FórumDiskuze stížnostíPlay Croco Withdrawal Issue

Play Croco Withdrawal Issue

před 2 roky od timwilson919
|
3113 zobrazení 4 odpovědi |
|
před 2 roky

Poté, co jsem prošel očekávaným zpožděním při kontrole dokumentace, jsem měl nárok na výběr výher. Po několika e-mailech tam a zpět byl můj výběr zamítnut kvůli problému s IP. Kasino tvrdí, že moje IP odeslala ping ze 4 různých států a žádný z nich nebyl státem mého bydliště. Nemám žádný VPN maskovací software. Kasino „milosrdně" vrátilo peníze na můj účet, kde pravděpodobně nebudu moci vybírat ani v budoucnu.


Nejsem si jistý, zda v tomto bodě mohu udělat mnoho, kromě toho, že upozorním ostatní a navrhnu, abyste hráli jiné kasino.

Automaticky přeloženo:
timwilson919
před 2 roky

Dobrý den, protože toto kasino nefunguje vůbec pod licencí, může být zbytečné se vás ptát, ale zajímalo by mě: Poskytli vám nějaký důkaz?

Pokud máte pocit, že by se vám mohlo hodit pomoci, můžete odeslat stížnost zde .

Možná to pro vás prošetříme.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
timwilson919
před 2 roky

Nezáleží na tom, jakou IP adresu máte, pokud jste byli schopni ověřit svůj účet pomocí dokladu o adrese. Nedivím se, že jste zde již podal stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino mi vyplatilo výhru. Děkuji za podporu.

Automaticky přeloženo:
timwilson919
před 2 roky

Ahoj,

rád to slyším. Nevadilo by vám také aktualizovat vaši stížnost?

Můžete tak učinit zde:

https://casino.guru/playcroco-casino-player-s-withdrawal-request-has-been

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky