FórumKasinaBull Run Bets Casino - všeobecná diskuze

Bull Run Bets Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od nataliyabus
|
942 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bull Run Bets Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Ne moc elegantní, samozřejmě. Bez ověření není možné peníze vybrat. Dokumenty nebyly během dne kontrolovány. Neexistuje žádný podpůrný chat

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dokumenty byly kontrolovány déle než 24 hodin. Peníze byly vybrány do půl hodiny.

Automaticky přeloženo:
nataliyabus
před měsícem

Děkuji za vaše nitro.

Zajímalo by mě, jak byste tuto zkušenost na konci zhodnotili?

Pokud chcete, můžete sem poslat svou recenzi.😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Včera ráno mě vyvedli, peníze mi přišly do peněženky, vše v pořádku. Večer jsem zkusil vystavit další výběr, ale první výběr byl neúplný a nyní nemohu podat nový požadavek. Vytvořil jsem tiket, položil otázku, uplynulo 10 hodin a žádná odpověď.

to znamená, že uplynul den, peníze jsou v peněžence a výstup ukazuje neúplnost

filefile

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
nataliyabus
před měsícem

Ale co teď, když uplynul víkend? Je nějaká aktualizace, prosím?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Zatím žádné změny, čekám. Před dvěma dny psali, že to opraví.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Problém vyřešen. Škoda, že tu není chat, snad by se problém vyřešil rychleji

Automaticky přeloženo:
nataliyabus
před měsícem

Ahoj!

Chtěl jsem vám navrhnout stížnost, když jsem se dostal k poslednímu příspěvku. Jsem rád, že se to vyřešilo!

Alespoň tohle můžete hodit za hlavu a naopak ostatní hráči mají o čem přemýšlet.

Chci říct, v dnešní době bych od kasina očekával určitou úroveň podpory; absence živého chatu - pro mě to není dobrý povzdech. Děkuji, že jste to uvedl.

Podle vašich předchozích zkušeností bych však rád věřil, že to byl dočasný, neočekávaný problém. co myslíš? Na tom záleží nejvíc. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, myslím, že je to dočasné, s následujícími závěry nebyly žádné problémy

Automaticky přeloženo:
nataliyabus
před měsícem

Tak snad už bude vše v pořádku. Pokud máte nějaké další problémy, jsme tu pro vás.😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vypadá to, že nejsou ochotni zaplatit. Můj souhlas s výběrem je odmítnut každé 3 hodiny. Zdá se, že je to automaticky, protože po 179 minutách se zobrazí jako čekající na schválení a přesně po 180 minutách se zobrazí jako zamítnuté. To se mi stalo 9krát a poté jsem si myslel, že se něco změnilo a dostanu peníze, protože při mém 10. přiblížení se v historii transakcí zobrazuje „čeká na vyřízení", nikoli „čeká na schválení", ale druhý den byla historie transakcí „chyba platby" . Nyní odmítají schválení znovu každé 3 hodiny. Nejhorší je, že neexistuje žádný způsob, jak je kontaktovat, kromě vytvoření lístku, na který neodpovídají. Ale vypadá to záměrně, protože mi odpověděli na můj první vytvořený tiket, kde jsem potřeboval změnit email, protože při registraci jsem udělal chybu v emailu, přeskočil jsem jedno písmeno. Takže na to odpověděli docela rychle a vše bylo opraveno. Ale když vytvořím tiket ohledně peněz, nikdo neodpovídá.

Automaticky přeloženo:
jondirfor
před měsícem

To je víceméně to samé, co probíráme s druhým hráčem, četl jsi to? Zdá se, že kasino může čelit některým problémům spojeným s platebním systémem, ale absence živého chatu to ještě zhoršuje.

Můžu vědět, jak dlouho se s tím trápíš?

Druhý hráč nakonec obdržel platbu, ale ne bez problémů. Mrzí mě, že to nebylo správně opraveno.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

ano, četl jsem to, vypadá to na stejný problém. Zajímalo by mě však, zda je to nevyřešený problém, nebo se to prostě zastavuje, protože zvláštní věc je s jejich podporou. Jak již bylo zmíněno, když jsem měl problém s nesprávným e-mailem a ještě jsem neprovedl žádný vklad, odpověď byla rychlá, ale pokud jde o výběr, žádná odpověď. Od soboty se trápím. A věc je taková, že musím jít a každé 3 hodiny provést nový výběr, protože jak jsem řekl, to je přesně čas, kdy je schválení zamítnuto. Takže k dnešnímu dni to bylo již 11 zamítnutých schválení a 1 chyba při platbě. Přibližně za 15 minut bude další schválení odmítnuto, protože bude dosaženo hranice 180 minut.

Mimochodem zkoušel jsem napsat i email na podporu, nejen vytvořit tiket, ale výsledek je stejný.

Automaticky přeloženo:
jondirfor
před měsícem

Vsaďte menší částku

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bylo mi vybráno několik transakcí po 100 babek, když jsem dal posledních 170 babek k výběru, celá moje historie transakcí byla vymazána a moje vklady a výběry byly zablokovány a také mi bylo zakázáno hrát automaty))))

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ano, četl jsem to, vypadá to na stejný problém. Zajímalo by mě však, zda je to nevyřešený problém, nebo se to prostě zastavuje, protože zvláštní věc je s jejich podporou. Jak již bylo zmíněno, když jsem měl problém s nesprávným e-mailem a ještě jsem neprovedl žádný vklad, odpověď byla rychlá, ale pokud jde o výběr, žádná odpověď. Od soboty se trápím. A věc je taková, že musím jít a každé 3 hodiny provést nový výběr, protože jak jsem řekl, to je přesně čas, kdy je schválení zamítnuto. Takže k dnešnímu dni to bylo již 11 zamítnutých schválení a 1 chyba při platbě. Přibližně za 15 minut bude další schválení odmítnuto, protože bude dosaženo hranice 180 minut.

Mimochodem zkoušel jsem napsat i email na podporu, nejen vytvořit tiket, ale výsledek je stejný.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Tohle všechno mi přijde opravdu frustrující.

Navrhoval bych, abyste podali stížnost našemu týmu; jen mějte na paměti, že nebudou moci zasáhnout dříve, než uplyne 14denní lhůta.

Pokud však vidíte, že neexistuje žádná cesta ven, mělo by být dobré podat stížnost. co říkáš?

Zde je odkaz pro případ, že byste se tak rozhodli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bylo mi vybráno několik transakcí po 100 babek, když jsem dal posledních 170 babek k výběru, celá moje historie transakcí byla vymazána a moje vklady a výběry byly zablokovány a také mi bylo zakázáno hrát automaty))))

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dali vám k tomu všemu nějaké vysvětlení?

Je na vašem účtu ještě nějaký zůstatek?

Pokud potřebujete, aby se to náš tým pro stížnosti pokusil vyřešit, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mám stejnou situaci jako jondirfor . Našel jsem jejich telegramový kanál, začal jsem komunikovat se „zástupci kasina", ptal jsem se jich na nepříjemné otázky ohledně mého účtu. V důsledku toho - smazání z chatu a odstranění některých účtů správce v chatu kasina.

Automaticky přeloženo:
aryanboy888
před 3 týdny

Těžko komentovat, aniž bych tu komunikaci viděl. Přesto věřím, že to byla nepříjemná zkušenost. A co váš účet v kasinu? Máte k němu přístup? Pokud situaci dobře chápu, vaše motivace k nalezení „podpory" Telegramu vznikla proto, že obvyklá podpora kasina na vaše otázky nereagovala, je to tak?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky