Ahoj Radko,
Můj případ je poměrně komplikovaný, protože probíhá se SpiderVegas a tento případ byl zamítnut, protože jej zamítl držitel licence. Poté se ukázalo, že prostě nemají s kasinem vůbec žádné vazby na poskytovatele licence/držitelství.
Jelikož vlastníkem Billionvegas je stejný vlastník jako SpiderVegas, poslal jsem jim svou stížnost a oni na ni samozřejmě nereagovali. Oslovil jsem tedy držitele licence, o kterém tvrdili, že mají licenci. Během tohoto procesu kasino odstranilo DiamondMarketing NV ze svých T&C, jako by to v nich nebylo nikdy napsáno (místo vydání aktualizace) a v tomto procesu mě kasino také oslovilo a nabídlo mi bonus, pokud odložím svůj případ a řeknu, že nejsou. propojena s DiamondMarketing NV. Ale když jsem jejich nabídku odmítl, pomluvili mě a vyhrožovali mi žalobou, pokud případ nezastavím. Největší vtip je, že mě nikdy nebudou žalovat, protože vědí, že pak budou odhaleni.
V každém případě, jak jsme chvíli minuli, držitel licence dokončil vyšetřování a potvrdil můj nárok, i když kasino popíralo, kdo je vlastník kasina, a nyní jsem ve své zemi a dostávám radu od advokátní kanceláře, jak je zavřít všechny jejich zúčastněné strany a dostanu své peníze zpět s nárokem na odškodnění.
A zatímco kasino stále funguje, nyní používají stejný podvod (ve skutečnosti se nazývá padělek) nastavením loga Antillephone na svých webových stránkách, aby oklamali hráče. Vidíte, že to podle mého názoru stojí za skóre 0,0, protože hráči by se k nim nikdy neměli pokoušet připojit.
Samozřejmě vám mohu poskytnout e-maily soukromě, abyste si je mohli prohlédnout, protože to je něco, co zde nemohu sdílet na platformě.
Hi Radka,
My case is quite complicated as it has been ongoing with SpiderVegas and that case got rejected as the License Holder dismissed it. Afterwards it turned out that they simply where not their licensor/holding ties with the casino at all.
As the owner of Billionvegas is the same owner as of SpiderVegas I sent my complaint over to them and of course they did not respond on it. So I reached out to the License Holder of them they claimed to be licensed with. During that process the casino removed DiamondMarketing N.V. from its T&C like it was never written in it (instead of releasing an update) and in this process the casino also reached out to me offering me a bonus if I drop my case and said they are not linked to DiamondMarketing N.V.. But when I rejected their offer they slandered me and threatened me with a lawsuit if I did not drop the case. The biggest joke is that they never will sue me as they know that they will get exposed then.
Anyway as we passed a while the License Holder finished its investigation and confirmed my claim even though the casino was denying it about who is the owner of the casino and now I am in my country getting advise from a lawfirm on how to shut them down with all their involved parties and get my money back with a compensation claim.
And while the casino is still operating they are now using the same fraud(actually its called forgery) by setting the Antillephone logo on their website to trick players. You see thats worth a 0.0 as score in my opinion as players should never try to join them.
Of course I can provide you the mails in private to review them as this is something I can not share on the platform here.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: