Ahoj.
Chápu váš názor a chtěl jsem navrhnout odeslání stížnosti jako akt poskytnutí pomoci ( https://casino.guru/complaints/create )
Nicméně je důležité zdůraznit, že to nemůžete udělat za někoho jiného, viďte?
Pokud mohu, prokonzultujte tuto bezplatnou možnost společně a dejte mi vědět, zda je možné, aby to hráč podstoupil. Poskytnutí podpory samozřejmě vítáme, ale potřebujeme, aby se daná osoba zaregistrovala, podala stížnost a komunikovala s námi přímo.
Pokud potřebujete další informace, zeptejte se mě. Domnívám se, že stížnost je v současné době nejlepší způsob, jak takovou situaci řešit.
Pokud jde o bonus, je docela běžné, že kasina nabízejí bonusy hráčům, kteří nedávno ztratili zůstatek, což je obvyklý způsob, jak těmto hráčům kompenzovat jejich smůlu.
Každopádně pokud potřebujete další informace, zeptejte se mě. Domnívám se, že stížnost je v současné době nejlepší způsob, jak takovou situaci řešit.
Hello there.
I get your point, and I was going to suggest submitting a complaint as an act of providing help (https://casino.guru/complaints/create)
However it is crucial to point out you can't do that on someone else's behalf, you see?
If I may, consult this free possibility together and let me know whether it is possible for the player to undergo this. You are welcome to provide support of course, but we need the person to register, submit the complaint and communicate with us directly.
If you need further information, just ask me. I believe the complaint is currently the best way to deal with such a situation.
Regarding the bonus, it is pretty common that casinos to offer bonuses to players who recently lost their balance, a usual way to compensate those players for their bad luck.
Anyway, if you need further information, just ask me. I believe the complain is currently the best way to deal with such a situation.
Automaticky přeloženo: