FórumDiskuze stížnostíPowbet nepřijme můj požadavek na výběr. 2 týdny mi dává výmluvy.

Powbet nepřijme můj požadavek na výběr. 2 týdny mi dává výmluvy.

před měsícem od joselutj94
|
567 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Dobrý večer, píšu na toto fórum, protože jsem před pár lety viděl podobné vlákno od kolegy, ve kterém také hlásil, že mu tato sázková kancelář neplatí, a po odvolání zde nakonec provedli účinný výběr.


Před dvěma týdny jsem od této sázkové kanceláře požádal o výběr 300 eur, a když jsem je poprvé kontaktoval, řekli mi, že přijetí žádosti trvalo přibližně 3 dny.

Po těchto 3 dnech je kontaktuji každé dva dny, abych se dozvěděl o žádosti o výběr, a dostávám pouze výmluvy a zpoždění z jejich strany kvůli neprovedení platby.


Hledal jsem na internetu a tato sázková kancelář má mnoho negativních recenzí ohledně plateb, a pokud na ně opravdu netlačíte, nevěnují vám pozornost.


Proto sem chodím, abych zjistil, jestli se dá tento problém vyřešit a dostanu peníze na účet, protože je nutně potřebuji a tito lidé nehodlají jen tak nic platit.


Doufám, že mi pomůžete.


vše nejlepší

Automaticky přeloženo:
joselutj94
před měsícem

Aktualizuji vlákno.


Po 14 dnech od žádosti o výběr sami výběr zrušili a peníze mám zpět na svém účtu.


Co lze proti těmto neprezentovatelným lidem dělat?

Automaticky přeloženo:
joselutj94
před měsícem

Ahoj,

Musí to být podle mě hodně těžké vydržet. Osobně bych doufal, že podpůrný personál kasina nabídne alespoň nějaké vysvětlení. Jiná věc je, proč ověřování trvalo tak dlouho; mohly by spolu tyto dvě eventuality souviset? Dostali jste někdy vysvětlení, proč se tyto nepříjemné věci dějí?

No, můžete rovnou podat bezplatnou stížnost, stačí použít tento odkaz 👈 Rád vám zodpovím jakékoli dotazy, ale pro účely fóra bych ocenil další informace, abych trochu lépe porozuměl vaší současné situaci .

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Toto je poprvé, co jsem u nich požádal o výběr prostředků, protože účet byl otevřen den před první žádostí o výběr.

Prostě pokaždé, když jsem se je pokusil kontaktovat, dali mi výmluvy a odrazili mě.

Automaticky přeloženo:
joselutj94
před měsícem

Proto byste měli navrhnout stížnost, kde by se vám náš tým pokusil pomoci, pokud si nevíte rady a stále dostáváte stejnou odpověď. Pokud se k tomu uchýlíte, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky