FórumKasina24VIP Casino - všeobecná diskuze

24VIP Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od sergioratosergio
|
4511 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 24VIP Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

ahoj jaký je kód

Automaticky přeloženo:
sergioratosergio
před 2 roky

Dobrý den, jaký kód máte prosím na mysli? Pokud se jedná o bonus, zde je seznam bonusů .

Našli jste, co jste hledali?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, děkuji už to mám. omlouvám se, že obtěžuji

Automaticky přeloženo:
sergioratosergio
před 2 roky

Vůbec žádný problém. Klidně se ptejte, jestli vás něco napadá 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, nemohu vybrat 75 EUR, ani se nemohu spojit s asistentem v chatu. jak to mám dělat?

Automaticky přeloženo:
atuamae12
před 2 roky

Ahoj,

jak přesně se nemůžeš odvolat, prosím? Stáhli jste se někdy z tohoto webu, prosím?

Zkusili jste kontaktovat kasino e-mailem?

file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Zkoušel jsem se spojit pouze prostřednictvím chatu, ale asistenti se neobjevili nebo na začátku konverzace odešli do režimu offline, aniž by problém vyjasnili

Automaticky přeloženo:
atuamae12
před 2 roky

Ahoj,

kromě toho, že se nemůžete spojit s live chatem, můžete prosím odpovědět na další otázky?

Stáhli jste se někdy z tohoto webu, prosím? Abych byl přesnější, je v tuto chvíli náš účet plně ověřen?

Zkusili jste kontaktovat kasino e-mailem?

Děkuji předem.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokusím se to vysvětlit v angličtině. Dokončil jsem bonus bez vkladu, veškeré sázení. Snažím se komunikovat s tímto kasinem za účelem ověření mých dokumentů a výběru výher. Kasino však do dnešního dne nereagovalo. Žádám vás tedy, Guru Casino, abyste mi pomohli spojit se s 24VIPCASINO. Děkuji za veškerou snahu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Z této stránky jsem ještě nevybíral peníze. Udělal jsem bonus za registraci.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokusím se to vysvětlit v angličtině. Dokončil jsem bonus bez vkladu, veškeré sázení. Snažím se komunikovat s tímto kasinem za účelem ověření mých dokumentů a výběru výher. Kasino však do dnešního dne nereagovalo. Žádám vás tedy, Guru Casino, abyste mi pomohli spojit se s 24VIPCASINO. Děkuji za veškerou snahu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zdravím a děkuji.

Váš účet tedy ještě nebyl plně ověřen. Obdrželi jste pokyny, jak ověřit svůj účet?

Existuje nějaký konkrétní dokument, který je pro vás obtížné poskytnout?

Dovolte mi říci, že v případě prvního výběru poskytujeme kasinům celých 14 dní na dokončení ověření a pokračování ve výplatách. Kdy prosím začalo ověřování?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Z této stránky jsem ještě nevybíral peníze. Udělal jsem bonus za registraci.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu, ale obávám se, že vám nemohu poskytnout přímý kontakt.

Pokud lhůta 14 dní uplyne a kasino nebude schopno věci vyřešit,

teprve poté bych vám doporučil odeslat stížnost, což znamená, že se vám náš tým pro stížnosti pokusí pomoci.

Nyní budu čekat na vaše odpovědi.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky