FórumDiskuze stížnostíPrimeCasino Žádný chat zákaznické podpory od dvou dnů

PrimeCasino Žádný chat zákaznické podpory od dvou dnů

před rokem od andreahmed
|
1429 zobrazení 2 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj,

Pokusil jsem se je kontaktovat pomocí jejich e-mailu podpory bez odpovědi a vložil jsem více než 7 000 EUR a vyhrávám 12 200 a nezačali KYC ani neodpovídají v chatu. Použil jsem vaši radu na webu, že tento web je autentický a bezpečný. Ale teď je mi z toho chování opravdu smutno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

prosím o pomoc, chci se stáhnout a vůbec neodpovídají. Podal jsem stížnost, stále se prověřuje.


To je příliš mnoho stresu, protože jsem utratil 8 000 a stahuji jen málo, jak to je.

Automaticky přeloženo:
andreahmed
před rokem

Snažte se udržet rovnováhu nedotčenou. Tento proces za vás bohužel nemůžeme urychlit. Proto teď musíš být silný. Povolujeme kasinům celých 14 dní na dokončení KYC a odeslání výhry jejímu majiteli, proto prosím udělejte všechny nezbytné kroky, abyste se vyhnuli hraní!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky