Můžete mi prosím poslat taky plumbs_shelter_0n@icloud.com
Can you send to me too please plumbs_shelter_0n@icloud.com
Svar från rankbeasts:
Po vyšetřování zjištěném následujícím se nejedná o naše transakce, protože i ze snímku obrazovky je jasně vidět, že jméno se liší od jména rankbeasts.com s Stripe a měli byste mít na svém e-mailu potvrzení o platbě
kde je to jasně zobrazeno rankbeasts.com / Rankbeasts LTD
Pokud je máte ve svém e-mailu, pak jste nám zaplatili, pokud ne, toto není naše společnost.
Používáme pouze Stripe a Paypal. Máte potvrzení o platbě?
Přiložte je prosím. Všechny účtenky pocházejí ze Stripe nebo Paypal přímo s našimi údaji.
Dem ljuger for dem använder också Mastercard Det är dem .
Svar från rankbeasts:
After the investigation found following , this is not our transactions because even from the screenshot it is clearly seen that name is different from that one rankbeasts.com with Stripe and you should have payment receipt on your email
where it is clearly shown rankbeasts.com / Rankbeasts LTD
If you have them on your email then you have payed to us if not this is not our company.
We use only Stripe and Paypal only. Do you have payment Receipts ?
Please attach them. All receipts comes from Stripe or Paypal directly with our details.
Dem ljuger för dem använder också Mastercard Det är dem .
Ne, to, co říkají, je pravda. Je to jiná firma na úplně jiné adrese.
No, what they say is true. It is a different company at a completely different address.
Nej, det stämmer det dom säger. Det är ett annat bolag på en helt annan adress.
Teď mi poslali ex také používají revolut.
Stojí na jejich transakcích revolut
Rankbeasts.com
Možná si to nechtějí přiznat
Now they sent me ex they also use revolut.
Stands on their transactions revolut
Rankbeasts.com
Maybe they don't want to admit it
Nu dem skickat mig ex dem använder också revolut .
Står på deras transactions revolut
Rankbeasts.com
Kanske dem vill inte erkänna
Kasino funguje na základě sublicence Curacao, protože kasino je zde začleněno. Licence Curacao je jako taková neutrální nabídkovou licencí a Švédsko není v rámci této sublicence zakázaným územím. Kasino jako takové jednalo v rámci sublicence, kterou společnost drží.
Kódy MCC, na které odkazujete, nejsou generovány kasinem, je to PSP, kdo může přidělovat kódy MCC jako takové. Rádi bychom objasnili, že na rozdíl od toho, co jste uvedli ve svých e-mailech, kasino nemůže tyto kódy žádným způsobem ovlivnit ani o nich rozhodovat.
Může být skutečně pravda, že za mcc kód je zodpovědná PSP?
Podle právního kontaktu mám plné právo vědět, které PSP kasino používá, pokud jde o obchod do Evropy. Ale může to být opravdu tak jednoduché, že PSP jsou zodpovědní.. protože v tom případě to znamená, že kasino je úplně nevinný??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Znamená to ale, že všechna kasina jsou nevinná?
a že odpovědnost leží výhradně na PSP? (Poskytovatel platebních služeb)
Je to správné vnímání?
ale jak kasino dostane zaplaceno, když existuje spousta různých společností, které stojí jako příjemci?
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Dobře. Chápu. Právní pomoc, kterou mám, říká, že se musím dozvědět o PSP, než budu moci pokračovat.
nechci zmiňovat, protože by mohli číst vlákno.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Ahoj, díky. Rozuměl jsem správně, že ti feastingmen/amegagame vrátili, když jsi je kontaktoval přes e-mail jejich stránek, nebo je digikey nefunkční?
Čekal jsem týden na odpověď od amegame bez úspěchu. Jak dlouho vám trvalo odpovědět?
Hey, thanks. Did I understand correctly that feastingmen/amegagame returned you when you contacted them through their site's email or is digikey down?
I've been waiting a week for an answer from amegagame without success. How long did it take you to reply?
Hei, kiitos. Ymmärsinkö oikein feastingmen/amegagame palauttivat sinulle kun otit heidän sivujen sähköpostin kautta heihin yhteyttä vai ovatko digikey alla?
olen odottanut nimittäin viikon vastausta amegagame tuloksetta. Kauanko sinulla meni vastaukseen?
Po 2 dnech dostali odpověď, kde řekli, že to zkontrolují.
Pak bylo ticho a já jsem napsal e-mail a požádal o aktualizaci.
Najednou vidím, že byla zahájena refundace na Revolutu, ale nedostal jsem žádné další odpovědi. Tak jim pište dál
Got a reply after 2 days where they said they would check it out.
Then there was silence, and I emailed and asked for an update.
All of a sudden I see that a refund has been started on Revolut but I got no more answers. So just keep writing to them
Fick svar efter 2 dagar där dom sa att dom skulle kolla upp det.
Sedan blev det tyst, och jag mailade och frågade om update.
Helt plötsligt ser jag att en refund är börjad på Revolut men jag fick inga fler svar. Så fortsätt skriv till dom bara
Nabíjel jsi tedy zpět přes Revolut nebo kde jsi zjistil, že začalo vrácení peněz?
Také mi bylo řečeno, že případ prověřujeme a je to týden, co jsem jim bez úspěchu posílal zprávy, neodpovídají.
jak dlouho trvalo tvé mlčení, než se napravili?
So did you charge back through Revolut or where did you find out that the refund has started?
I was also told that we are checking the case and it's been a week since I sent them messages without success, they don't answer.
how long did your silence last until they made amends?
teitkö siis revolutin kautta takaisinveloituksen vai mistä huomasit hyvitys on aloitettu?
Minulle vastattiin myös tarkistamme tapausta ja on kulunut jo viikko olen laittanut heille viestejä tuloksetta he eivät vastaa.
kauanko sinun hiljaisuus kesti kunnes hyvittivät?
Nevrátil jsem peníze na Revolut, takže to musí být amegahra / hodování, kdo zaplatil sám.
Trvalo 5 dní, než jsem viděl, že začali vracet peníze.
Napište jim znovu a zeptejte se, jak to jde a co zdržuje atd.
I didn't make a refund on Revolut so it must be amegagame / feasting who paid back themselves.
It took 5 days until I saw that they started to refund.
Write to them again and ask how it's going and what's delaying etc.
Jag gjorde ingen återbetalning på Revolut så det måste vara amegagame / feasting som själv betalat tillbaka.
5 dagar tog det tills jag såg att dom börjat återbetala.
Skriv till dom igen och fråga hur det går och vad det är som dröjer etc.
Kasino vám takové podrobnosti neposkytne. A ano, jsou to poskytovatelé plateb, kteří se mísí s kódy. Kasino ale není úplně nevinné. Právě v kasinu zadáte všechny údaje o své kartě a podle kasina jsou platby kartou Mastercard bezpečné.
The casino does not give you such details. And yes, it is payment providers that mix with codes. But the casino is not completely innocent. It is at the casino that you enter all your card details and according to the casino, payments with Mastercard are secure.
Casinot ger dig inga såna detaljer. Och ja det är paymentprovider som mixar med koder. Men casinot är inte helt oskyldiga. Det är ju på casinot du skriver in alla dina kortdetaljer och enligt casinot så är det säkra betalningar med Mastercard.
Dobře. Chápu. Právní pomoc, kterou mám, říká, že se musím dozvědět o PSP, než budu moci pokračovat.
nechci zmiňovat, protože by mohli číst vlákno.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Ne... musí to být přes Astropay.
Kasino říká, že je to Astropay, ale vy tomu nevěříte?
je Astropay nemožná?
No.. it has to be via Astropay.
The casino says it's Astropay, but you don't believe it?
is Astropay impossible?
Nej.. det får ju bli via Astropay.
Casinot menar att det är Astropay, men du tror inte det ?
är Astropay omöjliga?
Přestal jsem posílat e-maily. Nestojí to za to. Podal jsem stížnost a uvidím, co řekne banka.
Tento víkend podám zprávu o švédské společnosti, která si pohrává s kódy a pomáhá těmto společnostem prát jejich peníze. Dnes večer bych to nahlásil, ale byl jsem po práci unavený.
Ale jak FI, tak inspekce hazardních her byli zvědaví a řekli REPORT
I have stopped sending emails. It's not worth it.. I've made complaints and see what the bank says.
This weekend I will report a Swedish company that fiddles with codes and helps these companies launder their money. I would have reported it tonight but have been tired after work.
But both FI and the gambling inspectorate have been curious about this and have said REPORT
Jag har slutat skicka mail. Det är inte lönt.. jag har gjort reklamationer och ser vad banken säger.
Nu i helgen ska jag anmäla ett svensk bolag som fifflar med koder och hjälper dessa bolag att tvätta sina pengar. Jag skulle ha anmält det ikväll men har varit trött efter jobbet.
Men båda FI och spelinspektionen har varit nyfikna i detta här och har sagt ANMÄL
Kasino funguje na základě sublicence Curacao, protože kasino je zde začleněno. Licence Curacao je jako taková neutrální nabídkovou licencí a Švédsko není v rámci této sublicence zakázaným územím. Kasino jako takové jednalo v rámci sublicence, kterou společnost drží.
Kódy MCC, na které odkazujete, nejsou generovány kasinem, je to PSP, kdo může přidělovat kódy MCC jako takové. Rádi bychom objasnili, že na rozdíl od toho, co jste uvedli ve svých e-mailech, kasino nemůže tyto kódy žádným způsobem ovlivnit ani o nich rozhodovat.
Může být skutečně pravda, že za mcc kód je zodpovědná PSP?
Podle právního kontaktu mám plné právo vědět, které PSP kasino používá, pokud jde o obchod do Evropy. Ale může to být opravdu tak jednoduché, že PSP jsou zodpovědní.. protože v tom případě to znamená, že kasino je úplně nevinný??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Samozřejmě, že lžou. Kasina to dělají společně s PSP
PSP podstupují vypočítané riziko při zpracování tohoto druhu transakcí, protože mohou kasinu účtovat vysoký poplatek za riziko, které podstupují. Kasina vědí, že potřebují mít tyto nesprávně kódované transakce, protože to umožňuje vkládat mnohem více hráčům, takže najdou PSP, kteří jsou ochotni podstoupit riziko za poplatek. A jak to teď vypadá, tak to vlastně taky není riziko.
Je to jako říct, že nevědí, které PSP používají, takže jak z nich získají nějaké peníze, jak by byli schopni prošetřit vklady, které se pokazily, refundace a potenciální vrácení peněz od hráčů.
PSP pak použijí jak obchodníky, kteří o podvodu vědí, tak obchodníky, kteří o něm nevědí a neschvalují ho, a právě tito hráči s největší pravděpodobností vrátí peníze, když jsou kontaktováni.
Existuje tolik pečlivých PSP, akvizičních bank a co ne, potřebují objem transakcí k vydělávání peněz. Účastníků může být celá řada.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Jak již bylo zmíněno dříve, ano, je dobré, když obdržíte jakoukoli náhradu, ale velkou výhrou zde je, že doufejme přestanete rozdávat své peníze těmto kasinům.
Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's
The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.
It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.
The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.
There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.
Znamená to ale, že všechna kasina jsou nevinná?
a že odpovědnost leží výhradně na PSP? (Poskytovatel platebních služeb)
Je to správné vnímání?
ale jak kasino dostane zaplaceno, když existuje spousta různých společností, které stojí jako příjemci?
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.