FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 94)

před 9 měsíci od kirekin
|
125287 zobrazení 2313 odpovědí |
|
1...93 94 95...116
Přidat příspěvek
před měsícem

Nyss mluvila s inspektorátem hazardních her. Řekl jsem vám, že několik švédských společností působí v těchto kasinech jako platební operátor třetí strany. Znělo to, jako by nevěděli, co se děje. Aspoň řekl, že to mám nahlásit. Tyto společnosti nesmějí jednat jako třetí strana bez nezbytných povolení nebo licencí k tomu.

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před měsícem

Toto je odpověď, kterou jsem před několika měsíci obdržel od společnosti Visa, když jsem poukázal na použití nesprávných kódů obchodníků k obcházení blokace kreditní karty

Děkujeme, že jste kontaktovali společnost Visa.

Omlouvám se za případné nepříjemnosti.

Upozorňujeme, že Visa nemá smlouvy s obchodníky nebo držiteli karet. Ty jsou spravovány našimi klientskými bankami a finančními institucemi. Banka, která rekrutuje prodejce ochotné přijímat karty Visa, se nazývá „zřizovatel obchodníků".

Jak víte, pokud máte nějaké sporné prodejní transakce, můžete mít nárok na zpětné zúčtování. Zpětná zúčtování jsou zrušení sporných prodejních transakcí.

Pravidla a předpisy pro zpětné zúčtování Visa se vztahují na všechny kreditní a debetní karty Visa. Jako držitel karty Visa máte právo obrátit se na svou banku a požádat ji o vrácení peněz , pokud zboží a služby zakoupené pomocí vaší debetní nebo kreditní karty nejsou poskytovány tak, jak je uvedeno . To platí i v případě, že obchodník ukončí činnost.

Pokud máte problémy s obchodníkem, dejte vědět bance, která vydala vaši kartu Visa. Zákazníci finančních institucí Visa mají přístup k příslušným pravidlům a předpisům Visa. Mají také přístup k formulářům pro oznámení stížností zákazníků, které by měla finanční instituce používat k dokumentaci a archivaci tohoto typu stížností. Můžete je kontaktovat přímo pomocí adresy nebo telefonního čísla na výpisu z víza nebo na zadní straně karty.

díky za psaní,

filefile

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gez80
před měsícem

Mluvil jsi s nimi po telefonu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, kontaktujte TOPCOM?

Automaticky přeloženo:
staderennais53
před měsícem

Také to prosím potřebujete, pokud nám někdo dal vědět

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
C2D2
před měsícem

Můžete mi to poslat taky?

Automaticky přeloženo:
C2D2
před měsícem

Můžete mi prosím poslat taky plumbs_shelter_0n@icloud.com

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Svar från rankbeasts:


Po vyšetřování zjištěném následujícím se nejedná o naše transakce, protože i ze snímku obrazovky je jasně vidět, že jméno se liší od jména rankbeasts.com s Stripe a měli byste mít na svém e-mailu potvrzení o platbě

kde je to jasně zobrazeno rankbeasts.com / Rankbeasts LTD


Pokud je máte ve svém e-mailu, pak jste nám zaplatili, pokud ne, toto není naše společnost.

Používáme pouze Stripe a Paypal. Máte potvrzení o platbě?

Přiložte je prosím. Všechny účtenky pocházejí ze Stripe nebo Paypal přímo s našimi údaji.



Dem ljuger for dem använder också Mastercard Det är dem .

Upravil Romi před 4 týdny
Důvod: Udělal odkazy pasivní.
Automaticky přeloženo:
Jasmon
před měsícem

Ne, to, co říkají, je pravda. Je to jiná firma na úplně jiné adrese.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právní služby v okolí Bruselu


má někdo představu o tomhle? Mohl by to být Loyaltek (protože sídlí v Bruselu)?

Automaticky přeloženo:
Bibble58
před měsícem

Teď mi poslali ex také používají revolut.


Stojí na jejich transakcích revolut

Rankbeasts.com


Možná si to nechtějí přiznat


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino funguje na základě sublicence Curacao, protože kasino je zde začleněno. Licence Curacao je jako taková neutrální nabídkovou licencí a Švédsko není v rámci této sublicence zakázaným územím. Kasino jako takové jednalo v rámci sublicence, kterou společnost drží.

Kódy MCC, na které odkazujete, nejsou generovány kasinem, je to PSP, kdo může přidělovat kódy MCC jako takové. Rádi bychom objasnili, že na rozdíl od toho, co jste uvedli ve svých e-mailech, kasino nemůže tyto kódy žádným způsobem ovlivnit ani o nich rozhodovat.


Může být skutečně pravda, že za mcc kód je zodpovědná PSP?


Podle právního kontaktu mám plné právo vědět, které PSP kasino používá, pokud jde o obchod do Evropy. Ale může to být opravdu tak jednoduché, že PSP jsou zodpovědní.. protože v tom případě to znamená, že kasino je úplně nevinný??


Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před měsícem

Znamená to ale, že všechna kasina jsou nevinná?


a že odpovědnost leží výhradně na PSP? (Poskytovatel platebních služeb)

Je to správné vnímání?


ale jak kasino dostane zaplaceno, když existuje spousta různých společností, které stojí jako příjemci?

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před měsícem

Dobře. Chápu. Právní pomoc, kterou mám, říká, že se musím dozvědět o PSP, než budu moci pokračovat.


nechci zmiňovat, protože by mohli číst vlákno.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před měsícem

Ahoj, díky. Rozuměl jsem správně, že ti feastingmen/amegagame vrátili, když jsi je kontaktoval přes e-mail jejich stránek, nebo je digikey nefunkční?

Čekal jsem týden na odpověď od amegame bez úspěchu. Jak dlouho vám trvalo odpovědět?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Astropay je PSP. Může to být pravda? A podvolí se?

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před měsícem

Po 2 dnech dostali odpověď, kde řekli, že to zkontrolují.


Pak bylo ticho a já jsem napsal e-mail a požádal o aktualizaci.


Najednou vidím, že byla zahájena refundace na Revolutu, ale nedostal jsem žádné další odpovědi. Tak jim pište dál

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před měsícem

Nabíjel jsi tedy zpět přes Revolut nebo kde jsi zjistil, že začalo vrácení peněz?

Také mi bylo řečeno, že případ prověřujeme a je to týden, co jsem jim bez úspěchu posílal zprávy, neodpovídají.

jak dlouho trvalo tvé mlčení, než se napravili?

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před měsícem

Nevrátil jsem peníze na Revolut, takže to musí být amegahra / hodování, kdo zaplatil sám.


Trvalo 5 dní, než jsem viděl, že začali vracet peníze.


Napište jim znovu a zeptejte se, jak to jde a co zdržuje atd.

Automaticky přeloženo:
Nille
před měsícem

Kasino vám takové podrobnosti neposkytne. A ano, jsou to poskytovatelé plateb, kteří se mísí s kódy. Kasino ale není úplně nevinné. Právě v kasinu zadáte všechny údaje o své kartě a podle kasina jsou platby kartou Mastercard bezpečné.


Automaticky přeloženo:
1...93 94 95...116
Jít na stránkuz 116 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky