FórumDiskuze stížnostíProblém s vysazením Lapilandrů

Problém s vysazením Lapilandrů

před 2 roky od cws86
|
3378 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

zpočátku uloženo přibližně 500 EUR. Jako vždy jsem si dobře vědom procesu, chtěl jsem předložit dokumenty kyc co nejdříve. Ve kterém jsem předložil řidičský průkaz, občanský průkaz, pas, bankovní výpisy, účet za energie a také snímky obrazovky mého bankovního účtu s číslem IBAN. Vydělal jsem své prostředky až na 1200, takže zisk 700.


čekal celých 72 hodin a kontaktovali svůj online chat, ve kterém schválili dokumenty na počkání! Skvělý! Poté mi bylo řečeno, že můj účet je plně ověřen a zpracoval jsem 2 výběry.


oba byly poté odmítnuty, se 4 konfliktními e-maily pro každý výběr, které byly uvedeny v každém samostatném e-mailu, můj výběr byl zrušen, protože můj účet není ověřen, zrušen, protože byl zpět na jiný způsob platby (nebyl, byl proveden přes stejný iban bankovním převodem), jiný uvedl, že mohu provést pouze jeden výběr najednou, a další uvedl, že jsem nesplnil bonusové podmínky (nikdy jsem neměl ani nevyužil bonus!)


Znovu jsem je kontaktoval a bylo mi řečeno, že můj účet potřebuje další ověření, fotku, na které držím pas. Toto bylo ověřeno do 2 dnů a další výběr za 500 byl proveden 11. prosince. Podle tamních podmínek, pokud to zní, mají čas do 17:00 tohoto večera a uplyne 72 hodin. Kontaktoval jsem je a řekl jsem, že můj účet je ověřený a čeká se na výběr. Ztratil jsem důvěru, že se to stane, a jen čekám, až se objeví další výmluva. Všechny e-maily, protokoly chatu atd. byly uloženy. Stručně řečeno, jsou to téměř 3 týdny a stále jsem neměl úspěšný výběr, i když nyní uvádějí, že můj účet je plně ověřen.

Automaticky přeloženo:
cws86
před 2 roky

Spíš mi to zatím zní jako nedostatek profesionality než jako podvod. Každopádně hrajete v kasinu, které má podle našich testů a recenzí špatnou pověst, takže mě váš případ tolik nepřekvapuje.

Řekl bych, že vyčkejte, ujistěte se, že o své výhry nepřijdete tím, že je budete hrát, a čas od času si připomeňte podporu kasina.

Dobrá věc je, že kasino má licenci na Maltě, takže stále máte orgán, kterému si můžete stěžovat v případě, že všechno ostatní selže.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, dostali jste své peníze

mám stejný problém

záloha kolem 1600

a moje výhra je 2400

celkem 4000 €

dal jsem jim 24 hodin a pak budu kontaktovat mgn

Automaticky přeloženo:
adoui85el
před 2 roky

Dobrý den, laskavá připomínka - použijte prosím tlačítko odpovědět, jinak nebude příjemce o vašem příspěvku informován.

Předpokládám, že se na vás stále vztahuje předchozí příspěvek: „Každopádně hrajete v kasinu, které má podle našich testů a recenzí špatnou pověst, takže se vašemu případu tolik nedivím.

Řekl bych, že vyčkejte, ujistěte se, že o své výhry nepřijdete tím, že je budete hrát, a čas od času si připomeňte podporu kasina.

Dobrá věc je, že kasino má licenci na Maltě, takže stále máte orgán, kterému si můžete stěžovat v případě, že všechno ostatní selže."

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky