FórumDiskuze stížnostíZávady v magických tocích

Závady v magických tocích

před 6 měsíci od pharmalpn
|
1285 zobrazení 3 odpovědi |
|
před 6 měsíci

Za poslední dva měsíce jsem na stránkách kasina Shazam odehrál spoustu automatů. Obzvláště se mi líbí jejich skvělé bonusy, jako jsou Magic Spins pro přihlášení.

Poprvé jsem musel mluvit se zákaznickým servisem kvůli problému souvisejícím s bonusy. Setkání bylo otřesné. Agenti, se kterými jsem komunikoval, byli obecně nepřátelští a nezdálo se, že by znali pravidla týkající se bonusu Magic Spins. Navíc rozdávání bezplatných žetonů nenahrazuje ani nevyrovnává výměnu služeb, ke které dochází mezi zástupcem a vkládajícím hráčem.

Hráč se musí přihlásit každý den a provést vklad každých 72 hodin (asi 3 dny). Poté, co dosáhnou sedmého bonusu, může hráč pokračovat v uplatnění sedmého bonusu každý den, pokud jsou splněny požadavky. Dosáhl jsem a hrál jsem přes sedmý bonus, ale když jsem se následující den přihlásil, bylo to zpět k prvnímu. Sedmý bonus jsem měl dostávat ještě minimálně dva dny, protože jsem splnil všechny kvalifikační požadavky. Vzhledem k rozdílům v bonusech je to významný problém. Existuje rozdíl ve výplatě za každé vítězné zatočení, přičemž 10 otočení zdarma oproti 50.

Poslal jsem e-mail zákaznickému servisu, abych je informoval, co se stalo. Požádal jsem, aby problém prověřili a vyřešili. Agent ze Shazamu následující den odpověděl: "Jen pro případ a připojil pravidla pro jiný bonus. Neměl jsem nulovou důvěru, že tato osoba dohlédne na to, aby byl problém prošetřen."

Otevřu chatovací okno a začnu konverzovat s agentem, který nevěděl, jak bonus funguje. Agent uvedl, že bonus by se měl resetovat na první bonus po sedmém. Řekl jsem mu, že se spletl. Odpověděl: "Budu to brát v úvahu. Ještě něco? Když jsem požádal o rozhovor s manažerem, odpověděl: "NE." Teprve když jsem pohrozil, že zveřejním náš přepis chatu online, okamžitě mě převedl.

Emma, account manažerka, se se mnou spojila. Ujistila mě, že problém bude nahlášen technickému oddělení, a připíše na můj účet bezplatný žeton 150 $, což se rovná sedmému bonusu, který jsem měl dostat třikrát. Dále doporučuje kontaktovat prostřednictvím chatu, aby jej bylo možné přidat ručně, pokud se to bude opakovat před vyřešením problému.

Problém nebyl vyřešen, protože bonus se vrátil k prvnímu bonusu den poté, co jsem nakonec znovu dosáhl sedmého bonusu při hraní automatů na webu Shazam. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu. O tom jsme mluvili.

Já: Kouzelná rotace se resetuje na Buffalo způsoby. Mám dostat Trials of Anubis

Agent: Jak vidím z mé strany, za poslední 3 dny jste neprovedli vklad, protože nebyly splněny podmínky denních zatočení, přešlo se to na počáteční den.

Já: Ano, mám. Vklad jsem provedl 19. Dává mi to bonusové točení, ale ne to správné.

Agent: Připomínáme, že naše denní odměny můžete uplatnit, pokud za posledních 72 hodin provedete alespoň JEDEN vklad. Protože vaše poslední transakce byla zpracována před více než 72 hodinami, nebudete moci tato bezplatná otočení uplatnit, dokud nebude proveden nový vklad.

Já: Takže kdybych nebyl schopen uplatnit bonus, pak by mi to ani nedávalo točení. 15:00 východního času 22. května činí 72 hodin.

Agent: Vezměte prosím na vědomí, že po vašem vkladu 19. dne úspěšně uplynuly 3 dny, proto se bonus resetuje na den 1 a můžete začít nárokovat od 1. dne roztočení zdarma.

Já: Jak jsem řekl, můj poslední vklad byl 19. v 15:00 72 hodin bude 22. v 15:00.

Agent: Okamžik, prosím, zkontroluji to za vás. Opravdu se omlouvám za nepříjemnosti, během vteřiny vám přidám bonus.

Poslal jsem Emmě e-mail a přidal přepis našeho rozhovoru. I když lze bonus přidat ručně, ve svém e-mailu jsem uvedl, že je nepřijatelné procházet potížemi a snažit se přesvědčit agenta, který se dívá na můj účet, aby jej přidal ručně. A co hráči, kteří jednoduše předpokládají, že bonus je správný, když se vrátí, aniž by si přečetli pravidla? Nemyslíte si, že je vaší povinností zajistit, aby všechny bonusy a hry fungovaly správně? Její odpověď byla následující: „Po kontrole vidím, že Rust pro vás přidal bezplatná otočení. Není třeba se znepokojovat, protože jsme problém vyřešili na naší straně. Jakmile budeme mít aktualizaci funkce, budete Pokud pro vás mohu ještě něco udělat, dejte mi prosím vědět!

Podle mého názoru si nemyslím, že je to problém, který je na jejich seznamu priorit. Pro hráče je příliš snadné jej přehlédnout.



Automaticky přeloženo:
pharmalpn
před 6 měsíci

Tato zkušenost mě mrzí a doufám, že v budoucnu nebudete muset řešit žádné podobné problémy. Je dobře, že se to nakonec vyřešilo a děkujeme za váš zájem a sdílení zkušeností s ostatními hráči. Některým by to opravdu mohlo pomoci.🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Romi. Máte představu, jaká by byla přiměřená doba na vyřešení tohoto druhu problému?

Automaticky přeloženo:
pharmalpn
před 6 měsíci

Řekl bych, že to ve skutečnosti závisí na podpoře kasina. Nemohu zde uvést přesný časový rámec. 🤷‍♀️ Čím dříve, tím lépe, že?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky