FórumKasinaCasino Gran Madrid Online - všeobecná diskuze

Casino Gran Madrid Online - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
1934 zobrazení 8 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Gran Madrid Online, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý večer v kasinu Gran Madrid, můj příbuzný měl na účtu 177 € a ze dne na den zmizelo. Pracoval a tyto sázky neučinil, prosím, jak bychom mohli dokázat, že tyto hry neudělal, dokud ho nenechal bez peněz?



Automaticky přeloženo:
Dianagarmur
před rokem

Ahoj.

Zní to jako velmi nepříjemná situace. Má někdo další volný přístup k telefonu vašeho příbuzného nebo jiným zařízením, pomocí kterých by bylo možné hrát v jeho jménu?

Problém je v tom, že hráči jsou zodpovědní za svá hesla, přihlašovací údaje a další osobní údaje, kasino není schopno zjistit, kdo drží telefon při uzavírání sázek.

Upřímně nevím, jak dokázat, že se něco nestalo – hlavním smyslem je dokázat, jak se věci staly. nemyslíš?

Nejlepší by bylo, kdyby se nešťastník osobně připojil k tomuto rozhovoru nebo fóru. Pokud by se mi něco takového stalo, určitě bych jednal svým jménem osobně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré odpoledne, děkuji za radu. Otázkou je, že vzhledem k tomu, že tyto situace zvládám lépe, jsem již léta členem casinoguro a mám více zkušeností. Rozhodl jsem se mu pomoci. Jste to vy a on je on. Ne každý má kapacitu nebo odvahu čelit těmto nepříjemným událostem. V tuto chvíli mu dali bonus 30 EUR, takže jsem mu bez dalších okolků řekl, aby na účet nesahal, už to ve mně vyvolává podezření... Nemyslíte? Jsme tu od toho, abychom vám pomohli nesoudit, jestli vám někdy mohu pomoci, budu rád

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Dianagarmur
před rokem

Ahoj.

Chápu váš názor a chtěl jsem navrhnout odeslání stížnosti jako akt poskytnutí pomoci ( https://casino.guru/complaints/create )

Nicméně je důležité zdůraznit, že to nemůžete udělat za někoho jiného, viďte?

Pokud mohu, prokonzultujte tuto bezplatnou možnost společně a dejte mi vědět, zda je možné, aby to hráč podstoupil. Poskytnutí podpory samozřejmě vítáme, ale potřebujeme, aby se daná osoba zaregistrovala, podala stížnost a komunikovala s námi přímo.

Pokud potřebujete další informace, zeptejte se mě. Domnívám se, že stížnost je v současné době nejlepší způsob, jak takovou situaci řešit.

Pokud jde o bonus, je docela běžné, že kasina nabízejí bonusy hráčům, kteří nedávno ztratili zůstatek, což je obvyklý způsob, jak těmto hráčům kompenzovat jejich smůlu.


Každopádně pokud potřebujete další informace, zeptejte se mě. Domnívám se, že stížnost je v současné době nejlepší způsob, jak takovou situaci řešit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den..můj problém je s Gran Casino Madrid...můj účet je ověřený a je to ten, ze kterého jsem vyhrál 340€ hraním rulety...na webu mi píšou, že převod na svůj účet udělám nic víc nemusím...a při žádosti o převod mi řeknou, že musím ověřit jiný účet, na který jsem podle nich provedl vklad...šel jsem do Santander banky, kde ten účet je od aby viděli jestli jsem byl jejich klient už dávno a nevzpomněl jsem si a řekli mi že nejsem v databázi...a nevím co mám dělat asi tak účet patří mému bývalému partnerovi a tím, že si neověřím, že je můj...nedají mi peníze??ne chápu to, protože účet se kterým jsem dělal bizum je můj a už je ověřený... uvidíme, jestli mi můžeš říct, co mám dělat... děkuji

Automaticky přeloženo:
Raquel76
před 5 měsíci

Ahoj. Pamatujete si, kdy jste naposledy vložili peníze pomocí tohoto účtu v tomto kasinu?

Je tento vklad spojen s vašimi výhrami, které byste chtěli vybrat?🤔

Automaticky přeloženo:
před 17 hodinami

Podvod ve velkém kasinu v Madridu. Zablokují mi účet, když chci vybrat 6 000 EUR za porušení pravidel a vklady z bankovních účtů jiných lidí. Chtějí po mě fotky karet, ručně psané dopisy, selfie s mým občanským průkazem, potvrzení o bankovním účtu... Pošlu vše a oni vrátí jen 3500 €. O zbývajících penězích v mém zůstatku prý rozhodlo příslušné oddělení, že mi to nezaplatí, že je jedno, komu zavolám nebo komu si stěžuji, že je to pevné řešení. To je zcela nezákonné. Podvodníci a zloději

Automaticky přeloženo:
noesazaar
před 17 hodinami

Dobrý den, je mi moc líto, že jste se dostal do této situace.

Moje otázka zní, vkládali jste z cizích účtů nebo karet, než jsou vaše? To je porušení pravidel v každém kasinu. Podařilo se vám ověřit u kasina nebo ne?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky