https://casino.guru/gamba-casino-player-s-account-has-been-closed-and
Rád bych se zde v tomto případě vyjádřil jménem hráče, protože nezná právní terminologii a je v krajní nevýhodě, nerozumí právním pojmům a domnívám se, že tato bariéra způsobuje špatnou komunikaci mezi ním a operátor, u kterého se operátor domnívá, že se je snaží oklamat, ale není tomu tak a rád bych to pomohl vyřešit co nejsmírnějším způsobem, protože pracuji jak s operátorem jako partnerem, tak s hráčem jako můj přítel tak trochu dobře rozumím omezením mezi účastníky sporu
https://casino.guru/gamba-casino-player-s-account-has-been-closed-and
I would like to interject here in this case on behalf of the player because he is unfamiliar with legal terminology, and he is at a extreme disadvantage, not being able to comprehend legal terms, and I think that this barrier is causing miscommunication between him and the operator where the operator believes he is trying to deceive them however, this is just not the case and I would like to work helping resolve this in the most amicable way possible being that I work with both the operator as a partner and with the player as my friend so I kind of have a good understanding of the limitations between the dispute participants