačilo, měl jsem otevřených několik dlouhodobých sázek a už přes týden čekám na převod peněz, které jsem legitimně vyhrál. Zkoušíte si stěžovat a oni vám jen dají šanci. Všechna online kasina, která vám náhle a nečekaně zablokují účet, když vyhrajete, by měla mít osmičku.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
PragmaticoH
před 6 měsíci

Abyste získali požadované hodnocení, je nutné v takových případech nejprve prokázat, že kasino zavinilo chybu.

Každopádně, z toho, co říkáš, sázíš na sport, že? Proč ti kasino zablokovalo účet?

Pokud ano, bohužel tato oblast není pro nás, abychom se jí zabývali, protože nemáme odborníky ani pobočku, kteří by se jí mohli zabývat.

Mohl bych vám dát pár odkazů, kde si můžete stěžovat, a doufám, že vám budou schopni pomoci.

Najdete je zde:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že se vaše situace vyřeší a vy dostanete své peníze.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Takže jste spolupachatelé.

Automaticky přeloženo:
PragmaticoH
před 4 měsíci

Jakým konkrétně, prosím? Vysvětlil jsem, že neřešíme stížnosti na sportovní sázení. Nevidím důvod, proč bychom se měli podílet na tom.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nestěžuji si. Pokud si myslíte, že si stěžuji, měli byste si znovu přečíst můj příspěvek.


Automaticky přeloženo:
PragmaticoH
před 4 měsíci

No, popsal jsem vám situaci, že si z naší strany nemůžeme pomoct, a vy jste napsal, že jsme také spolupachatelé.

Moc to nedává smysl, tak jsem chtěl vědět, proč by to tak mělo být.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno, rád bych se zeptal, jestli se to stalo někomu jinému a jestli se mu to podařilo vyřešit.

11. listopadu jsem v kasinu Gran Madrid hrál bingo Book of Ra a vyhrál ve volných kolech cenu 630 eur. Získal jsem 40 volných kol a výhra se stále zvyšovala. Sekvence, které jsem stále dostával, jako třeba 5 knih pohromadě a brouk se opakoval pětkrát, se mi nikdy předtím nestaly.

V jednom z posledních kol, které už nebylo zdarma, ale s zůstatkem, se mi zobrazila chyba limitu přehrávání a byl jsem vyřazen ze hry, takže výhra nebyla přidána k mému zůstatku.

Tato chyba se mi už několikrát stala, ale ne u tak vysoké výhry. Obvykle se výhra na účet připíše po nějaké době, ale tentokrát ne.

Mám lokátory kol ve hře, ale nechci, aby se v historii zobrazovalo ID hry.

A neudělal jsem screenshoty, protože jsem si myslel, že výhra bude účtována později, jako při jiných příležitostech.

Je to hra od Novomaticu. Mluvil jsem s nimi, ale nemohou to opravit, protože jsou pouze distributory a výrobci hracích automatů. Má někdo telefonní číslo nebo e-mailovou adresu na dodavatele, který by mohl hry zkontrolovat? Je možné, že kasino výhru ve skutečnosti nevidí, ale dodavatel ano?

Zákaznický servis kasina je hrozný. Kontaktoval jsem je a poslal tikety, ale ani se mi nezobrazují v osobní sekci. Nezvedají telefon a chat nefunguje.

Všechno nejlepší

Automaticky přeloženo:
martaarevalo83
před měsícem

Dobrý den, byla vám výhra, kterou jste vyhrál z roztočení zdarma, normálně připsána? Máte k dispozici historii her? To by mohlo pomoci objasnit situaci a jak kolo skončilo. Bez toho by to bylo obtížné, ale poskytovatelé her rozhodně nemají možnost vám výhru zabavit. Někdy se může stát, že kolo bude vyhodnoceno nesprávně nebo dojde k technické chybě, ale myslím, že kasino by vám to dokázalo sdělit.

Proto je dobře, že jste se obrátili na náš tým, aby věc prošetřil, a podali stížnost, i když je momentálně ve fázi prověřování.

Věřím, že se to vyjasní a vše se vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne, neobdržel jsem to; jen se to zamrzlo. Proto se ptám na fóru, jestli se to stalo i někomu jinému. Zde to jako stížnost nepřijali, protože neexistuje žádný důkaz, ale výhru jsem viděl. Pak se objevila zpráva „chyba s limitem sázek" a nebyla mi připsána na zůstatek.

Kasino uvádí, že vyhrála pouze 32 eur, ale to nezahrnuje roztočení zdarma, za která vyhrála oněch 630 eur.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ani nebyli schopni zkontrolovat hry, protože prý jsem jim neposkytl ID, jelikož v mé historii se objevují jen kruhové lokátory. Řekli mi, že problém předají poskytovateli, ale pak mi řekli, že jelikož mám jen lokátory a ne ID, problém nezaregistrují.

Automaticky přeloženo:
martaarevalo83
před měsícem

Pokud tuto situaci nedokážete vyřešit ani s pomocí herní historie, tak to není dobré.

V každém případě, když mluvíme o stížnostech, stále se řeší. Takže jste od našeho týmu ještě neobdrželi zamítnutí vaší stížnosti, že? Myslím, že pokud se to nějak vyřeší, určitě se pokusí kontaktovat kasino.

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.