Ahoj,
Včera jsem podal stížnost na online kasino Platincasino.
Moje stížnost se týká skutečnosti, že jsem provedl vklad u Platincasina, ale Platincasino mi ho nepřipsal.
Částka vkladu 100 EUR byla odepsána z mého bankovního účtu a přijata poskytovatelem plateb, ale (jak bylo uvedeno) nebyla připsána na Platincasino.
Celé hodiny se nic nedělo a moje vklady v Platincasinu „čekaly".
Dnes ráno jsem znovu zkontroloval Platincasino a moje vklady najednou ukazují "Odmítnuto"!
Mých 100 EUR však nebylo připsáno zpět na můj bankovní účet.
Má tady někdo zkušenost s touto situací?
pozdrav
Hello,
Yesterday I filed a complaint against the online casino Platincasino.
My complaint is about the fact that I made a deposit at Platincasino, but it was not credited by Platincasino.
The deposit amount of €100 was debited from my bank account and accepted by the payment provider, but (as mentioned) was not credited to Platincasino.
Nothing happened for hours and my deposits at Platincasino were "pending".
This morning I checked the Platincasino again and now my deposits suddenly show "Rejected"!
However, my €100 were not credited back to my bank account.
Does anyone here have experience with this situation?
greeting
Hallo,
Ich habe gestern eine Beschwerde eingereicht gegen das Online Casino Platincasino.
In meiner Beschwerde geht es darum, dass ich eine Einzahlung bei Platincasino getätigt habe, die aber nicht von Platincasino gutgeschrieben wurde.
Der Einzahlungsbetrag von 100€ wurde von meinem Bankkonto abgebucht und vom Zahlungsanbieter akzeptiert, aber (wie erwähnt) nicht bei Platincasino gutgeschrieben.
Stundenlang passierte gar nichts und bei Platincasino stand meine Einzahlungen auf "Ausstehend".
Heute morgen habe ich nochmal im Platincasino nachgesehen und jetzt steht meine Einzahlungen plötzlich auf "Abgelehnt" !
Meine 100 € wurden aber nicht wieder auf meinem Bankkonto gutgeschrieben.
Hat hier jemand Erfahrung mit dieser Situation ?
Gruß