FórumKasinaAPlay Casino - všeobecná diskuze

APlay Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od mitko78
|
4006 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s APlay Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Pomozte mi prosím brát své výhry poctivě a podle pravidel tohoto podvodného kasina.

Automaticky přeloženo:
mitko78
před 3 roky

Ahoj, co se stalo? Můžete nám poslat více podrobností?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

ahoj, nárokoval jsem si bonus za první vklad a několik dní jsem ho dokončil, pak jsem ověřil svůj účet a vybral objednávku. po 2 dnech se můj zůstatek nezmizí a od 5300 je nyní 0,00. dostávám e -mail z kasina, že bezpečnostní oddělení zrušilo všechny mé sázky, protože jsem porušil 2,5 období z jejich pravidel a bez jakéhokoli důkazu nebo vysvětlení mi ukradli zůstatek. Obdržel jsem svůj vklad 392 EUR zpět o 2 dny později, ale ukradli mi 5300-392 = 4908 EUR bez jakéhokoli důkazu, pouze vysvětlení je bezpečnostní oddělení ROZHODNUTÍ.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Tento termín používají ke zrušení všech mých sázek bez jakéhokoli důkazu, že jsem porušil.

ze sázkových podmínek je to 2,5: 2,5. Společnost si vyhrazuje právo zrušit herní účet a zrušit všechny sázky uskutečněné na tomto účtu, pokud společnost rozhodne, že:

- v době sázení klient znal výsledek události;

- klient byl schopen ovlivnit výsledek akce, být přímým účastníkem (sportovci, rozhodčí, trenéři atd.) nebo osobou jednající jejich jménem;

- sázky uzavřela skupina sázkových partnerů jednajících ve shodě (syndikát) s cílem překročit limity stanovené společností;

- klient má několik herních účtů (hromadná registrace);

- klient je podezřelý z používání speciálního softwaru nebo hardwaru k automatizaci procesu sázení;

- klient použil jakékoli nepoctivé způsoby získávání informací nebo obcházení omezení stanovených společností.

Automaticky přeloženo:
mitko78
před 3 roky

Pokud si myslíte, že jste neudělali nic špatného, je to pravděpodobně nejlepší možnost, jak podat stížnost zde https://casino.guru/complaints/create

Náš tým se na to podívá 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky