FórumDiskuze stížnostíRolletto nehraje míč

Rolletto nehraje míč

před měsícem od Joet9898
|
1032 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před měsícem

Dobrý den, prosím pokud možno o radu

Před 2 týdny jsem si otevřel účet Rolletto, ten samý den jsem si nechal ověřit svou totožnost a doklad o své kartě, kterou jsem vložil, to bylo v pořádku, takže jsem začal hrát na místě sázet koně a psi se dařilo dobře a pak v noci začal hrát automaty udělali velmi dobře, pak se pokusili vybrat 2 000 £, dvakrát to bylo zamítnuto, poslali mi e-mail, že chtějí video doklad totožnosti Držím svůj pas a kus papíru se seznamem stránky, mé jméno a datum atd. Poslal jsem jim to dvakrát divně vzhledem k tomu můj účet je plně ověřen, teď mi nikdo neodpověděl, že je vše hotovo, takže jsem pokračoval v hraní na webu a dařilo se mi velmi dobře, vyhrával jsem sázky na fotbal a tenis a vyhrával více na automatech, teď jsem jim několikrát poslal e-mail řekni, musím počkat, video se kontroluje, ale bylo to před 2 týdny a stále odpovídají stejnou odpověď, teď mám 7000 eur na účtu be, zdá se, že se snaží všechno, aby mi nezaplatili použil některý z jejich bonusů c, takže k ničemu takovému nejsem vázán, žádné rady, co bych měl dělat dál, a obávám se, že si budu myslet, že své peníze nedostanu

Automaticky přeloženo:
Joet9898
před měsícem

Ahoj má někdo nějakou radu nebo byl v této situaci již dříve děkuji

Automaticky přeloženo:
Joet9898
před měsícem

Není nic neobvyklého, že se kasino ptá na nějaké další informace, abych vám řekl pravdu.

Určitě chápu, že máte pocit, že se vám snaží vyhnout placení, ale doufám, že syn vaše poskytnuté video schválí a vy si své výhry vyberete.

Už máte o tom všem nějaké novinky?

Viděl jsem, že jste podali stížnost a náš tým na ní již začal pracovat, takže jste jistě v dobrých rukou. Buďte trochu trpěliví a doufejme, že brzy budeme schopni postoupit vpřed.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslal jsem jim e-mail znovu před 3 dny a stále žádná odpověď. Chápu to o ověření a musí to udělat, ale když jsem otevřel účet, vše bylo ověřeno, pak požadují video, což je v pořádku, ale už jsou to 2 týdny, co měli video a stále se nic neudělalo, neměl jsem od nich žádný kontakt, určitě je to na dlouho

Automaticky přeloženo:
Joet9898
před měsícem

Je to opravdu dlouhé, to máš pravdu. Jen doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen komunikovat s kasinem, aby mohli vysvětlit celé toto zpoždění.

Zkuste být trpělivý, prosím, i když vím, že to není snadné a jste frustrovaní, že nemáte žádné odpovědi.

Budu vám držet palce a budu čekat na aktualizace týkající se vašeho případu.🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, dnes ráno jsem od nich konečně dostal e-mail, že moje video bylo konečně ověřeno Nyní jsem požádal o stažení, doufejme, že to proběhne v pořádku bez problémů, budu to aktualizovat zde, až ho obdržím

Automaticky přeloženo:
Joet9898
před měsícem

Skvělé, že to schválili. Jak dlouho jim to přesně trvalo?

Prosím, aktualizujte nás, kdykoli dostanete peníze; ano, počkáme zde na dobré zprávy.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

joe, mám stejný problém, musel jsi mluvit o svém videu?

Automaticky přeloženo:
Lottiepat19
před měsícem

Omlouváme se za problém. Podařilo se vám však ověřit váš účet?

Také kdykoli odpovídáte nějakému jinému uživateli, můžete použít tlačítko "odpovědět" a tento uživatel bude upozorněn na váš příspěvek.😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Byl jsem zřejmě ověřen, ale nyní požádali o video a zdá se, že skákám přes obruče. Trpím úzkostí a opravdu to spouští.

Automaticky přeloženo:
Lottiepat19
před měsícem

Ahoj ano, musel jsem promluvit a říct, co bylo na papíře, které držíte před kamerou, v tuto chvíli jsem se obával, protože můj účet byl již ověřen a navíc jsem vyhrál hodně, ale nakonec to video ověřili po 2 týdnech a včera mi poslal e-mail, aby řekl, že video je v pořádku, a nyní mohu požádat o stažení, což jsem udělal včera pomocí služby Sepa a dnes ráno to bylo na mém bankovním účtu, takže jsem znovu prožil, ale pokud jim poskytnete to, o co žádají, pak doufám mělo by to být v pohodě

Automaticky přeloženo:
Joet9898
před měsícem

Mám na svém kontě 6000, vložil jsem přes 3 tisíce a mám strach. Jsem plně ověřen a dnes ráno jsem poslal video. Také jste poslali video více než jednou a jsem rád, že jste dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jen aktualizace mého příspěvku, ověření videa trvalo 2 týdny Požádal jsem o výběr včera a dnes ráno to dorazilo na můj bankovní účet, takže se vše zdá být v pořádku, teď jsem požádal o další výběr, takže doufám, že to zítra zasáhne moji banku ano trvalo to dlouho, ale nakonec je vše v pořádku

Automaticky přeloženo:
Lottiepat19
před měsícem

Měl jsem 8000 ve svém a byl jsem stejný jako vy, velmi jsem se obával, že jsem byl plně ověřen, když jsem se pokusil odvolat, stále to odmítali, pak požádali o video a několik dní nedostali žádnou odpověď, takže moje úzkost přerostla přes střechu, proto jsem kontaktováni zde Několikrát jsem jim poslal e-mail kvůli aktualizaci a oni stále říkali, že na tom pracují. Video jsem poslal dvakrát, aby video 1000% dostali, takže čekali 2 týdny, než mi nakonec odpověděli během 2 týdnů, co jsem stále hrál na webu jsem si jistý, že budete v pořádku, jen ověření videa zabere hodně času vzhledem k tomu, kdy poprvé ověřujete svůj účet, což trvá minuty, jak víte

Automaticky přeloženo:
Joet9898
před měsícem

Nechci teď moc sázet pro případ, že bych vyhrál.

Automaticky přeloženo:
Lottiepat19
před měsícem

To je pochopitelné, kdy jste poslali video a poslali jste ho na kyc@Rolletto, možná ho pošlete znovu, samozřejmě s dnešním datem na papíře, jen pro jistotu a zeptejte se, zda lze tento proces provést co nejdříve, prosím, jak jsem řekl byl na stejné lodi jako ty a měl velké obavy, ale když mi dnes ráno přišly peníze na účet, tak jsem si to znovu prožil

Automaticky přeloženo:
Joet9898
před měsícem

Pokud jde o psy a koně, je to min. počet 3, což znamená, že jsem také dal výšky na jednu nebo dvě

Automaticky přeloženo:
Joet9898
před měsícem

Pořád s nimi sázíte?

Automaticky přeloženo:
Lottiepat19
před měsícem

Tím tbh si nejsem jistý

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Byl jsem zřejmě ověřen, ale nyní požádali o video a zdá se, že skákám přes obruče. Trpím úzkostí a opravdu to spouští.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jde vlastně o dodatečné ověření, jak tomu říkáme, a vždy je nejlepší spolupracovat s kasinem.

Máte pro nás nyní nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky