FórumDiskuze stížnostíWestcasino nedostatečná doba výběru

Westcasino nedostatečná doba výběru

před 2 roky od Headi
|
4040 zobrazení 18 odpovědí |
|
před 2 roky

Dobré ráno,


Nyní čekám 1 týden na výplatu 1400 eur.

První z 600 eur trvala 5 dní.

Toto kasino záměrně přetahuje žádosti o výběr.

Dodatečný limit výběru 2000 eur za týden je ještě horší.

Časovač začne počítat až po obdržení částky.

Ihned po výhře 600 eur jsem vyhrál 1650 eur s vkladem 25 eur.

Protože jsem byl schopen vyplatit pouze 1400, vsadil jsem o 250 více a vydělal jsem opět celkem 3000 eur.


Nyní musím v nejhorším případě čekat déle než 1 týden a pak další týden na posledních 1000 eur.


Kdo dává tomuto nevyžádanému kasinu tak dobré recenze?

I ta podpora je úplný odpad.

Chtěl jsem požádat správce účtu o navýšení limitu.

Nezáleží na tom, kam jsem poslal e-maily.

Account manager, podpora, finanční oddělení, nikdo si za více než týden čekání ani nepřečetl e-mail.


Je to zdaleka nejhorší kasino z hlediska podpory.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Headi
před 2 roky

Hm, právě se dívám na naši recenzi a píše se tam, že limit výběru je 5000 za týden, což by ve vašem případě stačilo, takže poprosím kolegu, aby se znovu podíval do kasina a případně změnil recenzi a upravit hodnocení. 2000 je opravdu velmi nízký limit výběru za týden.

Automaticky přeloženo:
Headi
před 2 roky

Ahoj Headi.

děkujeme za sdílení vašich zkušeností. Právě jsem zkontroloval podmínky kasina, viz obrázek níže

file

Mohl byste být konkrétnější? Umožňují pouze jednu transakci za týden?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Do výše 2000 eur se nedosáhne tolik transakcí!


filefile

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem požádal o podporu a řekli, že je to maximálně 2 000 € za týden.

Samozřejmě jsem musel přimět toho hloupého, se kterým si promluvím 🙄🙄


filefile


Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Ahoj Frankey,

Děkuji za informace. Myslím, že pak musí aktualizovat své vlastní T&C... 🙂

Budu aktualizovat Jozef.K

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nevím, jak Dama NV nakládá se svými penězi nebo jaké banky používají. Je možné, že sami mají potíže kvůli sankcím uvaleným na tohoto ruského šílence, který začíná válku v Evropě

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nechci tady znít tak negativně, přesto je v dnešní době možné všechno...

Ale jasné Podmínky jsou zde nezbytné a základní, souhlasíte?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podmínky jsou zcela zavádějící. Ty výslovně uvádějí, že každý týden bude vyplaceno 5 000 eur!

Mám s nimi dny trápení. Podpora je příliš hloupá a není jasná, pokud jde o právní základy. Vždy se vyrojí dostatek hráčů. Co mi vadí, je podpora závislosti na hazardních hrách prostřednictvím tohoto systému. Tyto limity lákají hráče, aby pokračovali ve hře! A to je také zločinným cílem tohoto kasina! A ve většině případů bude tento plán fungovat! Je dost hráčů, kteří pak vidí, že jim zbývá 5000 eur, a pak si myslí, že si ještě můžete trochu zahrát. Ještě by se dalo něco vyhrát. A prásk peníze jsou pryč... Jde to rychleji, než vidíte. Každopádně jsem nikdy nevyhrál 6800 eur, neznám ten pocit! Ostatní také ne. A právě oni se snaží vyhrát víc!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Headi
před 2 roky

Ahoj Headi,

Počkejme si, jak se vaše stížnost vyvine, protože kombinuje několik aspektů, a proto je docela zajímavá.

Mohl byste prosím vysvětlit, jak si myslíte, že jejich limity lákají hráče, aby pokračovali ve hře?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Velmi jednoduché vysvětlení. Hráč má možnost vydělat velkou výhru. Udělá to, když poprvé dosáhne obrovské výhry! Nehraješ dál.

Jiná situace je, pokud máte na účtu např. 6000 eur a musíte týdny čekat na výplaty, jako v tomto kasinu. Hrajete dál, protože se můžete nudit a myslíte si, že byste mohli vyhrát víc.

To je taktika kasin!

Problém tohoto kasina není jen limit výběru! Výplata trvala minimálně 5 dní!

Po těchto 5 dnech nemůžete provést další výplatu! Čekací doba začíná až po připsání peněz na váš účet! Jinými slovy, musel jsem čekat 5 dní a pak čekat další týden, než budu moci požádat o další částku!

Už jsou to 2 dny! Můžete si spočítat, jak dlouho trvá výplata 6800 eur!

Tohle je podraz!

Ar******ové vědí, že mnoho hráčů pak odhazuje uhlí! Toto je propagace závislosti na hazardních hrách!




Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Urážlivý jazyk
Automaticky přeloženo:
Headi
před 2 roky

Ahoj,

Chápu váš názor. Na druhou stranu bych rád dodal, že náš reklamační tým vždy umožňuje kasinům obviněným z prodlení zpracovat platbu celé dva týdny – 14 dní. Také upozorňujeme, že je pouze na odpovědnosti hráče, zda bude mezitím pokračovat ve hře. Pokud máte obavy, požádejte kasino o blokaci účtu, řekněme na týden. Nebo nastavit limity, pokud je to možné. Myslím, že jsi to zkusil, ne?

Jak to prosím fungovalo?

Bylo by docela těžké dokázat, že kasino zdržuje platbu jen za účelem, který jste navrhl, myslím.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nepsal bych něco takového, kdybych si nebyl jistý. Mluvil jsem předem s právníkem, který se na to specializuje.

Šance na úspěch připouští, protože některé věci v obchodních podmínkách nejsou formulovány právně v souladu s právními předpisy.

Neexistuje například přesný bod ohledně preferenčního zacházení pro časté hráče.

Častí hráči mohou těžit pouze z bonusů a propagačních akcí, nikoli však z plateb.

Proti takto nepřesně formulovaným limitům byly podle advokáta v minulosti vyneseny některé soudní rozsudky.

Není to také poprvé, co podnikám právní kroky proti kasinu.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jaký by tedy měl být správný stav pravidel pro pravidelného hráče, který má prospěch z plateb, prosím? Nejsem si jistý, zda v tuto chvíli následuji.

Každopádně, jaký je teď tvůj další krok?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

eCogra vyšetřuje. Byl jsem informován, že kasino předložilo dokumentaci.

To je dobře, říká můj právník!

Nyní další akt svévole od Westcasina.

Chtějí doklady pro můj zdroj příjmu.

Složil jsem u nich jen 400 eur a budu dělat čerta a nebudu jim nic ukazovat.



Automaticky přeloženo:
Headi
před 2 roky

Velmi zajímavé!

Přesto si myslím, že by bylo dobré ukázat určitou úroveň spolupráce. To je jen můj úhel pohledu.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Definovat určitou úroveň spolupráce???

Mimochodem, kasino si vstřelilo obrovský vlastní gól.


Právě to smazalo větu s limitem výběru, která říká, že máte napsat svému account managerovi, aby limit navýšil!


file Z nich


file

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Headi
před 2 roky

Napsal jsi, že:

„Chtějí doklady pro můj zdroj příjmů.

Složil jsem u nich jen 400 eur a udělám čerta a nebudu jim nic ukazovat."

Takže jsem jen reagoval na část: "Budu dělat čerta a nebudu jim nic ukazovat." 🙂

Je mi líto, ale nechápu, jaký obrovský vlastní gól máte na mysli.

Automaticky přeloženo:
Headi
před 2 roky

To je něco, co se může stát v každém kasinu, vím, že existují některé, u kterých je zákaznický servis lepší než ostatní, ale radím vám, abyste měli trpělivost a jakmile budete mít peníze, zavřete svůj účet a přejděte na jinou stránku

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky