zpočátku uloženo přibližně 500 EUR. Jako vždy jsem si dobře vědom procesu, chtěl jsem předložit dokumenty kyc co nejdříve. Ve kterém jsem předložil řidičský průkaz, občanský průkaz, pas, bankovní výpisy, účet za energie a také snímky obrazovky mého bankovního účtu s číslem IBAN. Vydělal jsem své prostředky až na 1200, takže zisk 700.
čekal celých 72 hodin a kontaktovali svůj online chat, ve kterém schválili dokumenty na počkání! Skvělý! Poté mi bylo řečeno, že můj účet je plně ověřen a zpracoval jsem 2 výběry.
oba byly poté odmítnuty, se 4 konfliktními e-maily pro každý výběr, které byly uvedeny v každém samostatném e-mailu, můj výběr byl zrušen, protože můj účet není ověřen, zrušen, protože byl zpět na jiný způsob platby (nebyl, byl proveden přes stejný iban bankovním převodem), jiný uvedl, že mohu provést pouze jeden výběr najednou, a další uvedl, že jsem nesplnil bonusové podmínky (nikdy jsem neměl ani nevyužil bonus!)
Znovu jsem je kontaktoval a bylo mi řečeno, že můj účet potřebuje další ověření, fotku, na které držím pas. Toto bylo ověřeno do 2 dnů a další výběr za 500 byl proveden 11. prosince. Podle tamních podmínek, pokud to zní, mají čas do 17:00 tohoto večera a uplyne 72 hodin. Kontaktoval jsem je a řekl jsem, že můj účet je ověřený a čeká se na výběr. Ztratil jsem důvěru, že se to stane, a jen čekám, až se objeví další výmluva. Všechny e-maily, protokoly chatu atd. byly uloženy. Stručně řečeno, jsou to téměř 3 týdny a stále jsem neměl úspěšný výběr, i když nyní uvádějí, že můj účet je plně ověřen.
initially deposited around €500. As always as I am well aware of the process I wanted to submit the kyc documents as early as possible. In which I submitted driving license, ID card, passport, bank statements, a utility bill, as well as screen shots of my bank account showing the IBAN. I built my funds up to 1200 so 700 profit.
waited the full 72 hours and the contacted their online chat in which they approved the documents while I waited! Great! I was then told my account was full verified and I processed 2 withdrawals.
both were then rejected, with 4 conflicting emails for each withdrawal that stated on each separate email, my withdrawal was cancelled as my account isn’t verified, cancelled because it was back to a different payment method (it wasn’t, it was done via the same iban via bank transfer), another stated I can only do one withdrawal at a time and another stating I had not met the bonus terms (never had or used a bonus!)
I contacted them again and was told my account needs further verification, a photo of me holding up my passport. This was verified within 2 days, and another withdrawal for 500 was made on 11th December. As per there terms, as long as it sounds, they have until 5pm this evening and the 72 hours will be up. I contacted them and said my account is verified and my withdrawal pending. I have lost confidence this will happen and I am just waiting for the next excuse to appear. All the emails, chat logs etc have been saved. In short it’s been 3 weeks nearly and I’ve yet still to have a successful withdrawal, even though they now state my account is fully verified.