DomůFórumDiskuze stížnostíUnibet mi ukradl výhry ze sázek na dostihy!

Unibet mi ukradl výhry ze sázek na dostihy!

před 2 měsíci od harrycalvert
|
789 zobrazení 5 odpovědí |
|
před 2 měsíci

Už několik let sázím na koňské dostihy a většinou jsem prohrál, což mě rozčiluje!


Asi před dvěma nebo třemi měsíci jsem si otevřel unibetový účet a vsadil jsem na festival v Goodwoodu. Měl jsem velkého vítěze asi 3000 liber. Stáhl jsem se a všechno vypadalo skvěle. Začal jsem tedy znovu sázet během dostihů v Yorku na konci srpna. Opět jsem měl pěkného vítěze, tentokrát asi 2500 liber. Tentokrát, když jsem si šel vybrat, byl jsem požádán o fotku své občanské karty a dokladu o adrese. Kromě toho, že doklad o adrese musel být ten, který jsem obdržel poštou, což je trochu obtížné, protože v těchto dnech poštou nic nedostávám! Všechny mé bankovní výpisy a účty jsou online




Nahrál jsem tedy ID+bankovní kartu a živě chatoval s vysvětlením, že musím aktualizovat svou adresu, protože jsem se právě přestěhoval na jih do Cornwallu a na starou adresu nemám žádný příspěvek. Řekli, že mi na to pošlou e-mail s odpovědí. Nedostal jsem žádnou odpověď, takže jsem se o několik dní později pokusil přihlásit a účet nefungoval. Opět šel na live chat. Tam mi řekli, že můj účet byl zablokován a moje výhry 2000 (výběr) a asi 650 v zůstatku byly zabaveny. Upřímně jsem nemohl uvěřit tomu, co jsem viděl! Ani jsem nevěděl, že sázkařská webová stránka může takto zabavit výhry.


Jsem tak naštvaný a nevím, co s tím mám dělat. Nikdy jsem neměl a ani jsem o takovém problému se sázkou na dostihy neslyšel. Zdá se, že vyhrajete, dostanete své výhry, prohrajete a prohrajete svůj vklad. Nechápu, v čem je problém, nikdy jsem neměl bonus nebo něco podobného, jen normální sázky na koně, někdy na krátké kurzy, někdy dlouhé. Uvedli, že tyto podmínky byly porušeny:




"Milý Harry,




Vaše stížnost byla plně přezkoumána v souladu s postupem pro vyřizování stížností společnosti Unibet, jak je uvedeno v části 30 smluvních podmínek.




Účet byl uzavřen a zůstatek byl zpracován v souladu s články 16.1 a 16.5, 19.2 a 19.2.2 podmínek Unibet.




Chápeme, že důvod uzavření účtu vám byl nastíněn v podmínkách, zatímco interní obchodní procesy, systémy a metody používané společností, včetně těch, které se týkají propojení účtů, nebudou zveřejněny.




Pokud se domníváte, že to vyžaduje další zvážení, budete mít plné právo to postoupit externě za účelem kontroly nezávislou třetí stranou.




eCOGRA používáme jako alternativní řešení sporů. Spory lze podávat na https://ecogra.org/alternative-dispute-resolution/




Neváhejte mě prosím kontaktovat, pokud mohu být s jakoukoli další pomocí."








Věc, která mě opravdu rozčiluje, je, že během let jsem prohrál spoustu peněz sázením na koňské dostihy, zvláště letos, rozhodně víc, než jsem vyhrál lol. Teď konečně získám dva dobré vítěze v řadě a peníze jsou zabaveny. Nemůžu uvěřit, že to ve mně vyvolává chuť skončit nadobro.




Myslí si někdo, že mám šanci získat své výhry? Přemýšlím o soudu pro drobné nároky?




Řekli mi, abych udělal interní stížnost, která se vrátila se stejnou věcí. A teď říkají, že použít eCOGRA? Co mám dělat :(


Automaticky přeloženo:
harrycalvert
před 2 měsíci

Dobrý den, přečetl jsem si celou Vaši situaci a začnu tím, že je mi líto, že jste v ní a sportovním sázením se bohužel nezabýváme, nemáme na to odborníky.

Když čtu důvod, který kasino uvedlo pro neplatnost výher, nutí mě to přemýšlet, že mohou mít podezření na problém s více účty. Ale zeptám se vás, co přesně je zmíněno v bodech zmíněných kasinem?

Každopádně bych určitě zkusil eCOGRA, pokud si myslíš, že jsi nic nezlomil, protože by to mohlo mít nějaký dopad. Pokud máte chuť jít cestou právníka, nepřekvapilo by mě, kdybyste byli přesvědčeni, že jste neudělali nic špatného, ale zase vás to bude pravděpodobně něco stát.

Takže to bych udělal pro začátek a uvidím, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Ahoj omlouvám se za pomalou odpověď! Abych byl upřímný, ztratil jsem v tom víru, ale teď to zkusím znovu, mám trochu volného času, abych s tím bojoval.

Děkuji za pomoc!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Právě jsem si uvědomil, že ses ptal, co řekli, že je rozbité.

zde jsou podmínky, o kterých řekli, že jde o problém:



16.1 Nebudeme tolerovat žádné podvodné aktivity nebo podvádění. Pokud na základě našeho přiměřeného uvážení uvážíme, že jste: (1) nečestně manipulovali se Službami nebo z nás nebo ze Služeb získali nespravedlivou výhodu; nebo (2) se pokusili ošidit nás nebo jakéhokoli jiného zákazníka nebo právnickou osobu, vyhrazujeme si právo pozastavit a/nebo uzavřít váš účet s zadržením jakékoli nebo všech výher a sdílet informace (spolu s vaší identitou) s policií a dalšími příslušnými orgány. Neúplný seznam toho, co považujeme za podvodnou činnost nebo podvádění, je uveden níže:

podvody s identitou;

platební podvod;

praní špinavých peněz;

financování třetí stranou;

padělání;

použití odcizených nebo podvodných platebních údajů;

tajné dohody s jinými osobami;

využití softwaru k získání výhody;

odhazování třísek;

zneužívání mezer v našem softwaru a funkčnosti;

sázení na pevné sportovní události; nebo

zasvěcené informace.



16.5 Pokud důvodně usoudíme, že mohla nebo pravděpodobně nastane některá z událostí uvedených v oddílech 16.1 až 16.4 výše, vyhrazujeme si právo:

uzavřít nebo pozastavit svůj účet; a/nebo

zadržet a/nebo si ponechat veškeré částky, které by vám jinak byly vyplaceny nebo splatné (včetně, bez omezení, jakýchkoli výher nebo bonusových částek).



„ / nebo zavést trvalý zákaz používání Služeb z následujících důvodů:

19.2.1 my, jednáme v dobré víře, máme důvod se domnívat, že porušujete podstatné ustanovení těchto smluvních podmínek, mimo jiné včetně oddílu 7 (způsobilost) ve vztahu k hazardním hrám nezletilým a používání služeb v porušení zákonů země, ve které se nacházíte, a oddílu 16 (Podvody a podvádění);

19.2.2 zjistíme, že jste použili nebo se pokusili používat Služby pro účely podvodu, tajné dohody nebo nezákonné či nevhodné činnosti;

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jediné, co mě napadá, je, že jsem řekl, že musím změnit adresu, oni si myslí, že se chovám nějak podvodně lol

Automaticky přeloženo:
harrycalvert
před týdnem

Hmm, už je to dlouho, co jsme o tom mluvili. Takže jste ještě nebyli na eCOGRA se svým případem, že?

Pokud se rozhodnete jít jedním směrem, určitě mi dejte vědět, jak se vaše situace vyvíjí.

Vidím, že jste se mnou sdíleli nějaké věci, ale jak už to tak bývá, je to docela obecné. Takže nevím, co si kasino myslí, že by mohl být problém.

Když mluvíte o změně adresy, stihli jste to, nebo ne? Nemyslím si, že by pro ně měl být problém vzít si vaše peníze.

Počkám na další vývoj.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky