Poté, co jsem prošel očekávaným zpožděním při kontrole dokumentace, jsem měl nárok na výběr výher. Po několika e-mailech tam a zpět byl můj výběr zamítnut kvůli problému s IP. Kasino tvrdí, že moje IP odeslala ping ze 4 různých států a žádný z nich nebyl státem mého bydliště. Nemám žádný VPN maskovací software. Kasino „milosrdně" vrátilo peníze na můj účet, kde pravděpodobně nebudu moci vybírat ani v budoucnu.
Nejsem si jistý, zda v tomto bodě mohu udělat mnoho, kromě toho, že upozorním ostatní a navrhnu, abyste hráli jiné kasino.
After going through the expected delay in documentation review I was eligible to withdraw winnings. After a few back and forth emails my withdrawal was declined due to an IP issue. The casino claims my IP was pinging from 4 different states and none of them my residence state. I don’t have any VPN masking software. The casino "graciously " returned the money to my account where I presumably can’t cash out in the future either.
Not sure there is much I can do at this point besides make others aware and suggest your play a different casino.