Nazdárek,
spravedlivě řečeno, pokaždé, když podpora kasina nemůže skutečně podpořit hráče dostatečnými nebo lepšími užitečnými informacemi, je velmi těžké uhodnout, co se mohlo s výplatou pokazit.
Nechci vás dále zdržovat, takže mi dovolte otázku: jste obeznámeni s tím, jak podporujeme hráče v takových nepříjemných situacích? Mluvím o funkci reklamace.
I když je třeba mít na paměti některé kroky a řekněme pravidla, je to obecně docela jednoduchý proces.
Odešlete svou vlastní stížnost uvedením každého souvisejícího detailu, abyste našim specialistům pomohli porozumět situaci jako celku. Po kontrole vám bude přidělen specialista, který vám pomůže.
To zní dobře?
Začněte kliknutím na tento zelený odkaz 👈
Stále mě zajímá, zda máte nějaké myšlenky na důvod odmítnutí. 🤔
Hey there,
fairly to say, every time casino support can't actually support the player with sufficient or better helpful information, it's super hard to guess what may have gone wrong with the payout.
I do not want to delay you further, so allow me a question: are you familiar with the way we support players in such uneasy situations? I'm talking about the complaint feature.
Even though there are some steps and, let's say, rules you need to keep in mind, it's quite a simple process in general.
Submit your own complaint by specifying each related detail to help our specialists understand the situation as a whole. Once reviewed, a specialist will be assigned to help you out.
Sounds good?
Follow this green link to start 👈
I'm still wondering whether you have any thoughts about the rejection reason. 🤔
Automaticky přeloženo: