FórumDiskuze stížnostíPokerStars bezdůvodně zablokovala můj účet

PokerStars bezdůvodně zablokovala můj účet

před 6 měsíci od Cabecha19
|
1702 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

V červnu tohoto roku jsem se rozhodl znovu použít svůj účet na PokerStars, zaregistrovaný před lety, s úmyslem hrát v jejich kasinu. Můj nápad byl hrát BlackJack, což je hra, kterou mám rád. Udělal jsem několik vkladů, první ve výši 1000 USD, další ve výši 200 USD a další ve výši 628.


17. června jsem byl požádán o ověření účtu zasláním dokumentů, což jsem okamžitě učinil. Dokonce mě požádali o screenshoty používaných metod vkladu, které jsem také poslal, což dokazuje, že mám plně ověřené účty na Skrill i Neteller. Byli schváleni a odemkli účet, který byl omezen, dokud jsem neposlal dokumentaci.


Protože mi potvrdili, že je vše v pořádku, provedl jsem několik dalších vkladů v celkové výši asi 15 tisíc USD.


Měl jsem velmi dobrou sérii a podařilo se mi v té době nashromáždit spoustu peněz na mém účtu a požádal jsem o výběr 20 tisíc USD. Tam začal můj problém, protože mi poprvé omezili výběry a vklady, dokud jsem znovu neposlal dokumenty (požadovali pouze nový aktualizovaný účet za energie pro mou adresu, protože řekli, že již mají moje ID a bylo schváleno).


Nejneobvyklejší je, že omluva byla, že "kvůli množství výběrů, které jsem prováděl ze svého účtu" mě omezovali ve vyšetřování, když jsem prováděl pouze vklady a byl to můj první výběr. Poslal jsem všechny požadované dokumenty a od té doby mi úplně zablokovali účet a jejich odpověď na mé emaily je vždy taková, že to prošetřují a nemohou mi sdělit podrobnosti, že až bude vyšetřování ukončeno, budou mě kontaktovat.


Od srpna mám zablokovaný účet a prostředky. Jelikož se nemohu dostat ke svému účtu, nepamatuji si přesnou částku, kterou jsem na něm měl, ale bylo to kolem 97 tisíc USD.


Posílám e-maily často a odpověď, kterou dostávám, je vždy stejná. Nikdy mi nedali ani nejmenší vysvětlení, v čem je problém. Vyhověl jsem odeslání všeho, co požadovali. Požaduji, aby mi umožnili vybrat mé prostředky, ačkoli by také měli zcela odblokovat můj účet, protože neexistuje jediný důvod, proč si blokaci ponechat. Nikdy jsem neudělal nic špatného a pokoj mě jen zablokoval, protože jsem chtěl provést svůj první výběr.

Automaticky přeloženo:
Cabecha19
před 6 měsíci

Také jsem měl pár zvláštních setkání s PokerStars. I když je vaší primární hrou Blackjack, může být užitečné upozornit na vaše obavy na tomto velkém pokerovém fóru:

Sdílejte co nejvíce snímků obrazovky a důkazů. Na tomto fóru je několik ambasadorů a doufejme, že jeden z nich si toho všimne.

Příspěvek od zencity Upravil Radka
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
zencity
před 6 měsíci

Mějte prosím na paměti, že není dovoleno zveřejňovat odkazy vedoucí mimo naši rozšířenou webovou stránku, pokud to není nutné nebo to nemůže pomoci uživatelům. Konkrétně odkazy na jiná fóra nejsou vítány. 🙂

Tohle je fórum, ne?

Existují určité podmínky, které vás žádám, abyste se řídili:

https://casino.guru/terms-and-conditions

Vážíme si vaší spolupráce

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Omlouvám se za nedopatření. Jednoduše jsem se snažil pomáhat na základě mých zkušeností v pokeru a neměl jsem žádné postranní úmysly. Nechme naše diskuse omezené na toto fórum. Díky za upozornění! :)

Automaticky přeloženo:
Cabecha19
před 6 měsíci

Ahoj.

Jsem rád, že se vám podařilo najít naše fórum. Ještě důležitější je, že jste také podal stížnost, na tom záleží nejvíce. V takových případech obvykle potřebujeme, aby kasino reagovalo a celou situaci plně vysvětlilo. Myslím, že jste byl příliš trpělivý a je čas získat nějaké odpovědi. Chcete-li toho dosáhnout, navštivte prosím znovu svou stížnost ( použijte tento odkaz ) a odpovězte na další otázky, které musíme objasnit, abychom mohli pokračovat.

Opravdu doufám, že náš specializovaný tým pro stížnosti problém najde, protože mám pocit, že ani vy nevíte, co se zdá být špatně, že?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Omlouvám se za nedopatření. Jednoduše jsem se snažil pomáhat na základě mých zkušeností v pokeru a neměl jsem žádné postranní úmysly. Nechme naše diskuse omezené na toto fórum. Díky za upozornění! :)

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To se stává 🙂 , nebojte se.

Možná by vás zajímalo, že Casino Guru vytvořilo projekt s názvem Resolution Center , jehož prostřednictvím náš specializovaný tým pro stížnosti pomáhá hráčům zdarma.

Podívejte se sem:https://casino.guru/complaints/all

😉


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji mnohokrát za váš zájem. Pravdou je, že jsem v místnosti vyzkoušel všechno, než jsem hledal pomoc zvenčí. Ale ani nereagují na mé poslední e-maily. Už mi ani neposílají copy paste, že je případ na kontrole a že mě budou kontaktovat. Vždycky jsem měl v ten pokoj důvěru. Jsem velmi překvapená z toho všeho, co se mi děje. Pak jsem našel toto fórum a začal číst, co se stalo jiným lidem a že v několika případech bylo dosaženo řešení. Doufám, že se to stane i se mnou.

Automaticky přeloženo:
Cabecha19
před 6 měsíci

Chápu, většinou se člověk asi nejdřív snaží vše vyřešit sám a pak když už neví jak dál, požádá o pomoc. Je dobře, že jste nás našli, protože se vám pokusíme pomoci.

Rozhodně však není pohodlné, když vám kasino neodpovídá a vy nevíte, kde jste. Pevně věřím, že se nám tento případ podaří vyřešit a že vše nakonec dobře dopadne. Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte nás aktualizovat ve své stížnosti a klidně je zveřejněte zde na fóru. Zatím musíme počkat a uvidíme, kam se náš tým dostane s vašimi informacemi. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Aktualizuji vlákno: místnost neodemkla můj účet, ale vrátila všechny mé prostředky. Velmi děkuji této komunitě.

Automaticky přeloženo:
Cabecha19
před 4 měsíci

Jsem rád, že to nakonec takhle dopadlo. Je jistě příjemné, když dostanete své prostředky zpět, ale pokud je váš účet uzavřen, možná si v budoucnu ušetříte další starosti a můžete si vybrat jiné kasino.

Ať tak či onak, jsem rád, že jsme vám mohli pomoci a jste spokojeni. Přeji vám hodně štěstí při dalším výběru kasina a ať se vám daří. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Založil jsem si účet v tomto kasinu poprvé, vložil a hned tam a tam byl můj účet smazán a mé peníze okradeny!! žádají o ověření, ale stránka nikdy nenahraje soubory, při každém pokusu odešle chybu a přestali odpovídat na mé e-maily, CO JE NA TOMTO KASINU ŠPATNĚ?! neděláte to jen to, že je to doslova okrádání!!! V TOMTO MÍSTĚ CHCI JEN SVŮJ VKLAD ZPĚT!!!!

Automaticky přeloženo:
angieccee
před 2 týdny

Ahoj, omlouvám se za situaci, ve které se nacházíte. Dovolte mi, abych vám položil několik otázek. Řeklo vám kasino, proč vám zablokovalo účet? Kontaktovali jste také podporu, když jste nemohli nahrát dokumenty pro ověření a oni vám odpověděli nebo vás prostě začali ignorovat?

Myslím, že toto vlákno vám bude připadat informativní, takže se zkuste podívat: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

chtějí dokumenty, které nemohu poskytnout, protože z nějakého důvodu jejich kasino uvedlo na můj účet jméno, které není moje, to vše a nemohou mi vrátit peníze? je to směšné

Automaticky přeloženo:
angieccee
před 2 týdny

Jaké dokumenty kasino požaduje, které nemůžete poskytnout? Chápu to správně, že váš účet má jiné jméno než váš vlastní? Ptali jste se, zda je možné něco udělat, abyste to napravili?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

když jsem se zaregistroval, chtělo to POUZE mé datum narození uživatelské jméno a heslo, nevím, proč se moje jméno objevilo jako moje maminky, zemřela před měsíci, ať odpočívá v pokoji a žádají mě o směšné papíry, které NEMÁM, PROTOŽE ONA NENECHALI TEN PAPÍR, KTERÝ ŽÁDAJÍ!!!! Poslal jsem všechny ostatní dokumenty, dokonce požádali o úmrtní list mé maminky, POSLAL JSEM TO!!! žádají o tento papír moje máma žádné nezanechala, nečekaně prošla!!! co je na těchto kasinech špatného upřímně? to je směšné! oni nechápou, že moje datum narození je MOJE DATUM NAROZENÍ, ne moje maminky!!! Přísahám, že to všechno dělají schválně A JIŽ MŮJ ÚČET SMAZALI NEVÍM PROČ, takže si myslím, že se změnou jména nemůžu nic udělat?

proč je tak těžké vrátit vám peníze za peníze, poslali jste je zpět, odkud přišly, to je ono! nemusí dělat tolik problémů! a neměli by prostě zavřít váš účet po vkladu , který NENÍ SPRÁVNÝ!

Automaticky přeloženo:
angieccee
před 2 týdny

Přijde mi tedy naprosto zvláštní, pokud jste kromě data narození nezadali žádné další osobní údaje. Jak to popisujete, vypadá to, jako by váš účet přiřadil vaší matce. Měla tam také účet?

Nemyslím si však, že je to správné, protože takové věci byste měli zadávat ručně, abyste pak mohli ověřit pomocí svých dokumentů a ne cizích.

Byl tedy správný krok podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Všechny tyto informace samozřejmě nezapomeňte uvést Kristině, která má váš případ aktuálně na starosti.

Myslel jsem si, že by to nemělo být moc těžké, ale protože jsi kromě data narození neměl na účtu nic, jsem zvědavý, jak to dopadne.

Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

ahoj, vím, že je to velmi zvláštní, všechna kasina, ve kterých jsem u vás hrál, zadejte své jméno. Nechápu, proč by to automaticky nastavilo někoho jiného? Myslím, že moje máma u nich neměla žádné účty, jen nevím, co se stalo nebo proč mi uzavřeli účet hned po vkladu... děkuji za pomoc!

Automaticky přeloženo:
angieccee
před 2 týdny

Odeslání stížnosti bylo to nejlepší, co jste mohli udělat, a jsem více než přesvědčen, že po skončení prvotního sběru informací bude kasino požádáno, aby vysvětlilo své kroky.

Dříve nebo později budeme moci odložit spekulace a soustředit se na konkrétnější informace.

Zkuste vydržet, tým na tom pracuje.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Nepodali žádné vysvětlení, proč vůbec uzavřeli účet. Děkuji za pomoc.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky