ano, četl jsem to, vypadá to na stejný problém. Zajímalo by mě však, zda je to nevyřešený problém, nebo se to prostě zastavuje, protože zvláštní věc je s jejich podporou. Jak již bylo zmíněno, když jsem měl problém s nesprávným e-mailem a ještě jsem neprovedl žádný vklad, odpověď byla rychlá, ale pokud jde o výběr, žádná odpověď. Od soboty se trápím. A věc je taková, že musím jít a každé 3 hodiny provést nový výběr, protože jak jsem řekl, to je přesně čas, kdy je schválení zamítnuto. Takže k dnešnímu dni to bylo již 11 zamítnutých schválení a 1 chyba při platbě. Přibližně za 15 minut bude další schválení odmítnuto, protože bude dosaženo hranice 180 minut.
Mimochodem zkoušel jsem napsat i email na podporu, nejen vytvořit tiket, ale výsledek je stejný.
yes, I read it, looks like pretty much same problem. However, I wonder if it is an unfixed issue or this is simply stalling, because the strange thing is with their support. As mentioned before, when I had the issue with the incorrect email and hadn't made any deposit yet, the reply was fast, but when it is regarding the withdrawal there is no reply at all. I've been struggling since Saturday. And the thing is I must go and make a new withdrawal every 3 hours cause as I said that is exactly the time when the approval is declined. So as of now it has already been 11 approval declined and 1 payment error. In about 15mintues the next approval will be declined as the 180 minutes mark will be reached.
By the way, I also tried writing an email to support, not only create a ticket, but the result is the same.
Automaticky přeloženo: